כניסה
הרשמה לניוזלטר

תעשיית המזרנים האיצה בשנים האחרונות את קצב התפתחותה, במטרה לתת מענה יעיל לצרכים המשתנים של מגוון אוכלוסיות, ולאפשר להם חוויית שינה משודרגת, מיטיבה ואיכותית. החידושים האחרונים בעיצוב מזרנים מחוללים מהפכה בתחום, ומשפיעים באופן ישיר על שנת הלילה שלנו. החל ממזרנים העשויים מספוג זיכרון ועד מזרנים היברידיים, בעלי בדים איכותיים, המיוצרים בטכנולוגיות מתקדמות ויותר מכך

תוכן שיווקי | 7 בינואר 2024 | תוכן שיווקי | 3 דק׳

מעבר לקפיצים ולקצף: צלילה עמוקה לתוך עולם המזרנים המתקדמים

כולם מבינים ששינה איכותית מושפעת מטיב המזרן ואיכותו. ההתקדמות הטכנולוגית מגדירה מחדש את האופן שבו אנו ישנים, הודות לשדרוג רמות הנוחות וההתאמה האישית של המזרן/המיטה האורטופדית לצרכים שלנו. יצרני מזרנים ומיטות אורטופדיות נמצאים בחזית החדשנות כדי להקל על אזורי לחץ בגוף, הענקת תמיכה אופטימלית, ויסות טמפרטורה, האפשרות לבודד את השפעת תנועת הגוף של מי ששוכב לצידנו ועוד.

לשם הכנת המאמר שוחחנו עם אורן מועלם, מנהל המותג של חברתLAYLUX שסקר בפנינו את כל החידושים מעולם המזרנים והמיטות האורטופדיות (למידע נוסף על מיטות אורטופדיות), וסיפק לנו תובנה מעניינת לגבי המונח ‘התאמה אישית’.

אז מהם החידושים המובילים בתחום המזרנים המתקדמים?


מעקב שינה חכםאחד הפיתוחים המרשימים ביותר בטכנולוגיית המזרנים, הוא שילוב תכונות מעקב שינה חכמות. מזרנים אלה מצוידים בחיישנים ובטכנולוגיה מובנית שמנטרים את דפוסי השינה, הדופק ותנועות הגוף לאורך כל הלילה ובכך לספק תובנות חשובות על איכות השינה ועל רציפותה.

חומרים משחררי לחץ – באופן מסורתי, מזרנים מיוצרים באמצעות סלילים, קצף או קפיצים.  החידושים האחרונים בטכנולוגיית ייצור המזרנים מספקים רמות נוחות ותמיכה משודרגות. קצף זיכרון למשל, מתאים לצורת הגוף ולקימוריו, מפזר משקל באופן שווה ומקל על נקודות לחץ. חומר חדשני נוסף הוא לטקס, המציע אלטרנטיבה טבעית וחומר נושם ומאוורר. חומרים משחררי לחץ אלה משולבים לעתים קרובות עם טכנולוגיות אחרות כדי ליצור מזרנים היברידיים העונים על הצרכים וההעדפות האישיות.

טכנולוגיות לוויסות הטמפרטורה  יצרני מזרנים פיתחו טכנולוגיות המאפשרות לשמור על  טמפרטורה המתאימה למצב שינה. טכנולוגיות אלה כוללות קצף המושרה בג’ל, חומרים ייעודיים לשמירת הטמפרטורה, ובדים נושמים המאפשרים תנועת אוורור, ושמירה על משטח שינה יבש ונוח. קיימים בשוק מזרנים שכוללים שכבה שנועדה להוליך חום לחלק החיצוני של המזרן. בחלק מהמזרנים יש חיישנים המזהים את רמת הטמפרטורה ואת מידת הלחות, ומתאימים את הטמפרטורות כך שתמנע הזעה, ותשדרג את חוויית השינה.

בקרת תנועהמתייחסת למזרן הסופג את התנועה הנגרמת על ידי האדם ששוכב לצידנו. בקרת התנועה מתאפשרת הודות לשימוש בחומרים הסופגים את התנועה, כמו שכבת קצף על גבי המזרן או קפיצים מבודדים שכשל קפיץ  עטוף בנפרד . בקרת התנועה מאפשרת שינה רציפה , ללא הפרעות לאורך כל הלילה.

מזרנים טבעיים, אורגניים המזרנים המתקדמים מעוצבים בקפידה ועשויים מחומרים טבעיים כמו כותנה, צמר ולטקס אנטי אלרגני, המופק מעצי גומי טבעיים; או מזרן קצף זיכרון משודרג עם כיסוי העשוי מחומרים רכים וידידותיים לעור לתחושת קרירות על העור; מזרנים עם  כיסויי בד סרוג אווריריים ונושמים, לשינה בריאה ונוחה.

מזרני LAYLUX – מגדירים מחדש את המושג ‘מזרנים בהתאמה אישית’

החידושים האחרונים בטכנולוגיית המזרנים חוללו מהפכה באופן שבו אנו ישנים, ומציעים תכונות וטכנולוגיות מתקדמות המשפרות את הנוחות, מקדמות שינה נינוחה ומשפרות את הרווחה הכללית. החל ממעקב שינה חכם וכלה בחומרים לשחרור לחץ, טכנולוגיות קירור, קשיחות מתכווננת ותכונות לשיפור השינה. יחד עם זאת, מזרן איכותי ככל שיהיה, עם כל הטכנולוגיות המתקדמות והחומרים האיכותיים  ביותר, לא באמת יכול לעמוד בהבטחת השינה האיכותית, אם הוא אינו מותאם אישית.

התאמה אישית, היא התאמה לאדם ספציפי –  למבנה גופו, למשקלו, לאזורים הכואבים בגופו, ולצרכים האישיים שלו. בדיוק כמו שאנחנו הולכים לרופא המשפחה שיבדוק אותנו, יאבחן את בריאותנו, ויתאים לנו את הטיפול המתאים לנו, כך גם כשאנו זקוקים למזרן, הוא חייב להתאים לנו אישית. לכן, ב LAYLUX, באמצעות טכנולוגיה ייחודית, המזרן מיוצר, רק לאחר בדיקה של הצוות הרפואי את גופו של האדם שישכב על המזרן, ניתוח של נתוני הגוף, וייצור המזרן על פי המדדים הללו, לשינה איכותית, מבריאה ומרעננת.

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך
להתנהל תמיד כמו “ביום הראשון”

דורית דינור

כיצד חברות הענק מצליחות להישאר בראש סולם העסקים

ללדת מול מיליון צופים

דינה גורדון

מה באמת קורה לאימהות המשתתפות בתוכניות ״בייבי בום״? והאם הצפייה בתוכניות ריאליטי לידה מועילה לנשים לפני לידה, או דווקא מזיקה להן?

מכון ירושלים לאסטרטגיה וביטחון: מתוך החלופות העומדות בפני ממשלת ישראל ל”יום שאחרי”, זה מה שכדאי לעשות

עמיתי מכון ירושלים לאסטרטגיה ולביטחון

איזה אינטרסים יש למדינות ולשחקנים השונים סביב המלחמה ברצועת עזה? מה הן החלופות העומדות לפתחה של ממשלת ישראל? ומה הוא הפתרון האפשרי?

בתוך מוחו של אמן | היעלמותה של מלכת המסתורין

מאיה מזרחי

היא התדפקה על דלת בית אמה בטורקיי שבבריטניה. זה קרה לא מעט בזמן האחרון, מאז שארצ׳י נסע למלחמה והיא נותרה לבדה. היא התיישבה מסביב לשולחן ביחד עם אמה ואחותה

“הקול אודות אמא”

תוכן שיווקי

שדולת הנשים בישראל תקיים כנס ייחודי ב- 11.3 – "הקול אודות אמא", המביא קולות אחרים באמהות במסגרת פסטיבל אישה בחולון

חיזבאללה שיגר טילים לעבר יחידת הבקרה במירון. צה”ל: אין פגיעה בכשירות היחידה

צוות מגזין אפוק

מוקדם יותר טען חיזבאללה כי ירה לעבר מירון בתגובה לפעולות האחרונות של צה"ל בלבנון

שתפו: