כניסה
הרשמה לניוזלטר

מודל הפרסום הישן באינטרנט הולך להיעלם. עוד ועוד אנשים בוחרים לחסום פרסומות באמצעות תוכנות שונות, המאיימות לרושש את אתרי התוכן וחברות הפרסום הדיגיטלי. האם בכל זאת המפרסמים יכולים להביס את מי שחוסם אותם?

בן קמינסקי | 6 במאי 2016 | מדע וטכנולוגיה | 12 דק׳

״בוודאי שאנחנו לוחמניים. זאת מלחמת דת! אי אפשר לשנות את עולם הפרסום במילים יפות"

לתוכניתנים יש מין נטייה שכזאת – כשמשהו לא מוצא חן בעיניהם, הם יושבים לכתוב קוד שישנה אותו. אז כשפרסומות צבעוניות וקופצניות שהופיעו באתרי תוכן באינטרנט הטרידו את ולדימיר פאלאנט עד שלא יכול היה לשאת זאת יותר באותם ימים של 2006, הוא לא נשאר אדיש. התוכניתן הגרמני התיישב לכתוב תוסף לדפדפן שיחסום את כל הפרסומות המעצבנות, ויאפשר לו לגלוש באינטרנט כמו שהוא היה רוצה לעשות זאת.

זה מזכיר דברים שעבריינים היו אומרים. אני אגן עליך מפניי. אם לא תשלם את הכסף, אני אפגע בך

תמונה: Fotolia

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך
אילוסטרציה: מגזין אפוק
האלמנט הקוונטי: האם התגלה המקום שבו נוצרת התודעה?

רקפת תבור

ד"ר ניקולס נורוויץ, מומחה למטבוליזם מבית הספר לרפואה באוניברסיטת הרווארד
המדען שאכל 24 ביצים ביום ונלחם בכולסטרול עם עוגיות אוראו

מאיה מזרחי

איור אילוסטרציה: מגזין אפוק
המנגנון הפיזיולוגי שמסייע בקבלת החלטות תחת לחץ

רקפת תבור

אילוסטרציה
חוקרים הפכו עור של עכבר חי לשקוף באמצעות צבע מאכל

קרן זריהן

איור: מגזין אפוק
הפרדוקס הצרפתי: האם שתייה מתונה של אלכוהול באמת מועילה לבריאות?

רקפת תבור

צילום: Shutterstock
האם להיות קצת שמן יכול להאריך את החיים?

רקפת תבור

שתפו: