כניסה
הרשמה לניוזלטר

מעבר דירה הוא תהליך שיכול להיות מרגש ובו זמנית להעלות חששות רבים. המשאבים הנדרשים כדי להגיע…

תוכן שיווקי | 20 בפברואר 2022 | תוכן שיווקי | 3 דק׳

8 טיפים על איך אנחנו יכולים לחסוך בהובלת הדירה

מעבר דירה הוא תהליך שיכול להיות מרגש ובו זמנית להעלות חששות רבים. המשאבים הנדרשים כדי להגיע אל היעד החדש רבים כשחשוב לתכנן את לוח הזמנים ולהבין את העלויות הנלוות לו. במאמר זה נתמקד בטיפים שיאפשרו לעבור ביעילות תוך חיסכון משאבי זמן וכסף ולשם כך ביקשנו להיפגש עם "אפדייט הובלות", חברת הובלות ותיקה ומנוסה שתשתף איתנו את התובנות שלה בנושא.

טיפ ראשון – בחירת הזמן הנכון למעבר

תזמון נכון של המעבר יכול להוביל לחיסכון בעלויות. הימים הפופולאריים ביותר למעבר הם לקראת סוף השבוע ולכן הם גם נחשבים ליקרים יותר. כמו כן, מעבר בחופשת הקיץ יכול להיות יקר יותר לעומת מעבר בשאר ימות השנה. אחד הדברים החשובים שעלינו לעשות הוא לבחון את התאריכים האפשריים מבחינתנו למעבר, להכיר את המגבלות שלנו וככל האפשר להעדיף זמן שחברת ההובלה פחות עמוסה, למשל עונת החורף.

טיפ שני – פניה לחברות הובלות שישה שבועות לפני המעבר

ככל שאנחנו לחוצים יותר בזמן כך אנחנו עלולים לשלם על כך יותר כסף. אחת הסיבות לכך היא שיתכן והחברה תצטרך להתגמש כדי לתת את השירות ולעבוד קשה יותר באותו היום. כדי להימנע מהלחץ כדאי להתחיל לפנות לחברה שישה שבועות לפני תאריך המעבר המיועד לצורך קבלת הצעת מחיר. בשלב זה חברת ההובלות יכולה להיות פנויה יותר בתאריך הרצוי ולנו יש זמן להחליט אילו שירותים נרצה מהחברה ולקבל החלטות שמתאימות עבורנו.

צילום: FREEPIK

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך
פרשנות: חמאס מתאמץ להבעיר את יהודה ושומרון ולפגוע בהתנחלויות

יוני בן מנחם

פעילי חמאס ביהודה ושומרון מנסים להוציא לפועל פעילות טרור חריגה, במטרה להסיט את המלחמה מרצועת עזה ולרתק כוחות רבים של צה"ל ליו"ש

יחסי סין יפן: נשק הסנקציות הסיני מאבד מערכו

צוות מגזין אפוק

בסיבוב קודם בסכסוך בין המדינות, ניצלה סין את כוחה ועצרה את אספקת המתכות הנדירות ליפן. על אף האיומים הנוכחיים, פרשנים טוענים שסנקציות כאלו איבדו מכוחן

"המנטרה הייתה: 'היום חוזרים הביתה, היום חוזרים הביתה. אישה, ילדים, אישה, ילדים'. זאת המנטרה, והולכים אל הלא נודע"

צוות מגזין אפוק

אנדרי פארי מקריית גת מספר למגזין אפוק על הבריחה ממסיבת הטבע

סין מציגה: נייד קומוניסט

איל לוינטר

בדיקה שערכנו מגלה שהנייד של חברת "שיאומי" הסינית הנמכר בישראל מחייב אתכם לציית לחוקת המפלגה הקומוניסטית. סימסתם משהו הקשור בזכויות אדם? תצטרכו "לשאת בכל הסיכונים לכך" וייתכן שפרטיכם יועברו לבייג'ינג. דבר דומה גילינו גם במוצרים סיניים נוספים. האם מדובר רק בטעות תמימה או בסיפור גדול יותר?

נק' למחשבה: במי משקיעים יותר, בבנים או בבנות?

צוות אפוק

משפחה

סין: לראשונה מזה שש שנים – ניתן לחפש באינטרנט "קצירת איברים מאנשים חיים"

צוות מגזין אפוק

גולשי אינטרנט בסין נדהמים כשהם נחשפים לראשונה דרך מנועי חיפוש למידע אודות קצירת האיברים מאנשי חיים בסין

שתפו: