כניסה
הרשמה לניוזלטר

פעם בשנה מגיע היום הזה. אתה מגיע אל תיבת הדואר שלך, בין עלוני הפרסום לחשבונות אתה…

גלעד סלונים | 23 באפריל 2013 | מחשבות | 3 דק׳

דעה: היכונו למפץ הפנסיוני

פעם בשנה מגיע היום הזה. אתה מגיע אל תיבת הדואר שלך, בין עלוני הפרסום לחשבונות אתה מוצא את המעטפה של חברת הביטוח/קרן הפנסיה/קופ"ג שלך. העיצוב מושקע, בפנים יש הרבה דברים. חוברת הסבר, מכתב אישי מהמנכ"ל, מידע שיווקי על מוצרים חדשים וכן, כל מיני מספרים שמדווחם על מצב החסכונות שלך.

בשלב הזה רוב האנשים יעבירו את חבילת הניירות למקום מיוחד שהם שומרים רק לניירות שאינם רוצים לראות עוד לעולם - מגירת התיוקים.

pension

צילום: Photos.com

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך
איור אילוסטרציה: מגזין אפוק
מה קורה כש"דילמת הקרונית" יורדת לפסים אישיים | דעה 

ד"ר משה רט

מנכ״ל ויו״ר אפוק, דור לוינטר
"אנחנו קהילה גדולה – עשרות אלפים בחרו לתמוך בעיתונות מסוג אחר"

צוות אפוק

הדרך הארוכה אל תוך עצמנו
הדרך הארוכה אל תוך עצמנו – והתרבות שמונעת מאיתנו ללכת בה | דעה

ד"ר משה רט

מסכי המסחר בוול סטריט, 17 בספטמבר 2025
מדוע צריך להיזהר מהגאות המלאכותית בשוק ההון | דעה

גלעד סלונים

היצר הרע הוא מעין רוח רעה הנכנסת באדם ומשבשת את שיקול דעתו
זה הילד הרע, לא אני | דעה

ד"ר משה רט

עיקרון האפקט הכפול – מה אתם הייתם עושים?
עיקרון האפקט הכפול – מה אתם הייתם עושים?

עידו פוקס

שתפו: