כניסה
הרשמה לניוזלטר

כנס Next Case 2014 שיתקיים ב-30.12 יציג מהלכי שיווק באינטרנט באמצעות 12 מקרי מבחן וילמד איך להגדיל את המכירות. לקוראי אפוק טיימס יש הנחה מיוחדת

תוכן שיווקי | 17 בדצמבר 2014 | תוכן שיווקי | 2 דק׳

Next Case 2014: כולם יודעים שהכי טוב ללמוד מהניסיון

בכנס נקסט קייס יזמים ומנהלי דיגיטל למודי ניסיון הולכים לחשוף את המהלכי שיווק באינטרנט שהביאו להם הצלחה. מקרי המבחן (Study Case) יעזרו להבין את האסטרטגיה השיווקית הנכונה לנו, לשפר את האתר ולהגדיל את הטראפיק והמכירות.

נקסט קייס הוא כנס בתחום השיווק הדיגיטלי שבנוי בפורמט שונה מרוב הכנסים שאנו מכירים – במקום הרצאות תיאורטיות, מוצגים מקרי מבחן מעשיים באורך 20 דקות. טיימר ימדוד בכל מצגת את הזמן וברגע שנגמר הזמן יופיע בגדול ״Next Case״.

המטרה היא לסנן את כל הרעש הפרסומי ולהגיע לתכלס שלשמו הקהל מגיע ברוב המקרים – מהן הפעולות שנעשו ומה הייתה התוצאה הסופית כך שכולם יוכלו ללמוד מזה.

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך
Jack Guez/AFP via Getty Images
המהלך הבא במשחק השחמט העולמי – אוגוסט 2022

איל לוינטר

נשיא צרפת עמנואל מקרון (מימין) וראש ממשלת המעבר גבריאל אטאל
הבחירות לפרלמנט הותירו את צרפת מחולקת, ללא ממשלה חדשה. האם לנשיא מקרון יש אינטרס אמיתי לשנות זאת? | פרשנות

איל לוינטר

צילום: דובר צה״ל
"הכוחות המיוחדים פרצו למבנה בלב רפיח. שם הוחזקו בקומה השנייה לואיס הר ופרננדו מרמן בידי מחבלים חמושים"

צוות מגזין אפוק

מדוע ד"ר מרדכי קידר מנסה לקדם את תוכנית האמירויות הפלסטיניות

חדשות NTD

טסאקו הפסיק לקנא באחרים לאחר שלמד כי הכוח והאושר מגיעים מקבלת עצמך ומקבלת העבודה שנועדת לעשות
הרצון האנושי להיות משהו שבלתי אפשרי להיות, והרדיפה אחרי זה

מאיה מזרחי

כך תהפכו את סיעור המוחות ליעיל יותר

צוות מגזין אפוק

שתפו: