כניסה
הרשמה לניוזלטר

האזנה למוזיקה יכולה לשפר ביצועים ספורטיביים והיא תורמת להתמודדות עם אתגרים פיזיולוגיים. מצד שני, חשוב גם להתאים את הפלייליסט לסוג הפעילות ובמאמר הבא נציע כמה סגנונות

תוכן שיווקי | 4 בדצמבר 2018 | תוכן שיווקי | 2 דק׳

איך בוחרים פלייליסט לפעילויות ספורט שונות?

בשנים האחרונות חלה עלייה משמעותית במודעות לחשיבות של פעילות ספורטיבית. אם בעבר הצליחו רק גברים ונשים בודדים לשלב פעילויות מן הסוג הזה בשגרה שלהם, הרי שכיום מדובר בתופעה שחוצה גילאים ומקומות. בין היתר, ניתן גם לראות שינוי באופן שבו אנשים מעדיפים לבצע את הפעילות הגופנית שלהם ובעיקר שימוש נרחב במוזיקה עם אוזניות בלוטוס נוחות ונגישות.

האפשרות להשתמש באוזניות ולהשמיע מוזיקה תוך כדי הפעילות הגופנית תורמת לשיפור בביצועים. בעזרת מוזיקה אפשר להתמודד טוב יותר עם אתגרים פיזיולוגיים ולצלוח מכשולים מסוימים. מצד שני, שימוש אפקטיבי במוזיקה גם מחייב התאמה של הסגנון ובעיקר הפלייליסט. אז כיצד עושים זאת? הנה כמה הצעות:

תמונה: Victor Freitas/Pexels

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך
הקרב על טולקין

ד"ר משה רט

מה קרה כשאמזון וקהילת ה-Woke חצו קו שחור

פרשנות: ישראל פועלת נגד ארגון אלג'מאעה אלאסלאמיה בלבנון

יוני בן מנחם

גורמים בלבנון טוענים כי המוסד הישראלי והמודיעין האמריקני עוקבים זמן רב אחרי פעילות הארגון

סוד קסמה של המיתולוגיה היוונית

גלית דהן קרליבך

סיפורים, מיתוסים ועקרונות מיוון ומרומא העתיקה הם מקור השראה ליוצרים גם היום

החוש (השישי) המגנטי

רקפת תבור

מדוע מדענים בנאס"א טוענים ששינויים בשדה המגנטי של כדור הארץ משפיעים על מערכת העצבים שלנו, והאם זה קשור לאירועי טרור ולמלחמות?

רואת חשבון: "אתם חייבים לבוא לראות את שן יון"

צוות מגזין אפוק

"המופע עשוי היטב, יפה, מאד יפה, מדהים". "המופע מלא משמעות, לא רק הריקוד, הסיפורים יש להם משמעות". "אני אמליץ לאנשים 'אתם חייבים לבוא לראות את המופע'". ויויאן:

כדי להציל את בייג'ינג מהשיטפונות, המפלגה הקומוניסטית הסינית הציפה ערים סמוכות

אורן שלום

בניסיון להציל את עיר הבירה, החליטו במשטר הסיני שאפשר לוותר על ערים סמוכות. כוחות הצלה שהגיעו לערים טענו כי המים הגיעו לעומק של 8-7 מטרים

שתפו: