כניסה
הרשמה לניוזלטר

אירופה ידועה כיבשת בעלת היסטוריה עשירה, תרבויות מגוונות ונופים מדהימים – לא פלא שהיא קורצת למטיילים…

תוכן שיווקי | 18 במרץ 2024 | תוכן שיווקי | 3 דק׳

לטייל בחופשיות באירופה עם דרכון אירופאי

אירופה ידועה כיבשת בעלת היסטוריה עשירה, תרבויות מגוונות ונופים מדהימים – לא פלא שהיא קורצת למטיילים מכל העולם. ברי המזל שמחזיקים בדרכון אירופאי, יכולים להרשות לעצמם לצאת למסע ללא גבולות ברחבי האיחוד. אחד כזה שמלא בהזדמנויות פז.

אזרחות אירופאית היא יעד נחשק עבור לא מעט ישראלים. בשנים האחרונות מדינות אירופאיות שונות החליטו “לתקן את עוולות העבר” ולאפשר ליהודים מרחבי העולם להגיש בקשה רשמית לקבלת אזרחות. ולמקרה שעדיין לא שמעתם, נכון להיום הדרכון הכי חם הוא דרכון גרמני.

לא ניכנס לכל הפרטים, רק נגיד שאם אחד ההורים שלכם איבד בעבר אזרחות גרמנית ועדיין לא זכה להשיב אותה – קיים סיכוי גבוה שגם אתם זכאים. מומלץ ליצור קשר עם משרד עורכי דין מוביל בתחום.

אז… הנה 7 הסיבות למה גם לכם כדאי להוציא דרכון אירופאי ולטייל איתו:

חופש תנועה

אחת ההטבות הכי משמעותיות של הדרכון האירופאי היא חופש התנועה שהוא מקנה בתוך האיחוד האירופי ואזור שנגן. עם ביקורת גבולות מינימלית, ובלי צורך בוויזות מיוחדות בעלי דרכון אירופאי יכולים לעבר בצורה חלקה בין 26 מדינות. מהחופים ספוגי השמש של ספרד ועד לפסגות המושלגות של האלפים השוויצריים, וכל זה בלי מכשולים בירוקרטיים שלפעמים יכולים להוציא לנו את המיץ.

היטמעות תרבותית

אירופה היא כמו פאזל גדול של תרבויות, שכל אחת מהן מציעה את הקסם והמורשת הייחודיים לה. למטיילים עם דרכון אירופאי יש את הפריווילגיה להתמסר לחלוטין לחוויות שהדרך מזמנת. בין אם זה להתענג על פסטה אותנטית באיטליה, להתפעל מהיופי הארכיטקטוני של צרפת או לרקוד לצלילי מוזיקה מסורתית באירלנד – הדרכון פותח דלת להבנה תרבותית עמוקה יותר.

אפשרות עבודה ולימודים

כחלק מסל יתרונות של דרכון אוסטרי (או כל דרכון אירופאי אחר), קיימת האפשרות לעבוד וללמוד בכל מדינה ברחבי האיחוד. יתרון זה מעניק שקט לאלו ששוקלים שהות ממושכת יותר ביבשת. רוצים להזניק את הקריירה שלכם? תוכלו להירשם ללימודים במוסדות אקדמיים גבוהים עם תנאים מקלים ובסבסוד משמעותי. נגמר הכסף באמצע הטיול? תוכלו להישאר ולעבוד בצורה חוקית. הדרכון האירופאי מאפשר צמיחה אישית ומקצועית תוך היטמעות בסביבה תרבותית חדשה.

גישה לשירותי בריאות מתקדמים

אירופה מתהדרת בכמה ממערכות הבריאות המתקדמות בעולם, ומחזיקי דרכון אירופאי נהנים מגישה לשירותים שהן מציעות. בין אם מדובר בבדיקות שגרתיות, טיפולים מיוחדים או מקרה חירום – המטיילים יכולים לדעת שהם יזכו לטיפול איכותי וסביר להניח שבמחיר נמוך בהשוואה למקומות אחרים בעולם.

חיסכון כספי

משערי חליפין נוחים ועד עמלות עסקה מופחתות, נסיעה עם דרכון אירופאי יכולה לחסוך לכם כסף יקר. מדינות רבות באירופה מציעות הנחות והטבות לאזרחי האיחוד, אלה כוללות תעריפי תחבורה מוזלים, דמי כניסה מופחתים בכניסה לאטרקציות וכו’.

כולנו יודעים שברוב הפעמים טיול הוא לא עסק זול. כיף לדעת שהכסף הקטן שתחסכו בסוף יצטבר לסכום מכובד שתוכלו לנצל לטובת מה שעושה לכם טוב על הלב.

תחושת שייכות

מעבר ליתרונות הפרקטיים, נסיעה עם דרכון אירופאי עשויה לטפח בקרבכם תחושת שייכות ואחדות. הזהות המשותפת הזו אולי תשפר את חוויית הטיול הכוללת, ותקל עליכם ביצירת אינטראקציות פוריות עם מקומיים ומטיילים אחרים.

השתקעות באירופה

ואולי איפשהו באמצע הטיול תחליטו שאתם רוצים להישאר. שאהבתם את מה שראיתם ושמתחשק לכם לחיות ביבשת שמקדשת ערכים כמו חופש, דמוקרטיה וגיוון תרבותי. אולי לא תעזבו את ישראל לנצח נצחים, אבל למה לא לעשות רילוקיישן קצרצר של כמה חודשים?

יש לא מעט יתרונות בהוצאת דרכון אירופאי, וביניהם גם האפשרות לגור בכל אחת מהמדינות החברות באיחוד.

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך
כן, אבות מורישים (גנטית) זכרונות לצאציהם

רקפת תבור

מחקרים אחרונים מראים כיצד

לייקים או כסף?

אליאב אללוף

מה עדיף לעשות במדיה החברתית

ארה”ב: יש התקדמות מול ישראל בנושא אספקת דלק לרצועת עזה למטרות הומניטריות

דורון פסקין

דובר מחלקת המדינה האמריקנית הדגיש את חשיבות אספקת הדלק לרצועת עזה למטרות הומניטריות, והוסיף כי ארה"ב הבהירה לממשלת ישראל שעליה להחזיר את רשתות התקשורת לפעולה

דעה: התוכנית של יוסי כהן לרצועת עזה

יוני בן מנחם

ראש המוסד לשעבר תומך בהתנתקות מוחלטת של ישראל מרצועת עזה והתייחסות אליה כאל מדינת אויב. מדוע זה מסוכן לישראל?

דובר הלשכה המדינית של הג’יהאד האסלאמי: “הארגון שיקר שרקטה ישראלית פגעה בבי”ח ‘אלמעמדאני’ בתחילת המלחמה”

אורן שלום

צה"ל פרסם הערב תיעוד מחקירתו לאחר שנעצר בבית החולים שיפאא'

דיג-איט מרקטינג – כל הבכירים בענף השיווק והטכנולוגיות החמות יהיו שם

תוכן שיווקי

DIG-it MARKETING - הכינוס השנתי של כל הבכירים והתותחים הכי כבדים בעולם השיווק - המקום להתעדכן, להשפיע ולהכיר!

שתפו: