כניסה
הרשמה לניוזלטר

כנס Next Case 2014 שיתקיים ב-30.12 יציג מהלכי שיווק באינטרנט באמצעות 12 מקרי מבחן וילמד איך להגדיל את המכירות. לקוראי אפוק טיימס יש הנחה מיוחדת

תוכן שיווקי | 17 בדצמבר 2014 | תוכן שיווקי | 2 דק׳

Next Case 2014: כולם יודעים שהכי טוב ללמוד מהניסיון

בכנס נקסט קייס יזמים ומנהלי דיגיטל למודי ניסיון הולכים לחשוף את המהלכי שיווק באינטרנט שהביאו להם הצלחה. מקרי המבחן (Study Case) יעזרו להבין את האסטרטגיה השיווקית הנכונה לנו, לשפר את האתר ולהגדיל את הטראפיק והמכירות.

נקסט קייס הוא כנס בתחום השיווק הדיגיטלי שבנוי בפורמט שונה מרוב הכנסים שאנו מכירים – במקום הרצאות תיאורטיות, מוצגים מקרי מבחן מעשיים באורך 20 דקות. טיימר ימדוד בכל מצגת את הזמן וברגע שנגמר הזמן יופיע בגדול ״Next Case״.

המטרה היא לסנן את כל הרעש הפרסומי ולהגיע לתכלס שלשמו הקהל מגיע ברוב המקרים – מהן הפעולות שנעשו ומה הייתה התוצאה הסופית כך שכולם יוכלו ללמוד מזה.

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך
החומר המסתורי ששורד פיצוצים גרעיניים

רקפת תבור

צילום: David Garrison באתר PEXELS
הגשת עזרה ראשונה לאחר תאונה – כך תפעלו נכון

תוכן שיווקי

מחבלי חמאס ברצועת עזה, 15 בפברואר 2025
דיווח ערבי: לחצים על חמאס להתפרקות מנשקו בתמורה לעצירת תוכנית ההגירה האמריקנית

יוני בן מנחם

צ'נג פיימינג, בשיחה עם כתבת אפוק טיימס, 9 באוגוסט 2024
ארה"ב: מתרגל פאלון גונג ששרד כריתה של חלק מהכבד והריאה שלו בכלא הסיני חושף את סיפורו

קרן זריהן

חוסל ראש מנגנון הביטחון הכללי של חמאס

קרן זריהן

טיסה של חברת AirEuropa בדרכה לישראל, 17 במרץ 2025
בעקבות פגיעת הטיל בנתב"ג: מספר חברות תעופה ביטלו טיסות הלוך ושוב לישראל

קרן זריהן

שתפו: