כניסה
הרשמה לניוזלטר

היא אופנתית תמיד, קלילה ויוצרת מראה נשי מפתה – זוהי כמובן המסקרה, שנשים רבות אינן יוצאות…

תוכן שיווקי | 8 ביולי 2021 | תוכן שיווקי | 2 דק׳

ממסקרה – כל מה שרצית לדעת על ריסים מושלמים

היא אופנתית תמיד, קלילה ויוצרת מראה נשי מפתה – זוהי כמובן המסקרה, שנשים רבות אינן יוצאות מהבית בלעדיה. המקור של המסקרה אינו ברור לגמרי, אך יש עדויות כי כבר בשנת 4000 לפני הספירה החלו לעטר את אזור העיניים והריסים למטרות אסתטיות. כיום יש המון סוגים של מסקרות ומי שמחפשת מסקרה איכותית ועמידה, עלולה לחוש מבולבלת לנוכח ההיצע. לכן, מאמר זה יאגד את כל הטיפים הקשורים לנושא ויסייע לך להבין איזו מסקרה לבחור.

מה יותר חשוב לך – אורך או צורה?

מסקרה נועדה להדגיש את הריסים ולהעניק לכל עפעוף מבט שרמנטי ונשי. רוב סוגי המסקרה גם מעבים את הריסים וגם מעגלים אותן, אך ניתן גם למצוא סוגי מסקרה המבצעים בעיקר אחת משתי הפעולות האלו. לכן, בחרי מסקרה בהתאם לצורת הריסים הטבעית שלך. אם יש לך ריסים קצרים, מסקרה מאריכה היא המוצר המתאים לך ביותר. ואם הריסים שלך ארוכים אך שטוחים, בחרי מסקרה מעגלת. בכל מקרה, ניתן להשלים את התוצאה עם שימוש עדין במעגל ריסים מקצועי.

המראה הטבעי והמראה הדרמטי

יש נשים שאוהבות מראה כמה שיותר טבעי ושואפות שהאיפור שלהן יהיה בבחינת "ללכת עם ולהיראות בלי". מבחינתן, איפור צריך להיות עדין ורק להדגיש מעט את הנתונים הטבעיים. עבור נשים כאלו, מומלץ לבחור במסקרה בגוון כמה שיותר קרוב לצבע השיער והריסים המקורי שלהן. למשל, לנשים בלונדיניות יש ריסים בהירים מאוד או חומים ולכן תתאים להן מסקרה חומה. לעומתן, יש נשים שחובבות את המראה הדרמטי והנועז ולהן תתאים מסקרה המדגישה מאוד את הריסים, גם אם המראה עצמו לא טבעי. מסקרה בצבע שחור כהה היא המוצר הנפוץ ביותר בקרב נשים חובבות איפור בעל נוכחות וניתן אף למצוא מסקרות בצבעי סגול וכחול, המעניקים טאץ' מיוחד לריסים ומשדרגים כל איפור – בגוונים טבעיים או בולטים יותר.

ממסקרה – כל מה שרצית לדעת על ריסים מושלמים | צילום: pixabay.com

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך
מדוע ספרי הילדים לא יפים יותר?

מאיה מזרחי

הנה דבר אחד שלמדתי מישיבה בסגר בבית: מצב האיורים בספרי ילדים בישראל מלמד שאיננו מעריכים יופי

"מאות אלפים גויסו למילואים. חלק מהמפעלים הפסיקו לעבוד בגלל מחסור בעובדים. זה מזכיר קצת את הקורונה בה חלק מהציבור מכניס את עצמו למעין סגר בבתים ולא יוצא"

גלעד סלונים

הכלכלן פרופ׳ ליאו ליידרמן מסביר בריאיון למגזין אפוק על ההשלכות הכלכליות של המלחמה – הריבית, השקל, אילו ענפים ייפגעו ואילו עשויים דווקא לצמוח

שינויים בהרגלי הצילום

בן קמינסקי

עד היום, מי שמתייחס ברצינות לתחום של צילום - בין אם כתחביב או כמקצוע - היה נוהג לקנות מצלמות ריפלקס. אבל בשנים האחרונות מצלמות קטנות ומשובחות מתחילות להופיע ולכבוש חלקים מנתח השוק. האם אנחנו עדים לתחילתה של מהפכה?

הסכם לבלימת גל ההגירה: האיחוד האירופי יעביר מעל מיליארד יורו לתוניסיה

דורון פסקין

גל ההגירה הבלתי חוקי מאפריקה לאירופה מתחזק והאיחוד מנסה לבלום אותו

שופט בית המשפט בניו יורק: טראמפ וארגון טראמפ הונו לכאורה בנקים וחברות ביטוח כאשר הגישו נתונים כוזבים על שווי נכסיהם 

קרן זריהן

טראמפ ועורכי דינו הכחישו כי בוצע כל פסול, וטענו כי אין בסיס מוצק לתביעה

מדעי המניפולציה

מאיה מזרחי

מהנאצים, דרך הניסוי של מילגרם ועד תוכנית ״הדחיפה״ מהגג - מה גורם לנו ללכת באופן עיוור אחרי מנהיגים, ואף לבצע בהוראתם מעשים אכזריים

שתפו: