כניסה
הרשמה לניוזלטר

מזג האוויר סוף סוף מתחמם, הפריחה עדיין כאן וכולנו רוצים ליהנות ממרחבים פתוחים אחרי ימים ארוכים בבית. מה צריך לבדוק לפני שיוצאים לטיול, במה כדאי להצטייד – ואיפה שווה לטייל?

תוכן שיווקי | 7 באפריל 2022 | תוכן שיווקי | 5 דק׳

תוכן ממומן על ידי ישראכרט ביטוח: עונת הטיולים: כל מה שצריך לטיול משפחתי באביב

אחרי חורף שהתארך מאוד, ובסיומן של שנתיים שבהן ישבנו שעות ארוכות בבית יחד עם המשפחה – האביב שהגיע סוף סוף ועמו פריחה בשלל צבעים, הוא הזדמנות מושלמת לצאת אל הטבע, האור והאוויר הפתוח. זו התקופה הטובה ביותר בשנה להעלות את כל בני המשפחה אל המכונית, עם צידה לדרך ומצב רוח טוב, ולצאת לטייל בשפע של מסלולים ואתרים בהם התברכה ארץ ישראל, מהדרום ועד הצפון.

אבל רגע, לפני שעושים תוכניות לשבת – חשוב לזכור שלרוב, טיול כולל גם נסיעה שארוכה יותר מנסיעה משפחתית ממוצעת, כך שנדרשת הכנה מקדימה. הצבא צועד על קיבתו, וכך גם ילדים שיוצאים לטיול, ולכן מומלץ להצטייד בשפע של אפשרויות נשנוש לשמירה על אנרגיות גבוהות; ארוחות לפיקניק, אם מדובר בטיול ארוך; ועוד שלל ציוד ואביזרים שיהפכו את הטיול לקל יותר עבורכם, ההורים, ומהנה יותר עבור כל המשתתפים.

מה מצב הרכב שלכם?

אם בשנה-שנתיים האחרונות הרכב בעיקר היה בחניה, או ביצע נסיעות קצרות בלבד – ייתכן שנסיעה ארוכה מהרגיל תהיה מאתגרת עבורו. לכן, כדאי לעבור טרם היציאה לטיול בתחנת דלק על מנת לוודא שלחץ האוויר בגלגלים תקין. כמו כן, בררו מתי היה הטיפול השנתי האחרון – והאם מולאו מאגרי השמן והמים ברכב, וכן מאגר המים עבור המגבים. זאת ועוד, בדקו מה מצבו של תא המטען ורוקנו כל מה שלא דרוש – גם כדי לפנות מקום לציוד ייעודי לנסיעה, וגם מאחר שמשקל עודף מגדיל את צריכת הדלק של הרכב.

Shutterstock

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך
פרשנות: ביידן או טראמפ – ההשלכות יהיו קריטיות לא רק עבור האמריקנים, אלא לעולם כולו

איל לוינטר

כיצד תיראה מדיניות החוץ של ביידן או טראמפ בתחומים שבהם חשוב לשניהם לחולל שינוי: אקלים, המלחמה באוקראינה, סין, אירופה וישראל

"אבא שלי נכנס לכיתה, התחיל להרביץ לי ואמר: 'כן! צריך לרצוח יהודים'"

אורן שלום

דור שחר גדל ברצועת עזה, בעיר ח'אן יונס, למשפחה מוסלמית בת חמש נפשות. כשהיה בן 7 למד בבית הספר כי עליו לרצוח יהודים. בגיל 12 וחצי ברח מהבית ועבר לחיות באתר בנייה בישראל. בריאיון למגזין אפוק הוא מספר את סיפורו המלא

מה יכולה ישראל לעשות בעזה לפי דיני המלחמה הבינלאומיים, ומה אינה יכולה?

יובל גומא

האם מותר למנוע אספקת חשמל? האם מותר להטיל מצור? האם חייבים לאפשר כניסת סיוע הומניטרי? והאם אפשר להרעיב? חוקרות מהמכון למחקרי ביטחון לאומי פרסמו מאמר המנסה לעשות סדר בסוגיות הבוערות

האם השוויון פוגע בבריאות?

דורית דינור

ד"ר אודי פרישמן מנסה לשים את האצבע על שורש הבעיה במערכת הבריאות הקיימת, ולהציע אלטרנטיבה

סין: מפגינים נגד תחנת כוח פחמית פוזרו בגז מדמיע ואלות חשמליות

צוות מגזין אפוק

סין משתמשת בפחם בטכנולוגיה הגורמת לגשם חומצי שמסב נזקים כבדים לאדם ולסביבה

מיהו ארגון דאע"ש ח'רסאן שביצע את הפיגוע ברוסיה?

דורון פסקין

המרכז הלאומי ללוחמה בטרור בארה"ב מתאר את דאע"ש ח'רסאן כ"אחד הענפים הקטלניים ביותר של דאע"ש". מקרון: "הארגון תכנן פיגועים גם בצרפת"

שתפו: