כניסה
הרשמה לניוזלטר

טרנד חדש צובר תאוצה בישראל – מפגשי "קפה מוות". האנשים שמגיעים לשם לא באים בשביל למות, אלא בדיוק להיפך – על כוס קפה ועוגה הם מדברים על המוות ויוצאים אופטימיים, עם תחושה שהחיים קיבלו משמעות עמוקה יותר

דינה גורדון | 15 באפריל 2016 | פילוסופיה | 10 דק׳

ברוכים הבאים ל"קפה מוות"

ג׳ואנה גאנטלר הייתה בדרכה עם בעלה לשדה התעופה של ריו דה-ז'נרו, בסיומה של חופשה מהנה. אבל כשהביטה בשעון היא הבינה שככל הנראה יפספסו את הטיסה. אולי היא תידחה מעט, היא חשבה, או שבדרך כלשהי הם יצליחו בכל זאת להגיע בזמן. בסופו של דבר הם פספסו את הטיסה, למזלם.

זה שאני לא מפחדת לדבר על המוות הופך אותי ליותר בת חורין בחיים עצמם ומפחית את החרדה מהבלתי ידוע

Fotolia.com

Fotolia.com

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך
רנה ז'יראר והסוד האפל של התשוקה האנושית
רנה ז'יראר והסוד האפל של התשוקה האנושית

בר בולנדי

איור אילוסטרציה: מגזין אפוק
דילמת הקיפוד של שופנהאואר, ומה היא מגלה על אהבה, בדידות ומרחק נכון

מאיה מזרחי

איור אילוסטרציה: מגזין אפוק
בן כמה העולם – ולמה המדע והמסורת לא מסכימים

גיל פרידמן

איור אילוסטרציה: מגזין אפוק
הפילוסופיה של מקס פיקאר – העולם מתרחק מאלוהים

איל לוינטר

מישל דה מונטיין
איך למות – ואיך לחיות: מישל דה מונטיין

מאיה מזרחי, איל לוינטר

האנשים ששאלו את השאלה הגדולה מכולן – וקיבלו תשובות מפתיעות
האנשים ששאלו את השאלה הגדולה מכולן – וקיבלו תשובות מפתיעות

דינה גורדון

שתפו: