העורך שפיצח את הקוד למשיכת תשומת לב
כניסה
הרשמה לניוזלטר

העיתונאי בן פר ניסה לפצח את הקוד למשיכת תשומת לב למוצר, רעיון או יוזמה. אחרי שערך את אתר החדשות המצליח Mashable, הוא התפנה לראיין מצליחנים בתעשיית ההייטק והבידור ולהוציא ספר. בראיון לאפוק טיימס הוא מספר על הטריגרים שדרכם נוכל למשוך תשומת לב ולקדם את הרעיונות שלנו

מאיה מזרחי | 3 ביוני 2015 | פסיכולוגיה | 12 דק׳

העורך שפיצח את הקוד למשיכת תשומת לב

הכנר המפורסם ג׳ושוע בל, רגיל להופיע באולמות המפוארים בעולם, מול אלפי אנשים שמוציאים סכום לא קטן ומזילים לא פעם דמעה מנגינתו המרגשת. ב-2007 כתב של הוושינגטון פוסט פנה לבל והחליט ביחד איתו לערוך ניסוי מעניין - בל הופיע מול אלפי אנשים, עוברי אורח בשעת השיא, בתחנת רכבת מרכזית בוושינגטון. הוא הוריד את הטוקסידו, לבש כובע מצחיה וג׳ינס וניגן  את הקלאסיקות הגדולות. 

אף שהמופע היה ללא תשלום, מעטים האנשים שנעצרו להקשיב. אף שהמוסיקה הייתה נפלאה, איש לא בכה מאושר או מחא כפיים, אף אחד לא שם לב שגדול המוסיקאים בעולם מנגן ברחוב, חוץ מאישה אחת, שהייתה מופתעת מאוד לראותו שם. 

צילום: Michael O׳Donnell

צילום: Michael O׳Donnell

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך
אילוסטרציה: מגזין אפוק
כיצד הספורטאים והלוחמים הטובים בעולם מאתגרים את כל מה שידענו על לחץ

רקפת תבור, מאיה מזרחי

טום קרוז בדמותו של מבריק. בסרט הראשון הטייס האידיאלי הוא תחרותי, שחצן ובעל אגו מפותח
לא הגאון, לא הכריזמטי: זה האדם שכל צוות צריך

דינה גורדון

Collection PJ / Alamy Stock Photo
לפני ספרי העזרה העצמית: תורת השלווה של פלוטרכוס

מאיה מזרחי

איור אילוסטרציה: מגזין אפוק
אסטרטגיות השטן: חמש הדרכים שבהן אנו מכשילים את עצמנו – וכיצד להפוך את הקערה על פיה

מאיה מזרחי, איל לוינטר

אילוסטרציה: מגזין אפוק
לדבר על עצמנו בגוף שלישי – הדרך המפתיעה לחיים חכמים ורגועים יותר

דינה גורדון

אילוסטרציה: מגזין אפוק
לצאת מהכלא של ה"צריך": המהפכה הפנימית לשחרור המחשבה

דינה גורדון

שתפו: