כניסה
הרשמה לניוזלטר

נזק שנגרם כתוצאה מהליך רפואי אינו מחייב בהכרח הגשה של תביעת רשלנות רפואית, וזאת מאחר שלא…

תוכן שיווקי | 24 ביולי 2022 | תוכן שיווקי | 2 דק׳

לא מתמודדים לבד עם הכאב: חושבים שחוויתם רשלנות רפואית? פנו לעורך דין

נזק שנגרם כתוצאה מהליך רפואי אינו מחייב בהכרח הגשה של תביעת רשלנות רפואית, וזאת מאחר שלא כל מקרה רפואי מעיד על רשלנות. למעשה, צריך לבחון ולבדוק אם הרופא או הצוות הרפואי חרגו מהסטנדרט הרפואי המקובל, ובשל כך נגרם נזק לטווח הקצר או לטווח הרחוק. תחום הרשלנות הרפואית זוכה לתהודה ציבורית רחבה בשנים האחרונות בעקבות שורה של מקרים שהגיעו לתקשורת, ובמסגרתם הוגשו תביעות כנגד רופאים או מוסדות רפואיים, בעקבות מה שנטען בתור רשלנות רפואית. ואולם בשביל להגיש את התביעה ולמקסם את סיכויי ההצלחה נדרש קודם כל לפנות לעורך דין המתמחה בתחום. מדוע? להלן הפרטים.

חושבים שנגרם לכם נזק כתוצאה מרשלנות? זה הזמן לפנות לעורך דין

רשלנות רפואית עלולה להתרחש אצל כל מטופל, החל מטיפול אצל רופא משפחה ועד לרשלנות שהתרחשה בעקבות הליך רפואי לא תקין שבוצע במהלך ניתוח כירורגי כלשהו, וכן אף במהלך היריון ולידה או טיפול שיניים. אם אתם חושדים כי הרופא או הצוות הרפואי התרשלו בתפקידם ואתם מעוניינים להתחיל בהליך של הגשת תביעה בגין רשלנות רפואית , השלב הראשון הוא לפנות לעורך דין המתמחה בתחום הרשלנות הספציפית, וזאת מתוך מטרה לבחון שלושה אלמנטים אשר יקבעו האם אכן יש בסיס לתביעה: קיומה של רשלנות, קיומה של נזק וכן נזק סיבתי. כידוע, כל פרוצדורה רפואית טומנת בחובה מידה מסוימת של נזק, ולא כתוצאה מרשלנות. על כן, תפקידו של עורך הדין הוא לבחון היטב את המסמכים הרפואיים של הטיפול שבגינו נגרם לכאורה נזק, לצד בחינה של המסמכים הללו אל מול רופא המתמחה באותו תחום התמחות של הטיפול שקיבל המטופל. אם אכן המומחה מטעמכם מצא כי יש מקום להגשת תביעה בעקבות רשלנות וקשר סיבתית בין ההליך לבין הנזק, השלב הבא יהיה גיבוש של כתב תביעה לצד קביעה של גובה הפיצויים, בהתאם להיקף הנזק שנגרם.

הגשת תביעה זו כרוכה בלא מעט קשיים, ובשביל להוכיח את הרשלנות יהיה עליכם להוכיח כי אכן קיים קשר בין ההליך הרפואי שבוצע לבין הנזק שהתרחש כתוצאה מכך, כאשר חלק מהותי בתהליך כולל גם פגישות עם רופאים ולעיתים גם התייצבות בוועדה הרפואית של ביטוח לאומי, לטובת קביעת אחוזי נכות. כלל הצעדים הללו נועדו לאפשר לכם להוביל ליצירה של תיק תביעה מהימן שיגדיל את הסיכויים לקבלת הפיצוי, בין אם לאחר פסיקה של בית המשפט או במסגרת של הליך גישור.

pixabay

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך
סין: פקיד ממשל מבקש את מחילתם של שני אחים מתרגלי פאלון גונג

צוות מגזין אפוק

לאחר שהשתחררו ממחנות לעבודה בכפייה דרשו שני האחים פיצויים מפקידי ממשל בסין. אחד הפקידים ביקש מהם סליחה ומחילה

החיפוש אחר ה"חלקיק המוסרי"

ד"ר משה רט

רודיון רסקולניקוב, גיבור ספרו של דוסטוייבסקי, "החטא ועונשו", מוצא את עצמו בפני התלבטות קשה. הוא סטודנט עני ברוסיה, בעל שאיפות גדולות להתקדם בחיים ואף להיטיב לחברה, אולם לשם כך הוא זקוק

פולין: מונו חברי הוועדה המיוחדת שתחקור את הקשרים של האופוזיציה לקרמלין

צוות מגזין אפוק

מינוי חברי הוועדה מגיע על רקע הביקורת הציבורית שהושמעה נגד המהלך גם בפולין וגם על ידי ארה"ב והנציבות האירופית

מזכ"ל אופ"ק: היעדר השקעה מספקת בתעשיית הנפט תגרום למחיר הנפט לעבור את רף ה-100 דולר לחבית

דורון פסקין

על פי מזכ"ל אופ"ק, כדי למנוע זינוק במחירי האנרגיה, נדרשת השקעה של לפחות 12 טריליון דולר עד שנת 2045 בתעשיית הנפט העולמית

בניו יורק טיימס המתינו לפסח כדי ללעוג לאלוהים

דניס פרגר

מאמר מקומם הציע לאנשים "לפסוח על אלוהים" לכבוד חג הפסח

צה"ל הודיע על נפילתם של שלושה קצינים בצנחנים; חיל האוויר תקף מטרות חיזבאללה בלבנון

צוות מגזין אפוק

עדכונים ודיווחים שוטפים לאורך כל היום

שתפו: