תחום הנדסת החלומות הולך ומתפתח מיום ליום ואיתו גם הסכנות – מתברר שעוד ועוד חברות עורכות ניסויים במטרה למכור לנו דברים בזמן שאנחנו ישנים. חוקרי מוח מסבירים איך הם עושים את זה ומדוע זה מסוכן
רקפת תבור | 10 במאי 2022 | מדע וטכנולוגיה | 12 דק׳
"איפה אין פרסומות? בחלומות". אז זהו, כבר יש
כשנדיר האקרמן, יזם ההייטק הישראלי ומייסד חברת וובוס (WEBOS), נדרש להציג למשקיעים היפנים את המוצר החדש שעליו עובדת החברה, לא היה לו מה לומר. מזל שגולן, הגיוס החדש של החברה, העלה רעיון מקורי בעודו אוכל אננס: "פרסום בחלומות". היפנים התלהבו והחליטו להשקיע 200 מיליון דולר בפרויקט. רק שאלה אחת הטרידה את גולן – איך בכלל אפשר לפרסם בחלומות?
לצופים שישבו בבית ונהנו מהמערכון של "ארץ נהדרת" שעשה הקבלה למציאות בעולם ההיי טק, היה ברור שהרעיון של "פרסום בחלומות" מופרך לחלוטין. כך גם אני חשבתי, עד שקראתי בחודש שעבר על חברות הפועלות בשיתוף פעולה עם חוקרי מוח מובילים, כדי לחדור לעולם החלומות שלנו.
רוצה לקרוא עוד?
להמשך קריאה הירשמו או התחברו