כניסה
הרשמה לניוזלטר

כנס Next Case 2014 שיתקיים ב-30.12 יציג מהלכי שיווק באינטרנט באמצעות 12 מקרי מבחן וילמד איך להגדיל את המכירות. לקוראי אפוק טיימס יש הנחה מיוחדת

תוכן שיווקי | 17 בדצמבר 2014 | תוכן שיווקי | 2 דק׳

Next Case 2014: כולם יודעים שהכי טוב ללמוד מהניסיון

בכנס נקסט קייס יזמים ומנהלי דיגיטל למודי ניסיון הולכים לחשוף את המהלכי שיווק באינטרנט שהביאו להם הצלחה. מקרי המבחן (Study Case) יעזרו להבין את האסטרטגיה השיווקית הנכונה לנו, לשפר את האתר ולהגדיל את הטראפיק והמכירות.

נקסט קייס הוא כנס בתחום השיווק הדיגיטלי שבנוי בפורמט שונה מרוב הכנסים שאנו מכירים – במקום הרצאות תיאורטיות, מוצגים מקרי מבחן מעשיים באורך 20 דקות. טיימר ימדוד בכל מצגת את הזמן וברגע שנגמר הזמן יופיע בגדול ״Next Case״.

המטרה היא לסנן את כל הרעש הפרסומי ולהגיע לתכלס שלשמו הקהל מגיע ברוב המקרים – מהן הפעולות שנעשו ומה הייתה התוצאה הסופית כך שכולם יוכלו ללמוד מזה.

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך
צילום: Shutterstock
היגיון בריא – גיליון 397

דקל בנו

Jason Bell, "Cracking the Nazi Code", April, 2024
האם נמצא המרגל הגדול בהיסטוריה?

דסטין בס

קרדיט תמונה FREEPIK
בריאות עמוד השדרה של ילדים: איך לשמור על יציבה נכונה ולמנוע בעיות בעתיד

תוכן שיווקי

קרדיט: עובדי ויערני קק"ל
מאמצי הכיבוי נמשכים; טרם הושגה שליטה על כלל השריפות

קרן זריהן

ג'ושוע לואיטו מולל ז"ל
ג'ושוע לואיטו מולל ז"ל, סטודנט זר מטנזניה, הוא החלל החטוף שהושב אמש לישראל

צוות מגזין אפוק

שיחה עם פסיכולוג, ממוחשב

ליאור גזית

שתפו: