כניסה
הרשמה לניוזלטר

מותג תכשיטי היוקרה ה.שטרן משיק קולקציית קפסולה חדשה בהשראת צורת הספירלה

תוכן שיווקי | 3 ביולי 2023 | תוכן שיווקי | 2 דק׳

INFINITO SINGULAR  –  פנינים צחורות בפרשנות מרתקת

סצנת תכשיטי היוקרה לא עוצרת לרגע, מפתיעה ומרגשת עם תכשיטים מסוגננים שמפיחים חיים בהופעה עוצרת נשימה.
קפסולה היא הטרנד החדש – קולקציה במהדורה מוגבלת שעוצבה סביב רעיון קונספטואלי מעורר השראה. בה.שטרן אימצו את אחד הסמלים העתיקים בטבע – צורת הספירלה ויצרו סביבה קולקציית קפסולה שאי אפשר לעמוד בפניה, עם תכשיטי זהב צהוב 18 קראט.

היופי של ספירלה – מראה נצחי ואינסופי
הספירלה היא אייקון אוניברסלי ועל-זמני עם אינספור משמעויות מורכבות, רגשיות ועמוקות של תנועה מתמדת. היא כיכבה גם בתרבויות העתיקות והיא נושאת כוונה ועוצמה. הרחבת התודעה, התחדשות בלתי פוסקת במחזור החיים, זרימה אינסופית של אנרגיה, אבולוציה והתפתחות, מטאפורה לקשר בין האדם לאלוהות והיא בדיוק מה שהשתוקקתם לו כאשר חיפשתם טביעת חותם ייחודית.
בטבע, הספירלה עוטה מגוון צורות אורגניות או אנרגיה כוחנית המתפרצת החוצה – שבלולים, קונכיות, צדפים, פרחים, גפנים, סופות ומערבולות – הוריקן, גלי הים וציקלונים ואפילו פעימות הלב והרוח הנושבת .

דואט מהפנט של זהב ופנינים
הספירלה הגיאומטרית זוכה לווריאציות יצירתיות ומפעימות בקולקציית הקפסולה החדשה והמדוברת של מותג ה.שטרן עם שלושה סוגי ספירלות. ספירלת ארכימדס ששואבת השראה מהמבנה הייחודי של אצטרובל ומציגה מרחק קבוע בין סיבובי הצורה וספירלה היפרבולית שהיא מעין קומה המתפתלת בדרך אסימטרית סביב המרכז בדומה לגלקסיות וספירלת זהב, שהיא למעשה, נגזרת של יחס הזהב, של המתמטיקאי האיטלקי לאונרדו פיבונאצ'י, בה בכל רבע סיבוב מוכפל רדיוס הספירלה בגודל קבוע, כפי שניתן לראות למשל ברשת קורי עכביש.
הספירלות הללו מייצגות בה.שטרן ליינים שונים שמבטאים את הצורות הכובשות של הטבע בהובלתן של הפנינים, אבני החן העתיקות שנחשבות לסמל סטטוס ובעלות נופך קסום ורומנטי.

בליין הנוכחי נעטפות הפנינים בספירלות של זהב צהוב18 קראט בעיצובי תכשיטים בלתי שגרתיים – טבעות, עגילים ותליון, לנוכחות נשית נצחית ועוצמתית.
הספירלה מרתקת וויזואלית ובמותג התכשיטים מטיבים לבטא את הקסם הספירלי בכל תכשיט ותכשיט בטאץ' אמנותי שעוצב בהשראתה.

עיצובים מרשימים מחומרים משובחים בשלל סגנונות
הקולקציה החדשה מצטרפת לקולקציות המרשימות של מותג תכשיטי היוקרה הנחשק, שמציג שלל תכשיטים מעולמות תוכן שונים שכל אחד מהם הוא מסע במנהרת הזמן או בחיק הטבע, עבודת צורפות מושקעת ואיכותית בנוכחות מתפרצת שזוהרת למרחקים. החל מתכשיטים הבוחנים את נפלאות כוח הכבידה ועד תכשיטים המתכתבים עם תנועת ילדי הפרחים, שיבוצי יהלומים, פנינים, אבנים יוקרתיות מובחרות, דגמים של עגילים תלויים, חישוקים או צמודים, שרשראות קצרות או ארוכות, צמידים קשיחים לצד גמישים המשתלבים בהרמוניה עם התנועה.

כל כך הרבה עיצובים ייחודיים מבית היוצר של ה.שטרן המציגים  תכשיטים מעולמות תוכן שונים – טבעות, עגילי זהב ושרשראות בואי לבחור את התכשיט הפרטי שלך.

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך
המהלך הבא במשחק השחמט העולמי – מאי 2022

איל לוינטר

פרשנות: מספר תרחישים אפשריים בגזרות שונות: אוקראינה, רוסיה והאיחוד האירופי, סין, מצרים וארה"ב

ביקורת ספר: מדמויות מוזרות ועד סיפורים שמרעידים את נימי הלב

פרד אקרט

הסופר והעיתונאי הבלגי פרדריק בקמן עושה זאת שוב: בעלילה מסתורית ומלאת פיתולים, מתגלות דמויות מוזרות ומלאות קסם שגורמות להרהר על הטבע האנושי ועל האופן שבו אנו רואים את העולם

״הסיכויים של אדם שהורשע לשווא בבית משפט להוכיח את חפותו, הם אפסיים״

דינה גורדון

״פרויקט החפות״ האמריקני הצליח לנקות מאשמה 340 אנשים שהורשעו. חלקם ישבו בכלא 20 שנה וחלקם נידונו למוות. ״זהו רק קצה הקרחון״, אומר חוקר המשפט הפלילי, פרופ' אורן גזל-אייל מאוניברסיטת חיפה, ומציג את ההטיות הפסיכולוגיות במשפט הפלילי שגורמות לעיוותי דין ולהרשעת חפים מפשע - גם בישראל

פרשנות: הדרישות האמריקניות מעבאס לפני המעבר לרצועת עזה

יוני בן מנחם

אלה שתי הדרישות העיקריות שהציבו האמריקנים ליו"ר הרשות הפלסטינית. בלינקן טען כי פגישתו עם עבאס הייתה הצלחה, בעוד גורמים פלסטיניים בכירים אומרים כי הפגישה נכשלה ועבאס מסרב לדון באופי השלטון שיהיה ברצועה לאחר המלחמה

פריצת גבולות: עוברים למערכות יחסים מנצחות

אלון אולמן

מה הקשר בין אפקטיביות ומערכות יחסים?

ממשלת סין מנסה להרחיב את השפעתה על התקשורת העולמית, ובישראל יש לה הצלחות

צוות אפוק

1. דוח של מכון המחקר Freedom House מצא כי בשלוש השנים האחרונות הגבירה בייג'ינג את הלחץ על כלי תקשורת מערביים ב-18 מדינות. 2. "המפלגה

שתפו: