כניסה
הרשמה לניוזלטר

היזם רונן גפני המציא משחק לוח חדש שלטענתו מצליח לשנות מהיסוד את התפיסה העסקית. יב"מ, פלאפון ואאודי כבר התחילו לשחק. "הם לומדים לשנות את אופן החשיבה שלהם", הוא אומר

דינה גורדון | 3 ביוני 2016 | פסיכולוגיה | 7 דק׳

המשחק שמשנה את עולם העסקים

"עולם העסקים של היום שונה לגמרי מזה שהיה פעם, אבל רוב האנשים ממשיכים להתנהל לפי החוקים של עולם העסקים הישן", אומר לאפוק טיימס רונן גפני שהמציא משחק לוח בשם "FreshBiz" (פרשביז). גפני לא רק חושב שהמשחק מלמד איך להתנהל בעולם החדש, מבחינה עסקית ובחיים בכלל, אלא שהוא גם מצליח ליצור עולם טוב יותר.

יש לך הוכחות שהוא עובד?

צילום: ודים ברסטצקי

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך
ברואר מציע להיעזר בטכניקות של מודעות כדי לשנות את הרגלי האכילה שלנו | איור אילוסטרציה: מגזין אפוק
משחקי הרעב: איך לרזות באמצעות התבוננות פנימה

רקפת תבור

אנו נוטים לשגות ולחשוב שהאושר האמיתי מחכה לנו תמיד מעבר לפינה – במטרה הבאה, בקשר החברתי הבא או בחופשה הקרובה
מסלול הריצה ההדוני – מדוע רמת האושר שלנו תמיד תישאר בסיסית

מאיה מזרחי

צילום: Patrick Schneider/Unsplash
ניקסן – האמנות ההולנדית של לא לעשות כלום

מאיה מזרחי

עיצוב אילוסטרציה: מגזין אפוק, תמונות: Focus Pix/Shutterstock.com, Jamie Squire/Getty Images, Clive Brunskill/Getty Images,
Hannah Peters/Getty Images, Jack Guez/AFP
משחקים מנטליים: מה גורם לספורטאים הגדולים ביותר "להיחנק" תחת לחץ, ולאחרים לפרוח

איל לוינטר

חרם זה מאבק המתרחש לרוב בתוך האליטה, או כנגד ילדה חדשה שהיא הדבר האקזוטי החדש המהווה איום על אחת הבנות
בתוך מוחו של בריון

מאיה מזרחי

צילום: Shutterstock
הנטייה לראות את הרע באחרים, במקום את הטוב

דינה גורדון

שתפו: