עוד ועוד צעירים מאבדים את עבודתם ומוותרים על חיפוש עבודה חדשה לאחר שהתמכרו למשחקי מחשב ולחיים במציאות מדומה. עד כמה התופעה חמורה ולאן היא מובילה אותנו
רקפת תבור | 30 ביוני 2017 | מדע וטכנולוגיה | 10 דק׳
גיים צ'יינג'ר
לטום ביסל, עיתונאי וסופר אמריקני, הייתה קריירה מכובדת. עד גיל 32 הוא כבר הספיק לכתוב ארבעה ספרים, חלקם סיפורת, אחרים סיפורי מסע, ואף הספיק לזכות ב"פרס רומא של האקדמיה האמריקנית", הניתן מידי שנה לאמנים מתחומים שונים. אבל אז, כשנתקל במשחק הווידאו המקוון Grand Theft Auto IV ולא הצליח להתנתק ממנו, הדברים החלו להסתבך.
בספרו "חיים נוספים: מדוע משחקי מחשב חשובים" (2010) הוא מספר: "פעם הייתי כותב בשעות הבוקר, מתאמן בריצה בשעות אחר הצהרים המאוחרות ומבלה את מרבית שעות הערב שלי בקריאה... בימים אלו לעומת זאת, אני משחק במשחקי וידאו בבוקר, משחק במשחקי וידאו בשעות אחר הצהרים ומבלה את הערבים שלי במשחקי וידאו.
רוצה לקרוא עוד?
להמשך קריאה הירשמו או התחברו