כניסה
הרשמה לניוזלטר

קופות גמל להשקעה הן מכשירי חיסכון פופולריים שמספקים נזילות בכל עת עבור קשת משקיעים רחבה. בחירה…

תוכן שיווקי | 3 באוקטובר 2023 | תוכן שיווקי | 4 דק׳

מפסידים כסף על קופות גמל להשקעה? כך תמצאו קופת גמל להשקעה מומלצת ב-5 דקות

קופות גמל להשקעה הן מכשירי חיסכון פופולריים שמספקים נזילות בכל עת עבור קשת משקיעים רחבה. בחירה בקופת גמל להשקעה דורשת מידע רב, הבנת עקרונות סינון ועדכון בפרטים רלוונטיים. רבים מהחוסכים מגששים באפלה בכל הקשור לבחירת קופת גמל להשקעה מומלצת ועשויים לבצע בחירות שגויות בהעדר מידע נגיש בתחום השוואת קופות גמל להשקעה.

יש לכם 5 דקות? זה כל מה שתצטרכו כדי לבחור את קופת הגמל להשקעה האופטימלית עבורכם. נשמע כמו פנטזיה? רגע לפני שאתם מטילים ספק באמיתות הדברים: הכל על אתר לירות , האתר שיעשה מהפכה בכל מה שידעתם על השוואת קופות גמל להשקעה. ולא, השוואת גמל להשקעה ב-5 דקות זו לא פנטזיה.

מדוע הפכו קופות גמל להשקעה למכשירים פופולריים?

קופות גמל להשקעה הם מכשירי חיסכון לכלל הציבור המעדיפים חיסכון עצמאי למשך תקופות משתנות. קופות אלו מתאימות בעיקר עבור חוסכים לקראת גיל פרישה, אולם רמת הנזילות הגבוהה לצד יתרונות נוספים גורמים גם לצעירים להשקיע באפיק חיסכון זה.

נכון לשנת 2023 כספי קופות גמל להשקעה נזילים בהחלט וניתן למשוך אותם בכל רגע ללא חיוב במס (רק על רווחים שנצברו מעבר לסכומים המקוריים שהופקדו), וללא קנסות.

נציין כי משיכת הכספים בצורת קצבה לאחר גיל 60 מזכה את החסוך בפטור מלא ממס רווחי הון כך שכל כספי הקצבה יהיו פטורים ממס רווחי הון.

נתונים נוספים המושכים משקיעים ישראליים להשקעה בתחום הם: הפקדה של סכומים גבוהים מדי שנה, אפשרות ללקיחת הלוואה על חשבון הקופה ודמי ניהול בשיעור קבוע.

את יתרונות קופת גמל להשקעה מנצלים החוסכים לצורך מימון השתלמויות, חיסכון לילדים או לכל מטרה אחרת.

איך לדייק את בחירת קופת הגמל להשקעה המשתלמת עבורי?

משקיעים פוטנציאליים רבים שגילו את פלאי קופות הגמל להשקעה מעוניינים לפנות לאפיק זה ולהשקיע בו כספים פנויים. כעת הם ניצבים לפני שאלת מיליון הדולר: “איזו קופת גמל להשקעה כדאי לבחור?”

נציין כי עולם ההשקעות בתחום קופות גמל להשקעה לא עושה להם חיים קלים, הוא מקדם אותם בברכה עם שלל מונחים בלתי מוכרים, תשואות הנחלקות לטווח שנים, מדדים, רמות חשיפה, סקטורים ולא נגענו אף לא בטיפה מן הים.

גם האתר הממשלתי מטעם רשות שוק ההון – ביטוח וחיסכון לא ממש מושיט יד לעזרה, חוסכים חדשים הנדרשים לנווט באתר מדווחים על קושי בהבנת המערכת והתמודדות כושלת עם הפקת דוחות מתאימים והסקת מסקנות מבוססות ידע רלוונטי מעודכן.

כך יוצא שחלק מהחוסכים בוחרים קופות גמל להשקעה לפי גובה דמי הניהול או רמת התשואה, נתונים שרלוונטיים לבחירה רק כאשר הם באים כחלק ממכלול שלם, דומה מעט כמו לבחור את הרופא שלכם לפי מוסד לימודים בו למד. כלומר, הקשר בין המידע עליו הם מתבססים לבחירה מושכלת הוא מקרי בלבד.

לירות – האתר שמתייצב לעזרת המשקיעים

מתוך הצורך שעלה מן השטח, קמה מערכת ‘לירות’: אתר אינטרנטי יעיל עם ממשק משתמש נוח להפליא. לירות מציעה מערכת השוואת קופות גמל להשקעה – נוחה, קלה וכיפית.

החידוש: המערכת מתאימה גם לבעלי ידע מינימלי בתחום שאינם מתמצאים בחישובים מורכבים ואינם מכירים את עולם התוכן הקשור בקופות גמל להשקעה.

כיום, כל גולש יכול להיכנס לאתר להזין באזורי הסינון את הפרטים הרלוונטיים לו ולקבל נתונים מדויקים, מעודכנים (מערכת לירות מתעדכנת מדי חודש באמצעו גמל נט) וברורים לגבי קופת הגמל המתאימה לו.

מחשבון ההשוואה של לירות הוא קל וידידותי למשתמש מה שהופך את מלאכת חיפוש הקופה המומלצת לנעימה וקלילה לחלוטין.

מלבד המחשבון הסופר קל לשימוש, באתר מגוון מדריכים מצוינים לגולשים המאפשרים להם ללמוד הכל על קופות גמל להשקעה ומכשירי חיסכון נוספים כדי לקבל החלטה מתוך מודעות מלאה להשלכות בתחום המס, למשמעות כל פרמטר בבדיקה וליכולת של הקופה להניב תשואה ביחס לרמת הסיכון – כל זה רק על קצה המזלג.

מומחי לירות מנגישים את המידע בשפה עממית שמתאימה לכל מי שעולם ההשקעות אינו מוכר לו ככף ידו והוא עדיין מעוניין להרוויח מהשקעה בגמל להשקעה.

עקרון הבחירה המדורגת למציאת קופה מומלצת ב-5 דקות

ממש כמו לבחור חולצה או חופשה, מערכת Lirot מאפשרת לכם לסנן בקלות את הקופות הבלתי רלוונטיות ב-3 שלבים עד למציאת קופת הגמל המושלמת עבורכם (אנחנו מדגישים ‘עבורכם’ מכיוון שאין קופה אחת מומלצת, כל חוסך יגדיר קופה נכונה לפי נתונים אינדיבידואליים).

יש לבצע תחילה סינון ראשוני על פי רמת סיכון, בשלב הבא לפי רמת התשואות ולבסוף לפי מדד שארפ. כך אתם מגיעים לתוצאה הנכונה עבורכם בתהליך של 5 דקות בלבד. כן, זה פנטסטי כמו שזה נשמע.

לירות – לבחור קופת גמל משתלמת להשקעה בקלות

כאן באתר תוכלו לבצע השוואה קלה, לקרוא מדריכי מידע שבטוח יגלו לכם דבר, שנים או יותר שלא ידעתם ואם זה לא מספיק לכם, תמיד תוכלו לפנות אלינו: אנחנו כאן, עם תשוקה לתת לכם את המדויק והנכון ביותר עבורכם כדי שתרוויחו באמת מהשקעה בקופת גמל.

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך

יערה ארגוב

מי התפלה אמורים להיות טובים, אך מתברר שיש בהם כמה בעיות, על הגדולה ביותר איש לא שמע והיא נקראת – דיטריום

מדוע מערכות הג’י-פי-אס משתגעות כשפוטין מגיע לאזור מסוים?

איל לוינטר

מה כדאי לדעת כאשר נקלעים לסביבתו של נשיא רוסיה

צה”ל הודיע על לוחם שנפל בקרבות ברצועת עזה; חוסל מפקד מרכזי בכוח רדואן יחד עם סגנו

צוות מגזין אפוק

עדכונים ודיווחים שוטפים לאורך כל היום

מדוע ה-FDA מזהיר מסכנות הקנאביס הרפואי?

דורית דינור

ארגון הבריאות העולמי שלח מכתבי אזהרה ל-15 חברות המפיצות מוצרי קנאביס רפואי ללא פיקוח וללא התחשבות בסכנות החמורות

האם מוסיקה יכולה לרפא?

צוות מגזין אפוק

לא רבים בימינו יודעים שבסין העתיקה מוסיקה שימשה לצורכי ריפוי. כעת, קבוצה של אמנים סינים מהשורה הראשונה בעולם, מחייה את הידע הקדום הזה במופע של ריקוד סיני קלאסי ומוסיקה שמגיע לבית האופרה בתל אביב בחודש מרץ

בכיר חמאס מוסא אבו מרזוק: מקומה הטבעי של הנהגת חמאס הוא בירדן ולא בקטאר

דורון פסקין

אבו מרזוק אמר את הדברים בריאיון לערוץ חדשות איראני. "כל השמועות על זה שנעבור לעיראק, סוריה, טורקיה ומדינות אחרות זה כדי ליצור אווירה בתקשורת שתפעיל לחץ על הקטארים"

שתפו: