כניסה
הרשמה לניוזלטר

מתכננים טיול לחו"ל? ברכותינו, טיולים ומסעות לחו"ל הם כיף גדול. אבל כדי להבטיח שאתם הולכים ליהנות…

תוכן שיווקי | 26 ביוני 2024 | תוכן שיווקי | 4 דק׳

בטוחים ומוגנים: טיפים והמלצות לרכישת ביטוח נסיעות לחול

מתכננים טיול לחו"ל? ברכותינו, טיולים ומסעות לחו"ל הם כיף גדול. אבל כדי להבטיח שאתם הולכים ליהנות מחופשה רגועה ובטוחה באמת, בראש שקט מדאגות, חשוב לדאוג מראש לביטוח נסיעות שמתאים לטיול שלכם. לא מדובר במותרות בכלל – ביטוח נסיעות לחו"ל מספק כיסוי רחב למגוון מצבים בלתי צפויים שעלולים להתרחש במהלך הטיול. כדי לעזור לכם לנווט בעולם ביטוחי הנסיעות, על הפוליסות השונות שלו, הכנו עבורכם את המאמר הבא, ונציג את כל מה שאתם צריכים לדעת על הכיסויים הכי חיוניים שביטוחי נסיעות מציעים – ונבהיר לכם כיצד השוואת ביטוחים לחו"ל יכולה לסייע לכם לבחור את הפוליסה המתאימה והמשתלמת ביותר לצרכים שלכם.

מהו ביטוח נסיעות לחו"ל ומדוע כדאי להשוות בין ביטוחים?

אז נתחיל מהבסיס – ההגדרה הפשוטה לביטוח נסיעות. מדובר פוליסת ביטוח שמטרתה לספק לכם כיסוי למקרים של תקלות, תאונות או בעיות רפואיות בזמן שהייה בחו"ל. פוליסת ביטוח נסיעות בסיסית כוללת כיסויים כמו הוצאות רפואיות, אובדן כבודה, ביטול טיול, חילוץ והצלה ועוד, שאליהם ניתן להוסיף הרחבות מיוחדות של כיסויים ספציפיים כמו כיסוי לפעילויות אקסטרים, כיסוי למחשבים ניידים וטלפונים סלולריים ועוד. רכישת ביטוח נסיעות לחו"ל מבעוד מועד מאפשרת לכם לטייל בראש שקט, בידיעה שיש לכם גיבוי במקרה של מצבי חירום.

אז אתם אמנם יכולים לרכוש את הפוליסה הראשונה שבה תתקלו בחיפוש שלכם, או לקחת את הפוליסה הבסיסית שמציעה קופת החולים או חברת כרטיסי האשראי שלכם – אבל ממש לא בטוח שהיא זו שתהיה הכי נכונה והמשתלמת ביותר עבורכם. ישנם סוגים שונים של פוליסות ביטוח, וכל אחת מציעה כיסויים שונים במחירים שונים. כאן נכנס לתמונה אלמנט משמעותי ביותר: השוואת ביטוחים לחו"ל – צעד קריטי בתהליך של שיאפשר לכם לקבל את הכיסוי הרחב ביותר במחיר המשתלם ביותר.

בעת ביצוע השוואת ביטוחים לחו"ל, חשוב לשים לב למספר גורמים:

– גובה הכיסויים: בדקו מהו סכום הכיסוי המרבי של כל סעיף בפוליסה.

– תנאים והגבלות: שימו לב לתנאי הפוליסה ולהגבלות השונות שכלולות בה.

– מחלות קיימות: וודאו שהפוליסה מכסה גם מצבים רפואיים קיימים, אם ישנם.

– השתתפות עצמית: בדקו מהי רמת ההשתתפות העצמית הנדרשת בכל מקרה ביטוחי.

כדי לעשות את הבדיקות וההשוואות האלו, אנחנו ממליצים לכם להיכנס למנוע ההשוואות החכם והמתקדם של אתר Bestie – מאתרי השוואות הביטוחים המובילים בארץ, שמאפשר לכם לבצע את כל הבדיקות הללו בצורה קלה ומהירה, כך שתוכלו למצוא את הביטוח המתאים ביותר בקלות ובמהירות. ב

שלא תתפסו לא מכוסים: אלו הכיסויים המרכזיים ביותר בביטוח נסיעות

  • כיסוי הוצאות רפואיות –  כיסוי הוצאות רפואיות הוא אחד הכיסויים החשובים ביותר בכל פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל. הוא כולל כיסוי להוצאות רפואיות במקרה של תאונה, מחלה או פציעה במהלך הטיול. הכיסוי כולל ביקור אצל רופא, אשפוז בבתי חולים, ניתוחים, תרופות וטיפולים נוספים. במקרים חריגים, הפוליסה עשויה לכלול גם כיסוי להטסה רפואית חזרה לארץ.

טיפ להשוואה: שימו לב לגובה הכיסוי המרבי להוצאות רפואיות. וודאו שהפוליסה כוללת כיסוי רחב ומספק לצרכים שלכם, ושימו לב לתנאים המיוחדים, כגון הגבלות על מחלות קיימות או טיפול חירום בשיניים.

  • כיסוי כבודה – כיסוי כבודה מספק הגנה במקרה של אובדן, גניבה או נזק לכבודה שלכם במהלך הטיול. זהו כיסוי חשוב במיוחד למטיילים שנושאים עימם חפצים יקרים כמו מצלמות, מחשבים ניידים או תכשיטים – אבל הוא גם משמעותי אם אתם שולחים את הכבודה שלכם דרך תא המטען במטוס, כי במקרה שהיא חלילה נאבדת בטיסה תוכלו להפעיל אותו ולקבל פיצוי נכבד.

טיפ להשוואה: בדקו מהו סכום הכיסוי המירבי לכבודה ומהם התנאים להפעלת הכיסוי.

  • כיסוי איתור, חילוץ והצלה – כיסוי איתור, חילוץ והצלה הוא כיסוי שנכלל כמעט בכל פוליסה בסיסית כיום, ולמרות שמשמו אפשר לחשוב שהוא מתאים רק למטיילים הרפתקנים שנוטים ללכת לאיבוד, זה ממש לא כך. כיסוי זה מבטיח שכאשר אתם נקלעים לסיטואציה שבה אתם זקוקים לעזרה דחופה, כמו אובדן דרך, פציעה חמורה או מצב חירום רפואי – בין אם זה בעיר ובין אם זה בכפר או בטבע – תהיה לכם גישה לשירותי חילוץ מקצועיים במהירות האפשרית.

טיפ להשוואה: בדקו אם הפוליסה שלכם כוללת כיסוי לאיתור, חילוץ והצלה ומהם התנאים להפעלתו. חשוב לוודא שהכיסוי כולל שירותי חילוץ מהאוויר, מהים ומהיבשה, וכן שהכיסוי מספיק למקרים חריגים ובלתי צפויים.

  • כיסוי ביטול/קיצור טיול – כיסוי זה חשוב במקרים שבהם אתם נאלצים לבטל  או לקצר את הטיול בשל סיבות רפואיות או נסיבות חירום אחרות. כיסוי זה יפצה אתכם על ההוצאות שבוצעו מראש כגון כרטיסי טיסה, מלונות ועוד.

טיפ להשוואה: בדקו מהו סכום הכיסוי המרבי בסעיף זה ומהם התנאים להפעלת הכיסוי. וודאו שהפוליסה כוללת כיסוי רחב ומספק להוצאות שבוצעו מראש ושימו לב לתנאים וההגבלות המיוחדים.

  • כיסוי ספורט אתגרי – למטיילים שאוהבים הרפתקאות וספורט אתגרי, או לכל מי שמתכנן פעילות הרפתקנית כזו או אחרת בזמן טיולו, חשוב לוודא שפוליסת ביטוח הנסיעות שלו כוללת כיסוי לפעילויות אלו. ספורט אתגרי כמו סקי, סנובורד, צלילה וגלישת רוח עלול להיות מסוכן ולגרום לפציעות חמורות.

טיפ להשוואה: בדקו אילו חברות ביטוח מציעות כיסוי לספורט אתגרי, מה מחיר רכישת ההרחבה הזו ומהם התנאים להפעלת הכיסוי. וודאו שהפוליסה כוללת כיסוי רחב ומקיף לכל הפעילויות האתגריות שאתם מתכננים לבצע.

השוואה בשחקים: לפני שלחו"ל מטיילים – נכנסים ל- Bestie וביטוח נסיעות משווים

תכנון טיול לחו"ל דורש התארגנות מראש והתייחסות לפרטים הקטנים – וזה מתחיל בבחירת ביטוח הנסיעות שהכי מתאים לכם. באמצעות ההכרה של הכיסויים השונים שמציעות הפוליסות השונות ודרך כך שתדעו איך להשוות ביניהן ומה לבדוק, תצליחו למצוא את הביטוח שהכי משתלם לכם. הצעד הכי נכון מהבחינה הזו הוא לבצע השוואת ביטוחים לחו"ל עם מנוע ההשוואות החכם של Bestie, תוכלו למצוא את הביטוח המתאים ביותר לצרכים שלכם ולהבטיח כיסוי רחב לכל תרחיש. כנסו, תזינו את פרטיכם, פרטי היעד שלכם ותאריכי הטיול – ותוך כמה רגעים תוכלו לצפות במגוון הצעות ביטוח מחברות הביטוח המובילות בישראל. בדקו, השוו, תמצאו את זו שהכי משתלמת מבחינתכם – ורכשו. כמה פשוט ככה קל ומשווה.

שתפו: