כניסה
הרשמה לניוזלטר

"פנינת התמונות" היא מפעל ישראלי מוערך הידוע בשירותי הדפסת תמונות ברמה ואיכות יוצאות דופן

תוכן שיווקי | 4 בדצמבר 2023 | תוכן שיווקי | 4 דק׳

גאווה ישראלית פנינת התמונות

"פנינת התמונות" היא מפעל ישראלי מוערך הידוע בשירותי הדפסת תמונות ברמה ואיכות יוצאות דופן. מלבד הדפסים באיכות גבוהה ממגוון סוגים, החברה מציעה גם מוצרי בית מעוצבים וייחודיים שיהפכו לחלק בלתי נפרד מעיצוב הבית או המשרד. המוצרים נמכרים בחנות האונליין של המפעל, בה ניתן למצוא מאות דוגמאות של תמונות קנבס, לייזר, מוצרים לבית ועוד רבים ונפלאים. כל אחד מהם יהווה תוספת מרשימה לחדר השינה, הסלון, המשרד, וכל פינה אחרת שתרצו לעצב, בהתאם להעדפותיכם וטעמכם האישי.

קצת על "פנינת התמונות" מקרוב

סיפורה של "פנינת התמונות" החל בחזון פשוט אך שאפתני; לחולל מהפכה בתעשיית הדפסת התמונות בישראל. מכיוון שלא כולם יכולים להרשות לעצמם תמונות ואיורים מקוריים, נוצר ביקוש הולך וגובר לתמונות מודפסות באיכות גבוהה. כך, נוצר החזון למלא צורך זה על ידי השקעה בטכנולוגיות וטכניקות הדפסה מתקדמות שיבטיחו תוצאה מצוינת בכל הדפסה מחדש. לאורך השנים, "פנינת התמונות" צמחה והרחיבה את פעילותה והפכה לשם ודבר בשוק הישראלי.כך, הקימה החברה מפעל ייצור חדיש, המצויד בטכנולוגיה מהשורה הראשונה המאפשרת לחברה להפיק הדפסים מדהימים עם דיוק, חדות ובהירות שכמעט בלתי אפשרי להיתקל בהם כיום. במקביל, נפתח האתר המציג את היצירות השונות ומוצרי הבית, כך שלקוחות מכל רחבי הארץ יוכלו לקבל גישה פשוטה ומהירה לכל אחד מהמוצרים בחנות, ולהזמין בלחיצת כפתור את היצירה האחת והמיוחדת שתשדרג את העיצוב הכללי.

איכות ללא פשרות ושאיפה לקדמה

"פנינת התמונות" מתגאה במחויבותה הבלתי מתפשרת לאיכות ולחדשנות. החברה מבינה שבעולם התחרותי של הדפסת תמונות, רק המוצרים המובילים והאיכותיים ביותר, יבלטו. כדי להבטיח איכות גבוהה בכל הדפסה מחדש, החברה עושה שימוש בטכנולוגיות וטכניקות הדפסה מהשורה הראשונה, כגון הדפסה בלייזר ברזולוציה גבוה, מערכות ניהול צבעים מתקדמות ועוד. כשהיא ממשיכה להתמקד בחדשנות ובאיכות ללא פשרות, "פנינת התמונות" מוודאת שהיא נשארת צעד אחד לפני כולם באחת התעשיות המתפתחות ביותר בישראל ובעולם. כזו שצצים בה חידושים טכנולוגיים ללא הרף.

עיצוב הרמוני בטעם שלכם

כאשר תיכנסו לאתר, תגלו מיד עד כמה עצום הוא מגוון האפשרויות העומד לרשותכם. עם הדפסים בסגנונות שונים, תוכלו לבחור סוגים שונים של הדפסה; כולל הדפסה על קנבס, אמנות דיגיטלית, ועוד רבים ונפלאים. כל סגנון והמאפיינים האסתטיים הייחודיים שלו, וכל סגנון מתאים לקישוט חלל אחר בבית.למשל, עבור חדרי ילדים תמצאו תמונות צבעוניות ומעניינות, אשר יעוררו את דמיונם של הקטנים וילוו אותם לאורך שנים. עבור חדר השינה, בגלריה תמצאו תמונות של טבע ונופים, אמנות אתנית ואבסטרקט, כל אחת תשלים את האווירה בחדר ותיצור את המסר הייחודי שאתם מעוניינים להעביר. בנוסף, מתוך הבנה שכל לקוח הוא ייחודי, "פנינת התמונות" מאפשרת להתאים כל הדפס באופן אישי. כך, תוכלו לבחור את מידות ההדפס, חומר הגלם והמסגרת, תוך הבטחה שהמוצר הסופי יתאים בצורה מושלמת לחזון, לסגנון ולהעדפות האישיות. המגוון העצום מתאים לכל אחד ואחת אשר מחפשים תמונה שתדבר אליהם. בין אם מדובר על תמונות לסלון או למשרד, תמונות לחדר הילדים, תמונות נוף, אמנות אתנית, פורטרטים, אבסטרקט ועוד רבים ונפלאים. זו גלריה אדירה של צבע וסגנון ועם הניסיון רב השנים של החברה, מובטח כי התוצר הסופי לא יהיה פחות מהטוב ביותר שתוכלו למצוא.

בואו לבחור את יצירת האמנות המושלמת

החברה מאמינה כי מדובר בהרבה יותר מהדפסים רגילים. אלו הפרטים הקטנים שמשלימים את העיצוב הקיים בחלל, ומעניקים לו את האופי הייחודי שלו. אם גם אתם מחפשים 'להלביש' את הקירות הריקים בתמונות והדפסים מרשימים ואין לכם מושג מאיפה להתחיל, הנה כמה טיפים מעולים שיעזרו לכם לבחור את היצירה המדויקת לכם:

בחרו הדפסים המשלימים את הסגנון העיצובי השולט בחלל. לדוגמה, אם הסלון שלכם מאופיין בעיצוב מינימליסטי ומודרני, ההמלצה תהיה לבחור הדפס חלק בעל קווים חדים יחסית, כגון יצירה מופשטת או מצד שני, תצלום שחור-לבן שישתלב מעולה עם העיצוב הקיים. עבור מיטיבי לכת, ייתכן שהבחירה תהיה דווקא ביצירה צבעונית ועמוסה "שתשבור" את המינימליזם. לכל אדם סגנון ומסר משלו, אל תהססו להביא לידי ביטוי גם את המסר שלכם!

חשוב להתאים את גודל ההדפס לחלל עצמו, למה הכוונה? הדפסים גדולים יהפכו לנקודת מוקד בחדר, בעוד שתמונות קטנות יותר יתפסו פחות תשומת לב וניתן לשלב אותן בתצוגת גלריה מרהיבה. בבואכם לבצע הזמנה של הדפסים, קחו בחשבון עיצוב החדר הקיים. האם הוא כבר עמוס בריהוט? האם הקיר הייעודי ריק מספיק כדי להכיל תמונה אחת גדולה? אולי עדיף לכם ללכת על קיר גלריה במקום?

גם כמתנה – ואם החלטתם להפתיע אדם אהוב עם יצירת אמנות מודפסת ואיכותית, קחו בחשבון את כל הפרמטרים הללו בהקשר אליו. סביר שאתם מכירים את מרחב המחייה שלו, כך שיהיה לכם קל להתאים את ההדפס לסגנון שלו ולאופי העיצובי בביתו.

לא בטוחים מאיפה להתחיל? זקוקים לעזרה? "פנינת התמונות" זמינים לרשותכם לכל שאלה ועניין!

פנינה של תמונות

"פנינת התמונות " ביססה עצמה כמובילה בשוק הדפסת התמונות ומוצרי הנוי לבית בישראל, הודות למחויבותה הבלתי מתפשרת לאיכות, חדשנות ושביעות רצון הלקוחות. עם מגוון רחב של הדפסים ומוצרים מדהימים, החברה לא רק מצליחה לכבוש לבבות שוב ושוב, אלא גם ממלאת תפקיד חשוב בהצבת סטנדרט גבוה של איכות ללא פשרות.

אז אם אתם מחפשים לשדרג את הסלון, חדר השינה, מבואת הכניסה ואפילו את המשרד שלכם עם הדפסים ומוצרים יפים ואיכותיים, זה הזמן להצטייד בכוס משקה חם כמו שאתם אוהבים, לשבת בנוח מול המחשב, להיכנס לאתר ולצאת למסע בעקבות יצירת האמנות האחת, היחידה והמיוחדת שתעשה את כל ההבדל ותשלים את התמונה, בדיוק כמו שאתם אוהבים.

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך
תביעה בארה"ב: אנשי ממשל ביידן קשרו קשר עם הרשתות החברתיות כדי לצנזר את חופש הביטוי

צוות אפוק

הנשיא ביידן ובכירים בממשלו לחצו וקשרו קשר עם ענקיות טכנולוגיה כמו מטא (פייסבוק), טוויטר

כך פועלת תעשיית הריגול הסינית

איל לוינטר

מדענים שגונבים מידע מסווג, סטודנטים שמבצעים פעילויות ריגול בחשאי ועיתונאים שמצותתים לטלפונים: בעקבות החדירה הסינית לתעשייה הישראלית והחשש מריגול, יצאנו לבדוק איך פועלת מערכת הריגול הסינית במדינות אחרות בעולם

"לצה"ל יש תוכניות פעולה לשינוי המצב הביטחוני בצפון. המצב הביטחוני לא ייוותר באופן שתושבי הצפון לא ירגישו בטוחים לשוב לבתיהם"

צוות מגזין אפוק

סיכום הצהרת דובר צה"ל

ההיסטוריה האבודה של הליברליזם

איל לוינטר

אנשים רבים קוראים לעצמם ליברלים: חילונים, שמאלנים, ימניים, כאלה הרוצים שוק חופשי, וכאלה הרוצים לתת עוד כוח למדינה. אבל מיהו ליברל אמיתי? בראיון לאפוק טיימס ההיסטוריונית הלנה רוזנבלט שופכת אור על הדוקטרינה הפוליטית הדומיננטית בחיינו

סודות הסמלים הקדומים בעולם

ג'נביב פון פצינגר

ג'נביב פון פצינגר, חוקרת מערות מאוניברסיטת ויקטוריה שבקנדה, עשויה לחשוף את אחת התגליות המשמעותיות של העשורים האחרונים

היגיון בריא – גיליון 374

דקל בנו

חידות, תשבצים ותשחצים

שתפו: