כניסה
הרשמה לניוזלטר

השקעה בנדל“ן מסחרי היתה ועודנה דרך מצויינת להבטיח את עתידכם הכלכלי. עד היום, אם רציתם להשקיע…

תוכן שיווקי | 9 באוגוסט 2023 | תוכן שיווקי | 2 דק׳

האתר שמשנה את כללי המשחק בהשקעות נדלן מסחרי

השקעה בנדלן מסחרי היתה ועודנה דרך מצויינת להבטיח את עתידכם הכלכלי. עד היום, אם רציתם להשקיע בנדלן מסחרי, הייתם תלויים לחלוטין בשמאי או במתווך ונאלצתם לסמוך על המילה שלהם, אך כיום יש לכם כלי עבודה משמעותי חדש. הכירו את מניביםלוח הנדלן המסחרי שמציג בפניכם עסקאות קודמות שנעשו בסביבת הנכס שבו אתם מעוניינים כדי לוודא שגובה המחיר שהוצע לכם הוגן ומשקף את ערכו האמיתי.

מניבים – לוח הנדל”ן המסחרי שמאפשר לכם מידע אמין בזמן אמת

בין אם אתם כרישי נדלן מיומנים ובין אם אתם אנשים פרטיים עם הון עצמי המעוניינים להשקיע בנכנס נדלני מניב, אתר מניבים הינו כלי העבודה החשוב ביותר שברשותכם. האתר מכיל מידע עדכני, מדויק ואמין על נכסים מסחריים במגוון עצום של אפשרויות החל מבתי מלון וצימרים וכלה בתחנות דלק, קליניקות ומחסנים, אך הפיצר החשוב ביותר שתוכלו לקבל במניביםלוח הנדלן המסחרי , הוא השוואת מחירים לעסקאות דומות שנעשו לאחרונה בסביבת הנכס שלכם כדי להעריך האם ההצעה שקיבלתם הולמת את ערך השוק או לא. בדרך זו קל יותר לתת אמון בצד השני ולסגור עסקאות בקלות ובנוחות רבה יותר בלי מכשולים.

איך להשקיע נכון בנדל”ן מסחרי

במדינת ישראל יש מחסור כרוני בנדלן, הדבר נכון גם לגבי דירות לדיור וגם לגבי איזורים מסחריים. קליניקה, שטח מסחרי או משרד יכולים להניב לכם סכומים נאים באמצעות שכד או על ידי מכירתם במועד ובזמן הכדאי והמשתלם ביותר. השקעה נכונה בנדלן מסחרי מתחילה בנקיבת הערך המדוייק ביותר של שווי הנכס על פי האיזור בו הוא נמצא והשטח שלו כדי שהעסקה תהיה כדאית.

למה חשוב כל כך לקבל מידע על עסקאות דומות?

שוק הנדלן המסחרי שונה מעט משוק הדירות למגורים. כיום פועלים בארץ מספר אתרים המיועדים לקניה ומכירת נכסי מגורים תוך השוואת מחירים לדירות אחרות שנמכרו בסביבה, כך תדעו שהמחיר שהוצע לכם הגון ותואם את המציאות. עד היום לא היה אתר אשר מאפשר השוואת עסקאות בתחום הנדלן המסחרי, מידע נדלן של אתר מניבים, הינו הראשון בארץ לעשות זאת, ובכך מאפשר גם לבעלי הון אישי פרטי גישה למידע שעד היום היה קיים רק במאגרים של שמאים או של חברות נדלן מסחרי גדולות לצורך בדיקת כדאיות עסקאות.

למה להיות תלוי בשמאים?

אמנם חשוב מאד שלכל עסקה תקחו איתכם שמאי מקצועי שינחה אתכם לאורך כל הדרך ויתרום מנסיונו ומקצועיותו לעסקה משתלמת ביותר, אך לצורך השקט הנפשי שלכם, בדיקה זריזה באמצעות קליק אחד יכולה לאפשר לכם גישה למידע אודות עסקאות נוספות באיזור, רק כדי שתהיו רגועים שאתם אכן בידיים טובות ולא נפלתם לידי נוכלים.

מניבים – לוח הנדל”ן המסחרי שמקדם אתכם להצלחה כלכלית

באתר מניביםלוח הנדלן המסחרי, תוכלו גם אתם לאתר ולמצוא הזדמנויות נפלאות לעסקת נדלן מסחרי, לבדוק ולהשוות עסקאות דומות כדי לוודא מעל לכל ספק שהמחיר שהוצע לכם הגון וכדאי, בשביל השקט הנפשי שלכם ובשביל לתת אמון מלא באנשים שאיתם אתם עובדים, למען עתיד כלכלי טוב יותר בשבילכם, לילדיכם ונכדיכם באמצעות רכישה או מכירת נדלן מסחרי.

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך
איראן הודיעה על הקמת חמש תחנות גרעיניות חדשות

דורון פסקין

ראש הארגון האיראני לאנרגיה אטומית הוסיף כי ננקטו כבר צעדים לביצוע הפרויקט

״בית חי ומלא באנשים״

מאיה מזרחי

בית סטנדרטי במושב גנות, הפך לבית שמתקשר עם הטבע הירוק הסובב לו. זה קרה כאשר המעצבת דנה שבדרון, בעלה ושלושת ילדיה עברו להתגורר בו. הקירות הלבנים, הבטון והרעפים הפכו לבית כפרי שעוצב מאבן, עץ וברזל, “הנמצאים במצב הכי בסיסי וקשוב לטבע שלהם״, מסבירה המעצבת

“המרוץ לפיתוח מחשב קוונטי הוא למעשה מרוץ לפיתוח נשק ההאקינג האולטימטיבי”

רקפת תבור

מומחים למחשוב קוונטי מעריכים שזה רק עניין של זמן עד שמחשבים קוונטים יגיעו לרמות ביצוע שיאפשרו להם לפרוץ בתוך דקות ספורות את ההצפנות החזקות ביותר שקיימות בעולם הדיגיטלי ולהגיע למידע מסווג

פרשנות: עד ה-7 באוקטובר נהנתה הנהגת חמאס בחו”ל מחסינות ישראלית בלתי ברורה

יוני בן מנחם

ממשלות ישראל הקפיאו במשך שנים את החיסולים הממוקדים של ראשי חמאס והעניקו להם חסינות, למרות המלצות השב"כ והמוסד. הגיע הזמן לשנות זאת

פרשנות: אלה הקווים האדומים שישראל צריכה להקפיד עליהם בעסקה לשחרור חטופים

ד"ר עומר דוסטרי

על רקע השמועות בדבר עסקת חטופים מתקרבת, להלן מספר דגשים וקווים אדומים שישראל חייבת להקפיד עליהם

לא יקר, יוקרתי

טל אבן

כיום ניתן לרכוש רכבי פרימיום מסוימים במחיר שפוי שעד לפני כמה שנים היה שייך לרכבים שאינם פרימיום. מה עומד מאחורי ההחלטה הזו, וגם מספר דוגמאות ״לקחת הביתה״

שתפו: