כניסה
הרשמה לניוזלטר

כיום באפשרותכם למצוא לא מעט דרכים ואפשרויות לרכישת ביטוח מסוגים שונים. בכדי לבצע את הבחירה הנכונה,…

תוכן שיווקי | 23 בפברואר 2023 | תוכן שיווקי | 3 דק׳

הדרך לבחירת חברת ביטוח מתאימה

כיום באפשרותכם למצוא לא מעט דרכים ואפשרויות לרכישת ביטוח מסוגים שונים. בכדי לבצע את הבחירה הנכונה, ההמלצה היא לשים דגש על כל הגורמים אשר יכולים להשפיע על הבחירה. כמובן, שמחיר הביטוח מהווה את אחד מהשיקולים המרכזיים. יחד עם זאת, ההמלצה לשים דגש על פרמטרים נוספים אשר ישפיעו על הבחירה כמו: ביקורות וחוות דעת על החברה ועוד..
בכדי לבצע את הבחירה הנכונה ההמלצה היא לשים דגש על מספר פרמטרים אשר יתוו לכם את הדרך לעבר קבלת הבחירה הנכונה, הן של חברת הביטוח והן של הפוליסה עצמה. להלן מספר פרמטרים אשר דגש עליהם יוכל לסייע לכם בבחירה.

חוות דעת ודירוג של החברה

אחד הפרמטרים אשר יכול להשפיע בצורה המיטבית על בחירת חברת הביטוח הוא חוות הדעת והדירוג של החברה אותה אתם מעוניינים לבחור – כאשר, כיום, יש לא מעט אתרים אשר יכולים לספק לכם את המידע הזה – וזאת, לצד מנוע החיפוש גוגל, אשר בכוחו להוות כלי חשוב ומשמעותי לאפשר אתת קבלת התמונה המלאה לגבי אותה החברה. בין היתר גם לגבי השם והמוניטין שלה ולגבי איך היא נתפסת על ידי הלקוחות שלה לדוגמא, האם הם שבעי רצון ממנה או שהיא אכזבה אותם (ובמידה וכן באיזה צורה). ככלל חוות דעת  והמלצות יכולות לספק לכם תמונה כמעט מלאה לגבי חברת הביטוח.

איסוף של פרטים מקיפים על החברה

ההמלצה היא כמובן לאסוף פרטים מקיפים על חברת ביטוח – כאשר, אם אתם מתלבטים בין מספר חברות ביטוח שונות, ההמלצה היא לאסוף מידע על כל אחת מאותן החברות (בעידן האינטרנט תוכלו לקבל את הפרטים והמידע דרך רשת האינטרנט, וזאת באמצעות הליך פשוט של לחיצה על מספר מקשים). בין הפרטים שחשוב שתאספו על כל אחת מאותן חברות ביטוח אופציונאליות: שנות הניסיון של החברה בתחום (אשר יכולות להעיד במידה רבה על המקצועיות שלה), תחומי הביטוח בהם הן מתמחות (ואם התחומים כוללים את התחום הפרטני בגינה אתם נזקקים לשירותיה מלכתחילה), קהלי הלקוחות של אותה חברת ביטוח (או לקוחות בולטים של אותן החברות), תודעת שירות ועוד.. ההמלצה היא להבטיח שמדובר בחברה אמינה, מקצועית ומנוסה – מה שיתווה את הדרך לבחירת הפוליסה המתאימה, הנכונה והמקיפה ביותר.

בחירת הפוליסה המתאימה והמשתלמת

בחירת חברת הביטוח לבדה לא מספיקה, בשלב הבא, קיימת חשיבות גבוהה לבחור בתבונה גם את חברת הביטוח. יש לוודא שמדובר בפוליסה אשר תותאם באופן פרטני לצרכים ולדרישות שלכם – וכמובן, גם תוצע במחיר ההוגן ביותר בנמצא (ביחס לכיסויים ולגורמים נוספים אשר יכולים להשפיע על המחיר).
כאמור, אם תבחרו בצורה מושכלת ונבונה את אותה חברת ביטוח דרכה תרכשו את הפוליסה, סביר להניח שתוודאו שהיא דואגת לשים דגש משמעותי גם על תודעת השירות – כך שתוכלו לדבר עם נציג מטעם אותה החברה ולקבל את כל הפרטים והמידע לגבי הפוליסה, ואולי גם סיוע מקצועי בבחירת הכיסויים, שהינם מותאמי דרישות וצרכים.
כדאי לבצע השוואות בין מספר חברות ביטוח ופוליסות שונות – על מנת לקבל בסופו של דבר את ההחלטה הטובה ביותר ולבחור בפוליסה האופטימאלית בעבורכם.

לסיכום, כיום, לכל אדם יש לא מעט פוליסות ביטוח, כאשר, בכדי ליהנות מכיסויים אופטימאליים ומשקט נפשי שלא משנה איזה אירוע ביטוחי יקרה לו, הוא יהיה מוגן בצורה המיטבית. ההמלצה תהיה להקפיד על בחירה מושכלת ונבונה הן של חברת הביטוח והן של הפוליסה.
לכן, כדאי להשקיע את כל הזמן והמחשבה הנדרשים בכדי לקבל החלטה מושכלת.

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך
החיים מראים לנו שאנחנו מריונטות

מאיה מזרחי

השחקנית יבגניה דודינה מאמינה בגורל מלמעלה ולא אוהבת ששואלים אותה על מזג האוויר

חוקרים: מטבעות אפריקנים שהתגלו באוסטרליה מתוארכים כבני 1,000 שנה ויותר

ג'ק פיליפס

התגלית שופכת אור חדש על השאלה מי הראשון שגילה את אוסטרליה

"לא חייבים להיכנס לתוך המנהרות, אפשר להגיע לפירים שלהן ולקבור את המחבלים בתוכן על ידי פיצוץ הפיר ופיצוץ המנהרה. היום יש לצה"ל יחידות שמאומנות לעניין הזה"

דור לוינטר

אלוף (מיל') מאיר כליפי-אמיר, לשעבר המזכיר הצבאי של שני ראשי ממשלה – אולמרט ונתניהו – מסביר בראיון למגזין אפוק את התנהלותו של צה"ל מול עזה ואת הצפי כלפי הזירות השונות. "אנחנו לא הולכים לעשות מלחמה של שישה ימים ולחזור הביתה. זה יכול להיות חודש או יותר, אם אנחנו באמת מתכוונים למגר את כל יכולות החמאס והג'יהאד האסלאמי בתוך עזה"

רשת BBC נאלצה להתנצל לאחר שעיוותה את הודעת דובר צה"ל בנוגע לבית החולים שיפא

יובל גומא

בהודעה המקורית נמסר שצה"ל הכניס לשיפא צוותי רפואה וחיילים דוברי ערבית, אולם מגישת החדשות דיווחה כי צה"ל "שם לו למטרה צוותים רפואיים ודוברי ערבית"

הממשלה תקבע אלו אזרחים יצונזרו

מאיה מזרחי

תדמיינו לרגע: ראש הממשלה בנט מכנס מסיבת עיתונאים ומודיע כי ממשלת ישראל החלה לעבוד בשיתוף פעולה עם פייסבוק, טוויטר ויוטיוב כדי להשתיק אנשים המעלים ברשתות החברתיות פוסטים שאינם מתאימים

אובמה ממשיך להסתבך

איל לוינטר

התמיכה בתנועת האחים המוסלמים, העברת הכספים לארגון התומך באל-קאעידה, עצירת כל המבצעים נגד החיזבאללה, הסיוע לרוסיה להפוך למעצמת אורניום והריגול אחרי טראמפ

שתפו: