אינסלטורים, מתקני דודי שמש או שאולי יש לכם עסק בתיקון מזגנים? כך או כך, כבעלי עסקים…
תוכן שיווקי | 22 במרץ 2022 | תוכן שיווקי | 4 דק׳
פרסום חינם באינטרנט לבעלי מקצוע
אינסלטורים, מתקני דודי שמש או שאולי יש לכם עסק בתיקון מזגנים? כך או כך, כבעלי עסקים אתם זקוקים לפרסום תמידי על מנת לגייס כמה שיותר לקוחות לשורותיכם. בדיוק בשביל זה ניתן לגייס את האינטרנט לעזרתם ואף לפרסם בו בחינם במובן מסוים. כי היום אין אדם שלא נכנס לאינטרנט במטרה לחפש שירותים מגוונים המוצעים לו. אז אם העסק שלכם חשוב לכם ואתם רוצים יותר מכל לקדם אותו כמו שצריך, משרד פרסום הוא התשובה.
מהו משפך שיווקי ואיך אפשר לייעל אותו?
לפני שפונים אל משרד פרסום העוסק בשיווק דיגיטלי, כדאי להכיר מושג חשוב וחיוני והוא משפך שיווקי. מושג זה מתאר למעשה את דרכו של הלקוח, דרך שהוא עובר מהרגע שבו הוא נחשף לשירות או מוצר של חברה מסוימת ועד שהוא מבצע את הרכישה. מקובל לחלק את המשפך לכמה שלבים:
- המודעות – הלקוח גולש באתר ומבחין בשירות שאתם מציעים.
- עניין – הלקוח מתחיל להתעניין בשירות, בייחוד אם מדובר בשירות ספציפי שהוא מחפש ברגע נתון.
- חשק – השלב שבו נוצר חיבור בין הלקוח לבין המוצר, והוא מעוניין לקנות אותו.
- פעולה – בשלב זה הלקוח מבצע פעולה כלשהי כדי להשיג את המוצר או השירות כמו יצירת קשר או ביצוע רכישה באתר.
משפך שיווקי כשהוא בנוי טוב, מאפשר לנו להגיע ללקוחות מהר יותר. קיימות כמה דרכים שיכולות לייעל את המשפך השיווקי. אחת הדרכים היא למצוא את המשפך השיווקי הקצר ביותר הקיים ולקדם אותו בצורה הטובה ביותר. שנית, עלינו לגרום לגולש לשים לב אלינו ולהתעניין במוצר או השירות שאנו מציעים. ניתן לעשות זאת באמצעים ויזואליים כמו תמונות וסרטונים או בעזרת תוכן. ניתן לכתוב משפטים המעודדים הנעה לפעולה וגם ליצור תוכן שיווקי שייתן מידע מלא לגולש, יספק לו כמה טיפים והעיקר – יסביר לו כיצד המוצר או השירות בא לפתור את הבעיה עבורו. נוסף על כך, אם יש לכם מערכת אוטומטית לגביית תשלומים, חשוב לוודא שמדובר במערכת שעובדת היטב. כלומר, גם כאשר הלקוח מבצע את התשלום, המערכת מציגה עבורו עמוד אישור. מעבר לכך, חשוב לבחון את המשפך הקיים אצלכם נכון לעכשיו, לעמוד עם היד על הדופק ולראות מה עובד עבורכם ומה לא.
רוצה לקרוא עוד?
להמשך קריאה הירשמו או התחברו