כניסה
הרשמה לניוזלטר

בכל בית בישראל, החדר החשוב ביותר הוא כנראה המטבח; שם קורה כל הקסם, שם מתגבשות החלטות גדולות ושם, מתרחשים כל הרגעים הכי שמחים ומאושרים שלכם כמשפחה. לכן, אין משפחה אחת בישראל שתהיה מוכנה לוותר על הקמת מטבח איכותי ומאובזר. אחד האלמנטים החשובים ביותר הוא סכין למטבח ביתי – הוא ההוכחה החותכת לכך שישראלים התקדמו לשלב הבא בבישול הביתי, כאשר כל אחד שואף לבשל כמו מאסטר שף אמיתי גם במטבח הפרטי שלהם. אבל איך בדיוק בוחרים סכין איכותית למטבח הביתי? ובכן כל התשובות בכתבה הבאה

תוכן שיווקי | 14 בספטמבר 2020 | תוכן שיווקי | 2 דק׳

סכין למטבח ביתי – לחיתוך מקצועי בלי פשרות

סכין למטבח ביתי – לבשל כמו המאסטרים

 סכין למטבח ביתי היא השקעה של ממש, שכן החברות הגדולות הבינו שהביקוש בקרב הקהל רק הולך ועולה, בשל הרצון להתפתח יותר ויותר בתחום הבישול. בנוסף, ישנן כמה סיבות נוספות לביקוש העצום לסכינים איכותיות:

  1. רכישה איכותית וחד פעמית - רכישה חד פעמית של סכין למטבח ביתי מתבצעת לאחר מחשבה ותכנון של כל הפרטים הקטנים. בסופו של דבר, יש לכם ביד מוצר שיכול להחזיק מעמד למשך שנים ארוכות. אמנם נכון שייתכן שהסכין הזו תעלה לכם יותר היום, אבל זו תשרת אתכם נאמנה לעוד שנים רבות קדימה.
  2. לבשל כמו השפים הטובים ביותר - סכין טובה היא בדיוק מה שעושה את ההבדל בין שף ביתי לבין שף מקצועי. בעולם האוכל חשוב למצוא מוצרי בישול משלימים טובים במיוחד, בשביל להגיע לרמה הגבוהה שאתם שואפים אליה. אין ספק שבמטבח צריך לחשוב גם על הוויזואליות של המנה, אבל כמובן שגם על הטעם. סכין איכותית תוכל לאזן בין השניים; לחיתוך מעולה ומדויק של חומרי הגלם, ואת התיבול כבר נשאיר לכם.
  3. אוכל טעים הוא אוכל אסתטי - כאמור, אוכל הוא עניין של אסתטיקה. בתהליך יצירת המנה המושלמת, הסכין האיכותית איתה אתם בוחרים לעבוד תקבע עד כמה מדויק תצליחו לחתוך את הירקות, הפירות, הדגים, הבשרים ושאר האלמנטים במטבח. דיוק במטבח הוא אחד הפרמטרים החשובים ביותר ליצירת מנות אסתטיות ומושכות, וידוע לכל שבימים בהם לא מתחילים לאכול לפני שמצלמים את האוכל, אין לזלזל ביופייה של המנה המוגשת.
  4. כי המטבח הוא הלב הפועם של כל בית – ישראלים מעריכים בית; אנחנו אוהבים להתרפק על זכרונות מהמטבח של אמא, מהטעמים המיוחדים שהגישה לשולחננו. מתוך ההערכה העצומה לכך, אנחנו משקיעים המון בעיצוב המטבח שלנו ובאבזורו בכלים מקצועיים ברמה הגבוהה ביותר. כולנו מעוניינים לבשל הכי טוב, לשמור על המסורת ולפנק את המשפחה והחברים באוכל שהוא חגיגה. כאמור, סכין למטבח ביתי תהיה אלמנט בלתי נפרד מכך.
  5. מתנה נהדרת לכם וליקיריכם – לא תופתעו לשמוע שהסכין הביתית הפכה למתנה מקובלת בין חברים, וגם עבור מי שמעוניין לפנק את עצמו וללמוד עוד על רזי המטבח. סכין איכותית במארז מהודר תצליח לשמח כל אדם סביבכם שמעוניין להתקדם בתחום הבישול, להקל על העבודה במטבח ולדייק אותה אף יותר.

הוכחה חותכת למקצועיות שלכם במטבח

בשביל לצאת לדרך ולשפר את יכולות הבישול הביתי, יש לבחור סכין למטבח ביתי רק מאנשי המקצוע הכי טובים בתחום. זאת מכיוון שגם בתחום הסכינים יש הבדל מהותי בין סכין למטבח ביתי, לבין סכין שאיתה עושים שימוש בעולם המסחרי. מובן שישנו הבדל גם בין סכין ביתית טובה וכזו שבמקום להקל את פעולת החיתוך במטבח, רק תקשה עליכם. אל תתפשרו על סקר שוק ובדיקה מקיפה של כל המותגים המובילים, המלצות וביקורות מטבחים ביתיים ואנשי מקצוע, בכדי להכניס הביתה את הסכין שתעשה את כל ההבדל.

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך
ארדואן: ״זה סוד מדינה… האדם שכתב את הסיפור הזה ישלם על כך מחיר כבד״

איל לוינטר

כשהעיתונאי ג'אן דונדאר חשף שארדואן מעביר נשק לארגוני טרור בסוריה, הוא הפך לבוגד ולמבוקש מס' 1 בטורקיה. ניסינו לשוחח איתו יומיים אחרי ניסיון ההפיכה. זה מה שקרה

כלכלן: "אני אוהב את הרוגע והשלווה בשן יון, ובו זמנית את האקשן"

צוות מגזין אפוק

"זה היה מדהים! נהניתי מאוד מהריקוד, מהתלבושות ומהאקשן והמוסיקה. נפלא!". "ישבתי בשורה הראשונה וראיתי את ההרקדנים

כמה עובדות פשוטות על מלכת הממלכה המאוחדת אליזבת השנייה

צוות אפוק

1. היא המונרך ששלט הכי הרבה זמן בהיסטוריה הבריטית.  2. היא מעולם לא הלכה לאוניברסיטה, אך שירתה כיועצת ואשת סוד של יותר מ-12 ראשי ממשלה. 3. לא היה לה הכוח לקבל

בית חולים למטרות רצח

מת'יו רוברטסון, סופיה פאנג, איל לוינטר

תחקיר אפוק טיימס חושף את אחד מסודות המדינה השמורים ביותר של סין - כיצד אלפי אנשים נרצחו כדי שבית חולים בעיר טיאן-ג׳ין יוכל להרוויח ממכירת איבריהם לתיירי השתלות

כוח המחץ: הגנרל שהפסיק להפסיד לאל-קאעידה

איל לוינטר

גנרל סטנלי מק'קריסטל, מפקד היחידות המיוחדות האמריקניות בעיראק, הפסיק להפסיד לאל-קאעידה רק לאחר שהמציא שיטה רדיקלית לניהול צוותים, ונטש דוקטרינות ישנות. מה ניתן ללמוד ממנו וכיצד זה קשור דווקא לעולם העסקים?

ביקורת ספר: מדמויות מוזרות ועד סיפורים שמרעידים את נימי הלב

פרד אקרט

הסופר והעיתונאי הבלגי פרדריק בקמן עושה זאת שוב: בעלילה מסתורית ומלאת פיתולים, מתגלות דמויות מוזרות ומלאות קסם שגורמות להרהר על הטבע האנושי ועל האופן שבו אנו רואים את העולם

שתפו: