כניסה
הרשמה לניוזלטר

עם הצטרפותה של ישראל לתוכנית הפטור מויזה היוקרתית, אלפי ישראלים מגישים בכל שבוע בקשה לפטור מויזה…

תוכן שיווקי | 3 באפריל 2024 | תוכן שיווקי | 4 דק׳

איך למלא טופס ESTA בעברית – המדריך המלא

עם הצטרפותה של ישראל לתוכנית הפטור מויזה היוקרתית, אלפי ישראלים מגישים בכל שבוע בקשה לפטור מויזה ומבטיחים את דרכם המהירה והקצרה לאישור כניסה לארצות הברית, בלי לצאת מהבית.

שמחים להגיש לכם את המדריך המקיף להנפקת אישור תוכנית פטור מויזה בצורה הקלה והמהירה ביותר והסבר מפורט כיצד למלא את טופס ה ESTA בעברית, שלב אחר שלב.

לפני שנתחיל, מהו בכלל הפטור מויזה לארה”ב?

תוכנית הפטור מויזה היא תוכנית ממשלתית של ארצות הברית שהוקמה לפני כמה עשורים ובשיתוף פעולה עם מדינות שונות בעולם מאפשרת כניסה ויציאה בצורה קלה ומהירה לארצות הברית ולמדינה השותפה.

ישראל הצטרפה לתוכנית וכעת בעלי דרכון ביומטרי יכולים להגיש בקשה מקוונת ולאחר קבלת האישור, שלרוב לוקח עד 3 ימים, יכולים לטוס לארצות הברית באופן מיידי.

מה יתרונותיו של הפטור מול הויזה?

ויזה לארצות הברית אשר הייתה עד לסוף שנת 2023 הדרך הבלעדית עבור ישראלים לטוס לארצות הברית, הינה כרוכה במילוי טופס ארוך ומסורבל בשם DS160 , רישום למערכת קביעת הראיונות והתייצבות לראיון בשגרירות מול נציג קונסולרי. המתנה לראיון לעיתים מגיעה לזמן של חודשים ארוכים ומילוי הטפסים יכול להיות מורכב ומייאש.

הפטור מויזה לעומת זאת, מציע דרך פשוטה יותר. כל שיש לעשות הוא למלא את טופס ESTA , לשלם את אגרת הפטור ולהמתין לתשובה.

החל מינואר 2024 זמין עבורכם טופס ESTA בעברית באופן מקוון.

מילוי טופס ESTA – בואו ניגש לעניינים:

כדי שתוכלו לבצע את התהליך בצורה קלה ובטוחה, אנחנו כאן על מנת לעבור איתכם את כל השלבים יד ביד מתחילת מילוי הטופס ועד לקבלת האישור המיוחל. נעבור על כל חלק וחלק בתהליך שיכול להעלות שאלות ותהיות.

לפני מילוי הטופס: 

כדי להתחיל את התהליך עליכם להחזיק מולכם את הדרכון הישראלי הביומטרי שלכם ולוודא כמובן שהוא בתוקף. כמו כן, יש להחזיק בסביבה כרטיס אשראי בינלאומי, כזה שניתן לחייב עימו בחו״ל.

הטופס עצמו:

שלב ראשוןאזרחות נוספת – אתם מחזיקים בדרכון נוסף מלבד הישראלי? התחלתם תהליך התאזרחות במדינה אחרת? מעולם לא ויתרתם על זו שקיבלתם עם הלידה במדינה זרה? זה המקום לציין. גם אם ברשותכם דרכון וגם אם רק אזרחות. שימו לב, אם הדרכון של המדינה הנוספת בה אתם אזרחים אינו בתוקף, יש לציין כי אין דרכון.

שלב שני– פרטי מגורים – יש לציין את מקום המגורים הפיזי שלכם, גם אם מצוין אחרת בתעודת הזהות שלכם.

שלב שלישיפרטי הנסיעה – גם כאן, לא מעט מגישי בקשה נתקלים בבעיה, מה קורה כשרוצים לטוס, אך איך תוכנית מסודרת נכון לרגע זה? אין עם כך שום בעיה. אינכם מוכרחים לציין כתובת מלאה, כל שחובה עליכם לציין זו עיר אחת שסביר להניח תגיעו אליה ואם לא ידוע שמו של המלון, רק לציין את המילה מלון. זה מספיק.

שלב רביעי–  פרטי איש קשר – לא להיבהל, אתם לא חייבים להכיר אף אחד באופן אישי בארצות הברית. מקום זה מיועד לפרטים אישיים של אדם אשר אתם מכירים ויוכל להיות איש הקשר שלכם במידת הצורה, שלא נדע, בעת חירום. חייב לציין את שמו המלא, מספר הטלפון וכתובת המייל של אדם זה.

שלב חמישיהשאלות הכלליות – שאלות אלו נוגעות לביטחון ורפואה. שימו לב כי אתם עונים על כל השאלות בצורה כנה וישרה, אין מקום לטעויות. טעות בעמוד זה, יכולה להוביל לסירוב לבקשה לפטור מויזה.

שלב שישי ואחרון בטופסהעלאת צילום הדרכון – נשמע פשוט, אך סיבה לסיבוך עבור רבים. שימו לב כי הצילום בהיר, ברור וישר. כמו כן, עליכם לסרוק גם את החלק התחתון בדרכון בו יש את שתי השורות של קורא הכרטיסים. ללא שתי השורות הללו או סריקה שאינה בהירה או ישרה, לא תוכלו להמשיך לשלב הבא.

גמר הטופס – תשלום האגרות

זה הזמן לשלוף את האשראי ולשלם את האגרה. יש לוודא כי הפרטים הוזנו בצורה נכונה וכי הכרטיס תואם את סוגי הכרטיסים האפשריים (בינלאומיים בלבד).

השלב האחרון – המתנה לאישור

החלק המותח ביותר, אבל כמעט באופן ודאי יהיה לו סוף טוב.

אחד הפלוסים הגדולים בפטור מויזה הוא זמן קבלת התשובה. לרוב, תוך שעות בודדות תוכלו לקבל את התשובה לבקשה שלכם. אם התשובה הינה חיובית, אתם בעלי אישור כניסה לארצות הברית, מזל טוב!

טיפ לסיום – מה כדאי לדעת לפני הטיסה לארצות הברית?

לפני הכל, הנכם חייבים להחזיק באישור פטור מויזה או בויזה לצורך כניסה לארצות הברית. אם קיבלתם את הפטור, שימו לב שיש להדפיס את דף האישור על מנת להציגו לפני העלייה לטיסה ואף בצ׳ק אין.

כיום, חברות התעופה אינן מורשות להעלות אף נוסע שאינו הציג אישור כניסה או ויזה בתוקף.

שימו לב כי אתם מצויידים בדרכון הישראלי הביומטרי שלכם וכי הוא בתוקף וללא שום פגם.

לפני ההגעה לארצות הברית יש לוודא כי יש לכם מקום לינה מוסדר, תוכנית מובנית וכמובן, כרטיס טיסה חזרה, או לפחות, יציאה מארצות הברית.

תהנו!

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך
החזקה ביותר מזה 25 שנים: רעידת אדמה עוצמתית בטייוואן 

דורון פסקין

לפחות ארבעה בני אדם נהרגו ועוד 57 נפצעו ברעידת אדמה בעוצמה 7.2 שפקדה את טייוואן הלילה

“עם ישראל חי!”

צוות מגזין אפוק

סיכום נאומו של הנשיא ביידן

מורה מחליפה

מורן שביט

לו רק היית המורה שלי. לאיזו מחנכת קולנועית יש סטייל מנצח?

פרשנות: האסטרטגיה שמובילות ארה”ב ובריטניה לא נועדה לבלום את החות’ים, והם יודעים את זה

איל לוינטר

היתרונות והחסרונות של האסטרטגיה הקיימת, ומדוע היא מתאימה לממשל ביידן

אימא מורה – צלילה לתוך תופעת החינוך הביתי בישראל

דינה גורדון

הם קמים אחרי יקיצה טבעית, משחקים קצת ונשארים ללמוד בבית הספר של ההורים. יותר ויותר משפחות בישראל נמנעות מהכיתות הצפופות, מהשיעורים המשעממים ומהאלימות במסדרונות, ועוברות לשיטת החינוך הביתי. אבל האם זו באמת אלטרנטיבה טובה יותר?

הפתק ממחנה העבודה בסין – עדויות נוספות

מת'יו רוברטסון

בערכת קישוט לחג מתוצרת סין מצאה קונה אמריקנית פתק נחבא המתאר את הזוועות העוברות על עצורים במחנה עבודה בכפייה. כעת, שתי ניצולות שנרדפו במחנה מדברות

שתפו: