כניסה
הרשמה לניוזלטר

לחכות ימים, שבועות, ואפילו חודשים לבדיקת MRI? כבר לא

תוכן שיווקי | 26 במרץ 2024 | תוכן שיווקי | 3 דק׳

MRI פרטי: הצצה לעתיד שירותי הרפואה הפרטית

שירותי הרפואה הפרטית מציעים כיום את המקצועיות והאיכות של הרפואה המתקדמת לצד שירות יעיל, מהיר ומדויק. MRI פרטי, יחסוך מכם המתנה ממושכת ומעיקה, יצמצם את חוסר הוודאות והחרדה המלווים את הציפייה הן לקביעת התור והן לתוצאות הבדיקה, ויספק לכם אפשרות לקביעת תור בהקדם ותשובות מהירות ומדויקות תוך זמן קצר.

בדיקת MRI נועדה לסייע בזיהוי מקורם של סימפטומים כמו, כאב מתמשך או חמור; באיתור מיקומה של פגיעה או פציעה בעצמות, בשרירים וברקמות הרכות; באבחון בעיות נוירולוגיות; בניטור מצבים כרוניים ובזיהוי מצבים רפואיים חריגים באברי הגוף. פנינו לאילן ברק, מייסד ומנכ”ל המרכז הרפואי 360 מעלות שיא, שירותי רפואה ובדיקות אבחנתיות מתקדמות בפריסה ארצית, שהבהיר לנו את מידת החשיבות והיתרונות המשמעותיים של MRI פרטי.

הזמן הוא פקטור קריטי

במקרים רבים, הזמן הוא גורם מכריע באבחון ובטיפול במחלות קשות. בדיקת MRI פרטית יכולה לספק תשובות מהירות ומדויקות תוך זמן קצר, ובכך להציל חיים. במצבים מורכבים, כמו גידול סרטני, פגיעת ראש קשה, מחלות לב וכלי דם, אבחון מוקדם ומהיר הוא קריטי. MRI פרטי הוא המענה המיטבי לקביעת תור בהקדם האפשרי ולקבלת פענוח באופן מהיר ומדויק. אבחון מוקדם וטיפול יעיל ישפרו את סיכויי ההחלמה.

מהי בדיקת MRI (Magnetic Resonance Imaging)?

MRI, דימות תהודה מגנטית, היא בדיקה רפואית בטוחה שאינה כרוכה בכאב. הבדיקה עושה שימוש במגנטים רבי עוצמה וגלי רדיו כדי ליצור תמונות מפורטות של פנים הגוף. MRI מודד את תכולת המים (או מאפייני הנוזל) של רקמות שונות, שמעובד על ידי המחשב כדי ליצור תמונה בשחור לבן. התמונה מפורטת מאוד ויכולה להראות אפילו את החריגה הקטנה ביותר. MRI מאפשר לרופא לראות את הגוף בפרוסות צרות.

חשוב לדעת,
לפי הפרוטוקול הרפואי הנדרש ייתכן ויהיה צורך להזריק צבע (חומר ניגוד) לתוך הווריד. הצבע מכיל גדוליניום, שמשפר את דיוק הבדיקה והאבחנה.
הבדיקה אינה כרוכה בקרינה כלשהי.
בדיקת MRI נמשכת בין רבע שעה לשעה וחצי. הבדיקה מתבצעת על ידי רופאים וטכנאים מומחים שהוכשרו לכך במיוחד.

כיצד להתכונן ל – MRI?

מומלץ ללבוש בגדים נוחים, ללא חפצי מתכת, כמו רוכסנים. מכיוון שמכשיר ה- MRI עושה שימוש במגנטים רבי עוצמה, יש להסיר כל פריט שיש בו מתכת, לרבות תכשיטים, שעונים עגילים או פירסינג. יש ליידע את הרופא אם לנבדק יש שתלי מתכת, קוצב לב או רכיבים אחרים, ייתכן שחלקם לא יאפשרו בדיקת MRI.

לגבי מזון ושתיה, בדרך כלל ניתן לאכול ולשתות כרגיל לפני סריקת MRI, אלא אם קיבל הנבדק הוראות ספציפיות אחרות.

מה קורה במהלך MRI?

הנבדק יתבקש לשכב על שולחן מיוחד, שמעליו מכונה גדולה בצורת צינור. למכונה יש פתח רחב בשני הקצוות, כך שהנבדק לא סגור לגמרי, והוא יכול לראות מתוכו. במהלך הבדיקה השולחן יחליק לתוך המכונה שתשמיע נקישות ודפיקות. הבודק יספק לנבדק לפני הבדיקה אטמי אוזניים או אוזניות לשמיעת מוסיקה כדי להפחית את הרעש ולהקל על תחושת הנבדק. הנבדק יהיה בקשר עם הבודק באמצעות מערכת אינטרקום. ה-MRI יצלם תמונות של המבנים הפנימיים של הגוף. חשוב לנסות להישאר רגועים, ולנשום כרגיל כדי למנוע טשטוש התמונות. לאחר השלמת ה- MRI, הבודק יעזור לנבדק לצאת מהמכונה. לעיתים, יש צורך בתמונות נוספות, אם בשל סוג הבדיקה, איכות התמונות שצולמו, או לצורך קבלת מידע נוסף.

למה כדאי לבצע MRI פרטי?

בראש ובראשונה לצורך אבחון מהיר, מדויק ויעיל. בניגוד למערכת הבריאות הציבורית, שבה זמן ההמתנה יכול להתארך שבועות ואף חודשים, בדיקות MRI פרטי נקבעות בתוך 12 עד 24 שעות. תוצאות הבדיקה המפוענחת יסופקו בתוך זמן קצר לאחר הבדיקה.אבחון מדויק – מומחה ההדמיה מספק תמונות ברורות, חדות ומפורטות, המסייעות לרדיולוג לפענח את הממצאים באופן מדויק ולתת אבחנה חד משמעית.

טכנולוגיה מתקדמת – שימוש במכשור מתקדם המאפשר איכות תמונה גבוהה המסייעת לדיוק אופטימלי באבחון.

טיפול צמוד ואישי – הצוות הרפואי מסביר פנים, קשוב, מרגיע ותומך. באופן זה ניתן להפחית את הלחץ והחרדה של הנבדק. במצב זה, כשהחשש והחרדה מתפוגגים, הנבדק נוטה לשתף פעולה, וגדל הסיכוי לבדיקה יעילה, מהירה ומדויקת.

תנאים נוחים – MRI פרטי מתבצע בתנאי בדיקה נוחים יותר מאשר במערכת הציבורית. חדרי ההמתנה נעימים, מכשירי MRI חדישים ומתקדמים, התנאים במהלך הבדיקה מקלים על תחושת הנבדק –מוסיקה שנשמעת באוזניות בזמן הבדיקה, אפשרות להביא מלווה, אפשרות לקבל שמיכה וכו’.

בחירה בבדיקת MRI פרטית, מבטיחה הדמיה ואבחון באיכות גבוהה, בד בבד עם טיפול אישי וצמוד, שממזער את תחושות הלחץ והחרדה והופך את הבדיקה לחוויה נינוחה.

“חשוב להדגיש, כי ניתן לקבל החזרים כספיים מכל חברות הביטוח לביצוע הבדיקה. גובה ההחזר והזכאות בהתאם לתנאי הפוליסה האישית וכמובן אפשר לתאם מועד לבדיקה בכל שעה משעות היממה.” כך מסכם אילן את השיחה איתנו.

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך
דעה: אמ”ן זקוק למפקד מקצועי מתוך הארגון

יוני בן מנחם

המינוי של תא"ל שלומי בינדר לראש אמ"ן בטרם הסתיימו התחקירים בנוגע לתפקודו ואחריותו למחדלי ה-7 באוקטובר – שגוי. המלחמה צפויה להימשך עוד זמן רב, ויש למנות מפקד מקצועי שיכול לנהל את העניינים בצורה מקצועית ויעילה, ובאותה העת להתחיל ולשקם את חיל המודיעין על כל יחידותיו

עתיד היהדות

איל לוינטר

העתידן, פרופ' דוד פסיג, מאמין שהיהדות נמצאת במלכוד. הוא חקר את ההיסטוריה ומזהה דפוסים חוזרים ונשנים שהפילו את העם היהודי כבר ארבע פעמים, וכעת נוקשים בדלתנו בפעם החמישית. בספרו החדש "המפלה החמישית" הוא מזהיר מכך, ומציע מה לעשות כדי למנוע זאת. ריאיון

“הדבר היחיד שקשה יותר היום הוא להתחזות לטייס”

בן קמינסקי

הוא התחזה לטייס ולרופא, הפך לזייפן הצ'קים המפורסם בעולם וגנב יותר מ-2.5 מיליון דולר. אבל אז החליט להקדיש את חייו למלחמה בפשע. ראיון עם פרנק אבגנייל, האיש שעליו מבוסס סרטו של ספילברג ״תפוס אותי אם תוכל״

בעקבות החוש המוסרי

דינה גורדון

האם המוסר הוא יחסי או שיש אמונות אינטואיטיביות המשותפות לכל בני האדם וקובעות מה נכון ומה מוטעה?

כיצד להתגבר על המפלצת ירוקת העיניים

ד"ר משה רט

התרופה למחלה שהורסת את העולם

איפה אתם בסוכות? בתערוכת ריהוטים!

תוכן שיווקי

תערוכת ריהוטים 2015 שתתקיים במהלך חול המועד סוכות תעמוד השנה בסימן "משפחה" ו"עיצוב בר השגה"

שתפו: