כניסה
הרשמה לניוזלטר

נק' למחשבה: מה עדיף לשווק: מוצר אחד או מגוון מוצרים מסוגים שונים

האם על חברת "אפל" לשווק גרסה אחת של האייפון, או שלל גרסאות מסוגים שונים בו-זמנית? לאחר אין-ספור מחקרי צרכנות שניסו לענות על השאלה הזו, סדרה של ניסויים חדשים שופכת אור חדש על הנושא.

עד היום מחקרים התמקדו בלקוח הנכנס לחנות, כיצד הוא מבצע רכישה ומה תהליך קבלת ההחלטות שלו בעת שהוא מסתובב בחנות. מחקר שפורסם לאחרונה במגזין לחקר הצרכנות באוניברסיטת אוקספורד (Whitley, Trudel & Kurt, 2018) בחן היבט אחר: מה הניע מראש את הלקוח לרכוש את המוצר, לפני שנכנס לחנות.

איור: Fotolia

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך
"אדם יכול להיות מנכ"ל מצליח, לקבל החלטות של מיליוני דולרים, ובגיל 44 לקבל אבחון שהוא אוטיסט"

מאיה מזרחי

וויליאם מיטשל. "רק אתה אחראי לחיים שלך"
האדם שסירב להיכנע למכות הגורל

דינה גורדון

המדענים מגרדים בראש: איך טיול קצר בטבע, או מבט בבניין עתיק – מאפסים את המוח
המדענים מגרדים בראש: איך טיול קצר בטבע, או מבט בבניין עתיק – מאפסים את המוח

צוות אפוק

מי באמת חושב את המחשבות שלנו?
מי באמת חושב את המחשבות שלנו?

מאיה מזרחי

מה גורם לניאו-נאצי להניח את הדגל – ולהניף מזוזה?
מה גורם לניאו-נאצי להניח את הדגל – ולהניף מזוזה?

מאיה מזרחי

אילוסטרציה: מגזין אפוק
כיצד הספורטאים והלוחמים הטובים בעולם מאתגרים את כל מה שידענו על לחץ

רקפת תבור, מאיה מזרחי

שתפו: