כניסה
הרשמה לניוזלטר

הקרן מציעה הלוואות לעסקים בתנאים ייחודיים של פריים מינוס 1 אחוז באמצעות פלטפורמה ייחודית שמאפשרת את…

תוכן שיווקי | 28 ביולי 2024 | תוכן שיווקי | 3 דק׳

הזדמנות בלעדית: קרן סיוע ע"ס 80 מיליון ש"ח עבור עסקים שנפגעו במלחמה

הקרן מציעה הלוואות לעסקים בתנאים ייחודיים של פריים מינוס 1 אחוז באמצעות פלטפורמה ייחודית שמאפשרת את קבלת ההלוואה בתוך 24 שעות מרגע הגשת הבקשה.

גלי ההדף של מלחמת חרבות ברזל לא פסחו גם על הסקטור העסקי. כמעט כל העסקים ובפרט העסקים הקטנים חוו פגיעה בהכנסות וירידה במחזור. גם כיום, יותר מ-9 חודשים מאז אירועי ה 7.10, עסקים רבים עדיין סובלים מהמחנק של תזרים המזומנים, חוסר ודאות לגבי מועד סיום המלחמה ואי חזרה מלאה לשגרה. בעלי עסקים רבים נעים בין תחושת ייאוש ומחשבות על דרכים להצלת העסק לבין רצון לנסות ולהמשיך לשרוד בתקווה לימים טובים יותר. אם גם אתם בעלי עסקים שנמצאים בצומת קריטית של החלטות לגבי פני העסק לאן, יש לנו בשורה עבורכם.

בעלי עסקים, בכל מקום בארץ, שנפגעו כלכלית מהמלחמה מקבלים כעת הזדמנות ייחודית: הלוואה של עד 400,000 ₪ בריבית הכי נמוכה בישראל – פריים מינוס 1 אחוז!  בנוסף, ואודות למערכת טכנולוגית ייחודית שהעמידה חברת bizi finance לטובת הקרן, ניתן להגיש בקשה להלוואה בתוך 10 דקות בלבד ובלי כל צורך לצאת מהמשרד. האישור והזרמת כספי ההלוואה יתבצעו תוך 24 שעות מסיום ההגשה. בתקופה כלכלית מורכבת, כשהיקף התמיכה והמענקים מצד המדינה כלל אינם ברורים והריבית במשק מתחילה לטפס, מדובר בהזדמנות עסקית שאסור לפספס.

קרן הסיוע בהיקף של 80 מיליון שקלים, הוקמה על ידי ארגון הפדרציות היהודיות של צפון אמריקה (JFNA) בשיתוף חברת הפינטק bizi מתוך מטרה לסייע לעסקים קטנים ובינוניים להתמודד עם הקשיים הכלכליים שנגרמו כתוצאה מהמלחמה. תנאי הסף להגשת בקשה הם עסק שקיים שנתיים ומעלה, שהיקף ההכנסות השנתיות שלו קטן מ-5 מיליון ש"ח וגם עמידה בלפחות אחד מהסעיפים הבאים:

–        ירידה משמעותית בהכנסות העסק כתוצאה מהמלחמה

–        מיקום העסק: עד 40 ק"מ מקו העימות

–        בעל העסק עשה שירות מילואים במהלך מלחמת "חרבות ברזל"

בחברת bizi מציינים כי מאז הקמת הקרן לפני כחודשיים, סייעו כבר למאות עסקים ברחבי הארץ בהיקף של עשרות מיליוני שקלים. חשוב לציין שלא כל עסק יקבל הלוואה. זכאות להלוואה נקבעת על סמך בחינה מעמיקה של כל מקרה לגופו, בהתאם למצבו הפיננסי כפי שמשתקף מהפרטים בבקשת ההלוואה.

בנוסף, אם אינכם נמנים על אחד מ-3 תנאי הסף שהוזכרו לעיל – פגיעה בהכנסות, מרחק מקו העימות או משרתי מילואים, בחברת bizi מציעים לכם מסגרת אשראי דיגיטלית שתסייע באיזון חשבון העו"ש והזרמת חמצן לתזרים המזומנים שנחנק על רקע מצב החירום. במסלול הזה, בדומה למסלול ההלוואה, ניתן להגיש בקשה באותה הדרך, תוך 10 דקות וללא מסמכים ובטוחות, אבל במקום הלוואה בריבית פריים מינוס 1 אחוז מקבלים מסגרת אשראי במודל היחיד מסוגו בארץ – "לא משכתם – לא שילמתם".

כלומר, במידה ונמצאתם זכאים, בתוך 24 שעות תעמוד לזכותכם מסגרת אשראי של עד 400,000 ₪. כל עוד לא ניצלתם אותה, לא תשלמו עליה כלל. מרגע שתזדקקו למסגרת, תשלמו רק עבור הסכום שתנצלו מתוך סך המסגרת ורק לפרק הזמן שתנצלו אותו. כלומר, אם משכתם 50 אלף ₪ מתוך מסגרת מאושרת של 400,000 ₪ לדוגמא, ואחרי חודש החזרתם את הסכום, תחויבו רק עבור ה 50 אלף ורק עבור חודש. המסגרת תמשיך לעמוד לרשותכם לשימוש חוזר למשך שנה שלמה.

חשוב להדגיש כי גם אם נמצאתם זכאים לקבלת ההלוואה ואפילו אם כבר קיבלתם את הכסף, שווה לכם לבקש גם את מסגרת האשראי. שכן, המסגרת מהווה מעין כרית ביטחון ליום סגריר. בניגוד להלוואה עליה אתם משלמים ריבית והחזרים כבר מהיום הראשון, הרי שעבור המסגרת אתם לא משלמים כלום כל עוד אין לכם כל צורך בה. במידה ותזדקקו לה, ובמידה והיא כבר אושרה לכם, תוכלו לבצע משיכה מיידית ללא כל עיכוב או צורך בקבלת אישורים נוספים.

לסיכום, על רקע חוסר היציבות וחוסר הוודאות הכלכלית במשק, חברת bizi מעניקה לבעלי העסקים בכלל והעסקים הקטנים בפרט מענה משתלם ומיידי. החל מהלוואה בריבית הכי טובה במשק – פריים מינוס 1 אחוז ועד מסגרת אשראי נוספת על בסיס ייחודי של לא "משכתם – לא שילמתם".

לבדיקת זכאות להלוואה היכנסו עכשיו> https://bit.ly/bizi-epoch2

לבדיקת זכאות למסגרת אשראי היכנסו עכשיו> https://bit.ly/bizi-epoch1

שתפו: