כניסה
הרשמה לניוזלטר

הבן או הבת קיבלו רישיון? שיהיה בשעה טובה! עכשיו זה הזמן שלכם לעודד אותם לנהוג בביטחון ובאחריות – ולהסביר להם מה עושים כשמשהו משתבש

תוכן שיווקי | 3 במרץ 2022 | תוכן שיווקי | 3 דק׳

הורה מלווה: כך תעזרו לילדים שלכם להיות נהגים טובים יותר

החיים עם ילדים רצופים בנקודות מפנה חשובות, שמעידות על הגדילה וההתפתחות שלהם – כשבכל נקודה כזו, הם רוכשים מיומנות שמקרבת אותם עוד צעד אחד לעצמאות. מהמילה הראשונה והצעד הראשון, אנחנו עוקבים אחריהם מקרוב בהתפעלות, ולא פחות מכך – בדאגה לשלומם. בפעם הראשונה שבה הילדה רוכבת על אופניים לבדה, לצד הגאווה, מתעורר גם החשש שמא תיפול ותיפצע. לכן אנחנו דואגים לצייד אותה בקסדה ומגיני ברכיים, ולא פחות חשוב מכך – להסביר לה היטב את הכללים לרכיבה בטוחה.

אך הרכיבה הראשונה על אופניים, היציאה לטיול שנתי עם לינה ואפילו קייטנת הגלישה, עדיין אינן מעוררות דאגה כמו היום שבו ילדכם נהפך רשמית לנהג חדש. בזמן שהוא מתרגש ושמח על העצמאות שזכה לה, אתם שמחים בשמחתו – אך גם מטפחים רשימה חדשה של דאגות, לאור הסכנות הטמונות ברכב ובכביש. גם אם מורה הנהיגה עשה עבודה מצוינת ועזר לילד לקבל רישיון הנהיגה – התפקיד שלכם הוא ללמד אותו כיצד נוהגים בזהירות ובבטחה.

הכי חשוב – תישארו רגועים!

זוכרים שלימדתם את הילדה לרכב על אופניים? גם אם חשתם חרדה לשלומה, עודדתם אותה והבעתם ביטחון ביכולת שלה לעשות זאת. כך גם כשהיא מקבלת רישיון: חשוב לשדר לה רוגע ותחושת ביטחון מצדכם, כדי שתדע שאתם סומכים עליה בקבלת החלטות בכביש. גם בתפקידכם כהורה מלווה, כדאי לנשום עמוק אם הילדה עשתה טעות – ולהסביר לה בנחת מה היה עליה לעשות. על הכביש, חשוב להיות רגועים ובטוחים – ולא עצבנים ומלאי חרדות.

Shutterstock

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך
פשע בלתי נתפס

אווה פו

עדות חדשה של רופא אמיץ שמה זרקור על אחד הפשעים המחרידים ביותר בהיסטוריה של ימינו

המהלך הבא במשחק השחמט העולמי – דצמבר 2023

איל לוינטר

פרשנות: מספר תרחישים אפשריים בגזרות שונות: רצועת עזה, החות'ים בתימן, הולנד וארגנטינה

פרשנות: המעורבות בפעילות טרור צריכה להוביל לפירוק אונר"א

יוני בן מנחם

בידי מערכת הביטחון הישראלית מצויות הוכחות למעורבות של אונר"א בפעילות הטרור של חמאס ברצועת עזה: פירים של מנהרות, אמצעי לחימה וחומרי הסתה נגד ישראל שנמצאו בבתי ספר של הארגון. הדרג המדיני צריך להכריע כיצד לפעול

מושל פלורידה לסטודנטים יהודים ברחבי ארה"ב: סובלים מאנטישמיות? בואו ללמוד אצלנו

קרן זריהן

המושל רון דה-סנטיס מתח ביקורת חריפה על האידיאולוגיה האנטישמית שפשתה באוניברסיטאות בארה"ב, והציע לסטודנטים יהודים לעבור ללמוד במכללות בפלורידה: "נקבל אותם בזרועות פתוחות"

צה"ל: מורים ברצועת עזה היו פעילים בחמאס; חיל האוויר תקף מטרות חיזבאללה בלבנון

צוות מגזין אפוק

עדכונים ודיווחים שוטפים לאורך כל היום

דילמות מוסריות של מנהיג בעת משבר

דינה גורדון

האם ניתנת לנו הזכות לאכוף את אמונתנו על אחרים? מבחן חייו של הרב ליאו בק

שתפו: