כניסה
הרשמה לניוזלטר

רוצים ליהנות מחופשה בחו"ל בלי לקרוע את הכיס? הנה 3 יעדים שיאפשרו לכם לצבור מקסימום חוויות במינימום הוצאות

תוכן שיווקי | 7 במרץ 2024 | תוכן שיווקי | 5 דק׳

חופשות בתקציב נמוך ? יעדים מומלצים במרחק נגיעה

חופשה בחו"ל בתקציב נמוך יכולה להפוך לחלום שמתגשם – אם מתכננים אותה נכון. מה זה אומר תכנון נכון? לבחור את מועד החופשה ואת מועד הטיסה המשתלמים ביותר, להחליט האם כדאי לסגור חבילת נופש זולה או להזמין טיסה ומלון בנפרד, והכי חשוב: לבחור יעד שהוא גם חלומי, גם מעניין וגם מתאים לסגנון החופשה שאתם מחפשים. הנה 3 המלצות ליעדים שיאפשרו לכם ליהנות מכל העולמות – גם מחופשה זולה בחו"ל, וגם מחוויה מהנה שתותיר זיכרונות מתוקים.

אלבניה – חופשה אירופאית מפתיעה

אלבניה נחשבת ליעד פחות מוכר לתכנון חופשה חלומית בחו"ל, ולמי שעדיין לא מכיר אותו מצפה הפתעה נעימה ומשתלמת: נופים מרהיבים, חופים מושלמים לבילוי בטן-גב, אוכל טוב, שופינג זול, תושבים מסבירי פנים ובקיצור: כל מה שצריך בשביל חופשה מהנה בתקציב נמוך.

האלבנים גאים ברצועת החוף שלהם, ויש להם הרבה סיבות טובות: החופים של אלבניה נושקים להרים הגבוהים ולמים בצבע טורקיז ממכר. כפרים ציוריים ואיים קטנים לאורך רצועת החוף בדרום אלבניה משלימים את התמונה, ויוצרים אווירה שמזכירה במקצת את יוון. חופי אלבניה משלבים בין מראות ים תיכוניים לבין נופים אירופאיים והכל בחבל ארץ אחד, שנמתח על פני עשרות קילומטרים ומבטיח שפע של פינות חמד לבלות בהן.

תוכלו לשהות בערי החוף הגדולות, לטייל בין מעיינות הנשפכים מההרים אל הים או לבקר בכפרי דייגים קטנים השוכנים בין כרמים ומטעי זיתים. לאורך רצועת החוף שוכנים מגוון אתרים היסטוריים וארכיאולוגיים, כמו מצודת שודדי הים של פורטו פלרמו או העיר העתיקה של בוטרינט (Butrint), לצד שפע של מסעדות, בתי קפה ובתי מלון – במחירים שווים לכל כיס.

מוקדי משיכה נוספים

הריביירה של אלבניה – נקראת גם ברגו (Bregu), והיא נחשבת לאלטרנטיבה יפה וזולה ליעדים יקרים יותר באירופה. היא שוכנת בין שתי ערי החוף (ולורה וסרנדה), ומשלבת בין חיי לילה ואפשרויות בילוי, לבין מראות הכפרים הציוריים. דרום הריביירה האלבנית משופע בחופים בתוליים וארוכים, אתרי קמפינג, בתי מלון וכפרי נופש לתיירים. בין החופים היפים תמצאו כפרים מסורתיים, עיירות קטנות, מסעדות עם מאכלים מקומיים ועוד.

ולורה – נקודת המפגש בין הים היווני לים האדריאטי, בה תמצאו מגוון גדול של פעילויות חופים, לצד ביקור באי סזאן (Sazan) שנפתח לתיירים רק לאחרונה.

סרנדה – עיר החוף הגדולה של דרום אלבניה, עם אינספור חופים טבעיים ויפים. רצועת החוף רצופת סלעים לבנים ושטוחים שמחזירים את האור ויוצרים נצנוץ קסום על פני המים, תופעה שנקראת Pasqyrat (מראות).

אוריקום – עיר נמל עתיקה סמוך לולורה, שמציעה לינה ושייט קטמרנים על החוף במחירים נמוכים במיוחד. בקרבת מקום תמצאו את הכפר הנטוש Tragjas שהתכסה בצמחיה מאז ימי מלחמת העולם השנייה, וכיום משמש כאתר היסטורי.

צי האי והפארק הימי קרבורון במרחק שייט קצר מאוריקום תמצאו את חצי האי שהוא גם הפארק הימי הלאומי של אלבניה. יש בו אפשרויות רבות לטיול, במהלכו תוכלו לפגוש מגוון רחב של חיות בר.

מונטנגרו – הרים, פיורדים ומים צלולים

במרחק של שעתיים טיסה מישראל מחכה לכם אחת המדינות הקטנות והיפות באירופה – מונטנגרו (שפירוש שמה הוא "ההר השחור"). המדינה הצעירה שייכת לאזור הבלקן והיא שוכנת לחופיו של הים האדריאטי. יש בה חופים עם מים כחולים וצלולים, פיורדים מהפנטים, נופים ירוקים והרים גבוהים, ערים עתיקות עם היסטוריה מרתקת ומזג אוויר ים תיכוני – והכול מתובל במחירים נמוכים.

עיירת החוף בודווה היא מקום טוב להתחיל ממנו את הטיול במונטנגרו, לבקר בחופים השונים ולבחור את החוף המתאים לכם ביותר. העיר מציעה מגוון רחב של אפשרויות בילוי – מבתי קפה מסעדות וברים – ועד מוזיאונים וגלריות. אפשר לצאת מבודווה לשפע של סיורים באזור, כולל ביקור בעתיקות היסטוריות, שייט לאיים סמוכים, שופינג מפנק ועוד.

יוון – חופשה באיים שווים ומשתלמים

חופשה בקורפו – האי היווני ידוע בתור יעד תיירותי מושך במיוחד: זהו אי ירוק ופסטורלי עם כפרים שלווים, שפע של מסעדות דגים מעולות והדובדבן שבקצפת – חופים בעלי יופי ייחודי, שחלקם נחשבים לחופים היפים ביותר ביוון כולה. יש באי אינספור בתי מלון וריזורטים בטווחי מחירים שונים, ורוב היעדים השווים של האי נמצאים במרחק נסיעה קצרה יחסית מהעיר המרכזית קורפו סיטי.

חופשה בכרתים האי הגדול ביותר ביוון משובץ מפרצים לבנים, מטעי זיתים, כרמים ענקיים וצמחייה מקומית עשירה. יש בו אתרים ארכיאולוגיים ותופעות טבע ייחודיות, לצד חיי לילה מגוונים, ערים שוקקות ובילויים באווירה רומנטית. האי היווני מאפשר לכם ליהנות גם מאוכל מעולה, ביקור בכפרים אותנטיים, מפגש עם תושבים מסבירי פנים ובילוי בחופים עם חולות לבנים. לא לחינם ביקור בכרתים נחשב כמעט כמו נסיעה לקריביים: עם שפע של אפשרויות לחופשה משפחתית עמוסת אטרקציות או בילוי בטן גב למילוי מצברים, טיולי טבע מרהיבים, או טיול שיפגיש אתכם עם התרבות וההיסטוריה המקומית – בכרתים יש (כמעט) הכל.

איך מוודאים שהזול לא יעלה ביוקר?

תכנון נכון של חופשה בחו"ל ביעדים שנחשבים זולים, יאפשר לכם לחסוך לא מעט כסף. לעומת זאת, נסיעה לחופשה ללא היערכות מתאימה עלולה לגרום לכם להוציא מהכיס סכומי כסף גבוהים במידה שאחד מבני המשפחה יצטרך סיוע רפואי. כדי לשמור על הבריאות וגם על הכיס, חשוב לרכוש מראש ביטוח נסיעות לחו"ל. מטרתו של ביטוח נסיעות היא לכסות מגוון רחב של הוצאות רפואיות –  מתור לרופא ועד תרופות, אשפוזים וניתוחים. לפני שרוכשים ביטוח נסיעות לחו"ל, חשוב לבדוק האם הוא כולל תקרת כיסוי. הסיבה: ביטוח נסיעות שכולל תקרה, יאלץ אתכם לממן את ההוצאות הרפואיות מכיסכם לאחר ההגעה אליה. מסיבה זו ביטוח נסיעות של הפניקס כולל כיסוי הוצאות רפואיות ללא הגבלת סכום (למעט מצב רפואי קיים). בנוסף, ביטוח הנסיעות של הפניקס מאפשר לכם להפעיל את הביטוח ולכסות הוצאות רפואיות, בלי שתצטרכו לשלם השתתפות עצמית.

לצד היקף הכיסוי, חשוב לוודא שברגע האמת תוכלו להפעיל את ביטוח הנסיעות בלי להזיע באמצעות אפליקציה ייעודית. כך למשל ביטוח נסיעות הפניקס smart travel כולל אפליקציה חדשנית, המאפשרת לחפש רופא ולהזמין אליו תור בלחיצת כפתור. אפשר לקבוע תור לרופא במרפאה, לקבוע תור לשיחת ווידאו (כולל קבלת מרשם אונליין לפי הצורך) ובחלק מהמקרים להזמין רופא עד המלון (בכפוף לזמינות הרופאים במדינת היעד). קבעתם תור לרופא דרך האפליקציה? הפניקס כבר תשלם לו מאחורי הקלעים עבורכם בלי שתצטרכו לעשות שום פעולה נוספת, חוץ מלדאוג לדבר הכי חשוב: לבריאות שלכם. השירות באפליקציה ניתן ע"י חברת Air Doctor, שמחברת בין רופאים למטיילים ברחבי הגלובוס.

החופשה זולה נמצאת במרחק נגיעה: שפע של חופשות בתקציב נמוך מחכות לכם במרחק טיסה קצרה מישראל. כל מה שצריך לעשות הוא לבחור את היעד, להזמין כרטיס טיסה ולא לשכוח להצטייד בביטוח נסיעות לחו"ל שיאפשר לכם ליהנות מחופשה רגועה ונטולת דאגות.

מידע זה הינו כללי אודות התכנית בלבד וכל האמור כפוף לתנאי הפוליסה המלאים ולסייגיה. לעיון בתנאי הפוליסה המלאים ולמידע מלא אודות הכיסויים הביטוחים, החרגות וסייגים, ניתן להיכנס לאתר החברה בכתובת WWW.FNX.CO.IL.

החברה עושה מאמצים בכדי לוודא שהמידע המוצג בכתבה הינו המידע השלם והמדויק, אולם עשויים להיות שינויים ו/או להופיע בכתבה אי דיוקים ו/או שגיאות. הסתמכות על המידע הינה באחריות עושה השימוש במידע בלבד. החברה לא תישא באחריות כלשהי בגין כל נזק ו/או הפסד מכל מין וסוג שהוא העלולים להיגרם, בין במישרין ובין בעקיפין, כתוצאה מהסתמכות על מידע זה. האמור בכתבה אינו מהווה תחליף ליעוץ משפטי או כל ייעוץ אחר המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם. הפניקס חברה לביטוח בע"מ.

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך
אילון מאסק: האמירה "מהנהר עד לים" מהווה קריאה לרצח עם ותוביל להשעיית החשבון

יובל גומא

מאסק אמר את הדברים על רקע האשמות שתמך לכאורה באמירה אנטישמית, ועל רקע טענות נגד X שהחברה פרסמה לכאורה מודעות של חברות גדולות לצד תכנים פרו-נאציים

מעבר לרגיל: הנערה מצ'רנוביל שזכתה בזהב

דינה גורדון

מה עוזר לאדם להתעלות מעבר לקשיים הפיזיים והנפשיים שלו? סיפורה של אוקסנה מאסטרס שנולדה בתנאים הקשים ביותר והגיעה למקומות גבוהים בקריירה שלה הוא דוגמה לכוח הרצון והרוח

מלחמת העולם אפס

פרופ’ דוד פסיג

בקרוב יחל קרב גורלי על עתיד המערכת הכלכלית והחלום האמריקני, שיהיו לו השלכות גלובליות

"פשעים מפלצתיים" בסין במוקד דיונים באו"ם

צוות מגזין אפוק

פאנלים של מועצת האו"ם לזכויות אדם דנו בקצירת איברים מאסירי מצפון בסין; המשלחת הסינית לא הגיבה לטענות

״מלאך המוות של אושוויץ״ תעתע בכולנו

ד״ר עודד ניב (נימקובסקי)

מלאך המוות של אושוויץ״, כך היה הכינוי של ד״ר יוזף מנגלה, בפי האסירים במחנה ההשמדה הידוע ביותר לשמצה, בתקופת השלטון הנאצי. לפי העדויות שנאספו, הוא שלח 400 אלף אסירים, גברים, נשים וטף, אל מותם

ח'אלד משעל: הרוסים אמרו לנו שמה שקרה ב-7 באוקטובר יילמד באקדמיות צבאיות

דורון פסקין

משעל אמר בריאיון לערוץ טלוויזיה מצרי כי רוסיה וסין התפעלו ממתקפת החמאס על ישראל וסיפר כי "סין ראתה כאן מודל (התקפה) מזהיר. הסינים חושבים לבצע תוכנית ביחס לטייוואן לפי מה שעשו גדודי עז א-דין אל קסאם ב-7 באוקטובר"

שתפו: