כניסה
הרשמה לניוזלטר

אירוע "הארגז – אמנות השכנוע וההשפעה" הוא יום שלם של הרצאות פרקטיות מהמרצים הטובים בישראל בתחום…

"כשאתה חווה יום כזה, מלבד הידע שהוא נותן, אתה חוזר אחרת"

אירוע "הארגז – אמנות השכנוע וההשפעה" הוא יום שלם של הרצאות פרקטיות מהמרצים הטובים בישראל בתחום השכנוע וההשפעה: אשף השכנוע נמרוד הראל, האסטרטג והמורה לקבלת החלטות ד"ר חיים שפירא, המומחה לחשיבה יצירתית ד"ר אייל דורון, חוקר המוח ד"ר תומר בקלש ומומחית שפת הגוף דורית עוזיאל. ב-22.5 הם יחשפו בפני הקהל את הכלים האפקטיבים, היעילים והפרקטיים ביותר – כדי להשפיע ולגרום לדברים לקרות.

לא מדובר ב"עוד אירוע" או ״כנס מקצועי״. אומנם אלפי האנשים שיצאו מהאירועים הקודמים של ״הארגז״ מספרים שהם קיבלו גם השראה, אבל הפוקוס של היום הזה הוא דווקא להעניק לקהל את הכלים והאסטרטגיות המתקדמים ביותר כדי לשכנע אנשים, להשפיע, לשנות, ולסחוף את קהל היעד שלהם, כדי שהם יוכלו ליישם אותם מיד לאחר האירוע.

כשמסתיים אירוע של "הארגז" מבחינים מיד במראה מיוחד, לא שגרתי. בתום האירוע, כשהקהל יוצא מהאולם, הוא נראה אחרת. חלקו נראה כמי שעבר חוויה משמעותית, חלקו האחר נראה ממוקד מטרה ליישם תובנות משמעותיות שכרגע קיבל.

דוד גלפרין, הבעלים של חברת "גיל גרופ", שיתף אותנו במחשבות שלו בסוף האירוע: “כשאתה חווה יום כזה, מלבד הידע שהוא נותן, אתה חוזר אחרת. התוכן שאתה מקבל – אתה ממש יכול ליישם אותו! אתה נחשף לחומרים יישומיים – איכותי ביותר".

היום נפתח בארוחת בוקר כך וממשיך בתוכן מרתק – מרצה אחר מרצה. באמצע גם מקבלים ארוחת צהרים כך שהכול מסודר כדי שהמשתתפים יוכלו להתרכז במה שחשוב באמת.

בהרבה אירועים בישראל מקבלים הבטחות ליום מעולה ומדויק, אבל בפועל מדובר בטעימה קטנה מכל מרצה עם נגיעות קלות של תוכן, הרצאות קצרות יחסית, פאנלים ושיווק לקורס ההמשך. באירוע הזה, ההרצאות על הבמה הן ה-מוצר. הן בנויות בצורה מתודולוגית כך שהקהל יוכל לשבת עם חוברת עבודה שמקבלים בכניסה, ולרשום את כל התובנות והערך הכל כך משמעותי הזה.

יורם חיות, מנכ"ל שותף בחברת – NYYKOM, סיכם במשפט: "אירוע מדהים. אני לומד המון. אני רושם את הדברים. ברור לי שאני הולך להפיק מכאן המון תועלת. כיף להיות כאן".

עוז אלהרר, מנכ"ל גו גוד בע"מ, ככל הנראה זיהה שמדובר בהזדמנות יוצאת דופן. הוא סיפר לנו על המאמצים הרבים שעשה כדי שיוכל להגיע ליום המיוחד הזה: "אנחנו הגענו ממטולה שבצפון. באנו לילה קודם וישנו במרכז בבית מלון. אני חושב שזה עונה לשאלה האם היה שווה להגיע. היה מדהים. אין לי מילים להגיד. מדהים".

הכלים והאסטרטגיות באירוע מגוונים מאוד. חלק מרשימת הכלים שהקהל לומד באירוע כולל איך להשתמש בסוגסטיות במשא ומתן, שמונת חוקי ההשפעה, איך משכנעים אדם אחר ברעיון שלנו, איך לגרום לאנשים להאמין לנו – ולהאמין בנו, סודות שפת הגוף – אסטרטגיות שכנוע ללא מילים ועוד.

עורך דין אור עזריה בטוחה שאת הכלים שקיבלה היא תוכל ליישם ביום-יום שלה: "כעורך דין אתה יכול לתת ללקוח שלך המון המון ערך – השאלה היא איך אתה מעביר לו את המידע כדי שהוא יקנה ממך. ההרצאות האלה [שהיו היום] באמת מלמדות אותך איך להעביר את המידע הזה ללקוח כדי שהוא יקנה 'אותך' ובסופו של דבר ישכור את שירותך”.

יוסי כהן, יזם נדל"ן, סיפר לנו בסוף האירוע איך הוא מסכם את החוויה שלו מהארגז: "זה בהחלט המקום שאני נותן לעצמי להתפתח. אני לוקח איתי את מה שאני מקבל כאן ליום-יום".

יוסי אמר שלדעתו כמות האנשים שיפיקו ערך מהארגז, היא עצומה: "זה אירוע שימלא אצטדיון שלם ברגע שאנשים יגלו אותו, אז כרגע אני מאוד אוהב את האינטימיות והאירוח הנפלא שיש באירוע הזה וכל מה שהוא מביא איתו".

גלית מוסקוביץ', יועצת לארגונים, אמרה שמבחינתה "היה מרתק. היו רגעים שהרגשתי ש'עף לי הסכך'. (אמנם) אתה יכול לקרוא על דברים אבל אתה לא יכול לקבל את זה בצורה כ"כ בלתי אמצעית: מצחיקה, סוחפת ומעניינת. כל ההפקה הזאת… תענוג".

ב-22 במאי, אירוע "הארגז – אמנות השכנוע וההשפעה" יתקיים פעם נוספת. זאת הזדמנות יוצאת דופן עבורכם לחוות את הכלים, התובנות והאסטרטגיות הכל כך חשובות ופורצות דרך שהיום הזה מציע. אם אתם עוסקים ביום יום שלכם בתפקיד שדורש יצירתיות, חשיבה יצירתית, הובלת אנשים ויכולת לגרום לדברים לקרות – אתם חייבים להיות שם.

להרשמה לאירוע הקרוב לחצו כאן עכשיו

"כשאתה חווה יום כזה, מלבד הידע שהוא נותן, אתה חוזר אחרת"

אירוע "הארגז – אמנות השכנוע וההשפעה" הוא יום שלם של הרצאות פרקטיות מהמרצים הטובים בישראל בתחום…

אירוע "הארגז – אמנות השכנוע וההשפעה" הוא יום שלם של הרצאות פרקטיות מהמרצים הטובים בישראל בתחום השכנוע וההשפעה: אשף השכנוע נמרוד הראל, האסטרטג והמורה לקבלת החלטות ד"ר חיים שפירא, המומחה לחשיבה יצירתית ד"ר אייל דורון, חוקר המוח ד"ר תומר בקלש ומומחית שפת הגוף דורית עוזיאל. ב-22.5 הם יחשפו בפני הקהל את הכלים האפקטיבים, היעילים והפרקטיים ביותר – כדי להשפיע ולגרום לדברים לקרות.

לא מדובר ב"עוד אירוע" או ״כנס מקצועי״. אומנם אלפי האנשים שיצאו מהאירועים הקודמים של ״הארגז״ מספרים שהם קיבלו גם השראה, אבל הפוקוס של היום הזה הוא דווקא להעניק לקהל את הכלים והאסטרטגיות המתקדמים ביותר כדי לשכנע אנשים, להשפיע, לשנות, ולסחוף את קהל היעד שלהם, כדי שהם יוכלו ליישם אותם מיד לאחר האירוע.

כשמסתיים אירוע של "הארגז" מבחינים מיד במראה מיוחד, לא שגרתי. בתום האירוע, כשהקהל יוצא מהאולם, הוא נראה אחרת. חלקו נראה כמי שעבר חוויה משמעותית, חלקו האחר נראה ממוקד מטרה ליישם תובנות משמעותיות שכרגע קיבל.

דוד גלפרין, הבעלים של חברת "גיל גרופ", שיתף אותנו במחשבות שלו בסוף האירוע: “כשאתה חווה יום כזה, מלבד הידע שהוא נותן, אתה חוזר אחרת. התוכן שאתה מקבל – אתה ממש יכול ליישם אותו! אתה נחשף לחומרים יישומיים – איכותי ביותר".

היום נפתח בארוחת בוקר כך וממשיך בתוכן מרתק – מרצה אחר מרצה. באמצע גם מקבלים ארוחת צהרים כך שהכול מסודר כדי שהמשתתפים יוכלו להתרכז במה שחשוב באמת.

בהרבה אירועים בישראל מקבלים הבטחות ליום מעולה ומדויק, אבל בפועל מדובר בטעימה קטנה מכל מרצה עם נגיעות קלות של תוכן, הרצאות קצרות יחסית, פאנלים ושיווק לקורס ההמשך. באירוע הזה, ההרצאות על הבמה הן ה-מוצר. הן בנויות בצורה מתודולוגית כך שהקהל יוכל לשבת עם חוברת עבודה שמקבלים בכניסה, ולרשום את כל התובנות והערך הכל כך משמעותי הזה.

יורם חיות, מנכ"ל שותף בחברת – NYYKOM, סיכם במשפט: "אירוע מדהים. אני לומד המון. אני רושם את הדברים. ברור לי שאני הולך להפיק מכאן המון תועלת. כיף להיות כאן".

עוז אלהרר, מנכ"ל גו גוד בע"מ, ככל הנראה זיהה שמדובר בהזדמנות יוצאת דופן. הוא סיפר לנו על המאמצים הרבים שעשה כדי שיוכל להגיע ליום המיוחד הזה: "אנחנו הגענו ממטולה שבצפון. באנו לילה קודם וישנו במרכז בבית מלון. אני חושב שזה עונה לשאלה האם היה שווה להגיע. היה מדהים. אין לי מילים להגיד. מדהים".

הכלים והאסטרטגיות באירוע מגוונים מאוד. חלק מרשימת הכלים שהקהל לומד באירוע כולל איך להשתמש בסוגסטיות במשא ומתן, שמונת חוקי ההשפעה, איך משכנעים אדם אחר ברעיון שלנו, איך לגרום לאנשים להאמין לנו – ולהאמין בנו, סודות שפת הגוף – אסטרטגיות שכנוע ללא מילים ועוד.

עורך דין אור עזריה בטוחה שאת הכלים שקיבלה היא תוכל ליישם ביום-יום שלה: "כעורך דין אתה יכול לתת ללקוח שלך המון המון ערך – השאלה היא איך אתה מעביר לו את המידע כדי שהוא יקנה ממך. ההרצאות האלה [שהיו היום] באמת מלמדות אותך איך להעביר את המידע הזה ללקוח כדי שהוא יקנה 'אותך' ובסופו של דבר ישכור את שירותך”.

יוסי כהן, יזם נדל"ן, סיפר לנו בסוף האירוע איך הוא מסכם את החוויה שלו מהארגז: "זה בהחלט המקום שאני נותן לעצמי להתפתח. אני לוקח איתי את מה שאני מקבל כאן ליום-יום".

יוסי אמר שלדעתו כמות האנשים שיפיקו ערך מהארגז, היא עצומה: "זה אירוע שימלא אצטדיון שלם ברגע שאנשים יגלו אותו, אז כרגע אני מאוד אוהב את האינטימיות והאירוח הנפלא שיש באירוע הזה וכל מה שהוא מביא איתו".

גלית מוסקוביץ', יועצת לארגונים, אמרה שמבחינתה "היה מרתק. היו רגעים שהרגשתי ש'עף לי הסכך'. (אמנם) אתה יכול לקרוא על דברים אבל אתה לא יכול לקבל את זה בצורה כ"כ בלתי אמצעית: מצחיקה, סוחפת ומעניינת. כל ההפקה הזאת… תענוג".

ב-22 במאי, אירוע "הארגז – אמנות השכנוע וההשפעה" יתקיים פעם נוספת. זאת הזדמנות יוצאת דופן עבורכם לחוות את הכלים, התובנות והאסטרטגיות הכל כך חשובות ופורצות דרך שהיום הזה מציע. אם אתם עוסקים ביום יום שלכם בתפקיד שדורש יצירתיות, חשיבה יצירתית, הובלת אנשים ויכולת לגרום לדברים לקרות – אתם חייבים להיות שם.

להרשמה לאירוע הקרוב לחצו כאן עכשיו

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך

בן קמינסקי

האם כל אחד יכול להרצות כמו ב-TED? ראיון עם שני הישראלים, אביגיל טננבאום ומייקל וייץ, שהכשירו יותר מ-100 מרצי TED

מה אתם יודעים על המקום הקדוש בעולם?

דורית דינור

מדוע רבים מאיתנו לא מכירים עובדות רבות הקשורות להר הבית? מדוע לא לומדים עליו בבתי הספר? ספר חדש נכנס בעובי הקורה

"היהודים הביאו לעולם אל שופט, ומאז לא סלחו להם על כך"

יאן יקיאלק

דניס פרגר, מייסד "פרגר יוניברסיטי" (PragerU) הידועה בזכות סרטוניה הקצרים בנושאים פוליטיים, חברתיים ותרבותיים שהיא מפרסמת ברשת, מדבר על התחזקות האנטישמיות, על אמונה ועל "השיגעון" שפוקד את המערב

צוות אפוק

פסיכולוגיה חברתית

קצת סדר בלו"ז הצטרפות פינלנד ושבדיה לנאט"ו

צוות אפוק

1. אמור להיערך דיון בקרב 30 המדינות החברות בנאט"ו על הצטרפות פינלנד ושבדיה. אבל כדי לקיים את הדיון יש לערוך הצבעה על קיום הדיון, ובינתיים טורקיה משבשת את

הספרייה האבודה של איוואן האיום

ancient-origins.net

תמיד מפתה לחשוב על ספרייה אבודה ואפשר רק לדמיין איזה ידע היא עשויה להנחיל לאדם שימצא אותה. לכן אין זה מפתיע כלל שישנם אנשים המקדישים את כל חייהם לחיפוש אחר ספריות אבודות. אחת הספריות

שתפו: