ששת עקרונות השכנוע שגילה פרופ' רוברט סיאלדיני נמצאים בשימוש תאגידים, שירותי ביטחון, ונלמדים בכל העולם. בראיון מיוחד הוא מספר על דרכי השכנוע החדשות והמהפכניות שגילה, שהובילו אותו לפרסם את ספרו החדש
דינה גורדון | 23 בספטמבר 2016 | פסיכולוגיה | 11 דק׳
התגליות החדשות של ממציא תורת השכנוע
בגלגול הקודם שלו פרופ' רוברט סיאלדיני (Cialdini) היה סוג של סוכן חשאי. הוא הסתנן לכיתות לימוד, השתלמויות וכנסים של שורה רחבה של בעלי מקצוע שמקדישים את זמנם לשכנע אותנו להסכים להצעות המפתות שהם מציעים לנו. הוא הקליט את השיעורים שניתנו למנהלי שיווק, לסוכני מכירות, למומחים ליחסי ציבור ולמגייסי עובדים לתאגידים. הוא רצה לחשוף מהן טכניקות השכנוע הטובות ביותר שתמיד עובדות.
להפתעתו הוא גילה שכמעט תמיד אמרו למשתתפים שלכל מקצוע יש את דרכי השכנוע המיוחדות שלו. שכנוע בתחום הפרסום עובד אחרת מאשר בשיווק, ואחרת בגיוס תרומות ואחרת ביחסי ציבור, ואחרת בגיוס עובדים.
רוצה לקרוא עוד?
להמשך קריאה הירשמו או התחברו