כניסה
הרשמה לניוזלטר

פסטיבל היין Salute 2015 יתקיים בתל אביב במתחם "התחנה" בין התאריכים: 13-14 במאי 2015 וברעננה במתחם "פארק רעננה" בין התאריכים 24-25 ביוני (בין השעות 18:30-23:00)

תוכן שיווקי | 8 במאי 2015 | תוכן שיווקי | 4 דק׳

חוגגים את תרבות היין הישראלי בפסטיבל Salute 2015 בתל אביב וברעננה

סדרת פסטיבלי היין Salute 2015 אשר הפכה לשם דבר בתרבות היין בישראל מגיעה למרכז הארץ לאחר שהתארחה בצפון (חיפה) ובדרום (באר שבע ואשדוד).

עיריית תל-אביב- יפו, המחלקה למופעים, בשיתוף חברת ההפקות E&M יארחו את הפסטיבל במתחם "התחנה". וברעננה יתקיים הפסטיבל בשיתוף עם עיריית רעננה במתחם "פארק רעננה".

הפסטיבל מיועד לקהל מהמגזר העסקי, הפרטי, מלונאים, מסעדנים, מבקרי יין, קהל איכותי צעיר (מגיל 18 ומעלה) וקהל בוגר. מתאים לכל חובב יין אשר אוהב ומתחבר לתרבות היין או מעוניין ללמוד ולהכיר מקרוב את עולם היין.

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך
מלכת השכבה

מורן שביט

החורף השנה עוד לא החליט מה הוא רוצה להיות: סוער וגועש או מלטף בקרני שמש חמימות. הייתי מאשימה את החזאי, כי מה בסך הכול ביקשנו, שוקו חם וגבר בדמות ג׳ין קלי. אבל זו הזדמנות בשבילי להתכסות בשכבות, ולהתנסות בשלל שילובים של

מה הסיכוי שנשק גרעיני פקיסטני ייפול לידי טרוריסטים?

סאג׳יד פאריד שאפו

כולם מדברים על איראן ועל צפון קוריאה, אבל בינתיים תאים של אל-קאעידה פועלים בתוך צבא פקיסטן ומנסים לגנוב נשק גרעיני טקטי

הבית הלבן: צפון קוריאה שלחה יותר מ-1,000 מכולות תחמושת לרוסיה

קרן זריהן

ג'ון קירבי, דובר המועצה לביטחון לאומי של ארה"ב, אמר כי בתמורה לתמיכה הזו, צפון קוריאה מבקשת סיוע צבאי מרוסיה – כולל מטוסי קרב, טילי קרקע-אוויר, כלי רכב משוריינים, ציוד לייצור טילים בליסטיים ועוד

מדוע משוב בשיטת הסנדוויץ' לא עובד

דינה גורדון

מדוע "שיטת הסנדוויץ', אינה יעילה, ומה אפשר לעשות במקומה

המיתוס שגורם לזמן לעמוד מלכת

מאיה מזרחי

בתקופות קדומות האומנות ומיתוסים על אלים וגיבורים על אנושיים אפשרו לאדם לעצור את מירוץ החיים ולחוות זמן מסוג אחר. האם היום, כשחיינו מושפעים מתרבות של בידור, ריאליטי ורדיפה אחר הישגים, אנו עדיין יכולים לצאת מהזמן היום יומי ולהיזכר בדברים החשובים?

פרויקט הדמיון ההרואי – כיצד לטפח אנשים אמיצי לב בחברה

מאיה מזרחי

הפסיכולוג המפורסם פיליפ זימברדו אסף קבוצה של מומחים כדי שתחקור מה גורם לאנשים לעשות טוב, או ליתר דיוק – להתנהג בהרואיות במצבי סכנה. פרופ' ארי קוהן, ממובילי הפרויקט, מספר על המסקנות שאליהן הגיעו

שתפו: