כניסה
הרשמה לניוזלטר

בין אם אתם מנהלים עסק אינטרנטי שמספק שירותים מקוונים לקהל הלקוחות שלו, ובין אם אתם הבעלים של עסק שמאפשר ללקוחות הגעה אל סניפים פיסיים, בלי פעילות שיווקית משמעותית בערוצים הדיגיטליים, תתקשו מאוד לגייס לקוחות חדשים ולנהל שיח שוטף עם הלקוחות הקיימים שלכם. ערוצי השיווק המוצעים כיום לבעלי עסקים שונים הם רבים ומגוונים, ולכל אחד מהם יתרונות וחסרונות, מאפיינים יחודיים ודפוסי פעילות משלהם. במאמר הזה ננסה לסקור 5 מערוצי השיווק העיקריים

תוכן שיווקי | 17 במרץ 2020 | תוכן שיווקי | 4 דק׳

5 ערוצי שיווק לקידום העסק שלך

ערוץ שיווק ראשון: פרסום ממומן בגוגל

מנוע החיפוש הגדול בעולם הוא כבר מזמן מכונת כסף משומנת. חלק לא קטן מן ההכנסות של מנוע החיפוש מגיע מקידום ממומן שבו נעזרים עסקים שונים על מנת לשפר את הנראות של העסק שלהם במנוע החיפוש. פרסום בגוגל מאפשר לבית עסק להגדיר מילות מפתח שונות שבעבור שאילתות גולשים המכילות אותן, הוא מעוניין להופיע במנוע החיפוש.

בתצורת שיווק זאת, כאשר הקישור לעמוד האינטרנט שבחר העסק לפרסם מופיע בדף תוצאות החיפוש, יופיע לידו כיתוב המציין כי מדובר בפרסום ממומן.

לערוץ השיווק הזה מספר יתרונות מרכזיים: ראשית, הוא מיידי. הקמת קמפיין והרצתו בגוגל יכולה לארוך מספר דקות בלבד. מרגע סיום ההגדרה והרצת הקמפיין תעבורנה רק דקות מעטות עד שתוכלו לראות תנועה ממומנת המגיעה לאתר שלכם, בכפוף, כמובן, לרמת הפופולריות של ביטויי המפתח שבחרתם.

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך
קנקן התה של ג'ון ברטלאם | תמונה:Facebook/Woolley & Wallis
השראה: קנקן התה המסתורי

מייקל נאפולס

עיקרון האפקט הכפול – מה אתם הייתם עושים?
עיקרון האפקט הכפול – מה אתם הייתם עושים?

עידו פוקס

נשיא ארה״ב דונלד טראמפ וראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו במהלך ביקורו של טראמפ בישראל בקדנציה הקודמת, 22 במאי 2017
כל עוד האיומים מחמאס ואיראן מתקיימים – ישראל תתקשה להשתלב במשחק האזורי | פרשנות

יוני בן מנחם

לוחמי צה"ל במהלך חילוץ החטופים במבצע ארנון, 8 ביוני 2024
חמאס משנה אסטרטגיה כלפי החטופים כדי למנוע את חילוצם על ידי צה"ל

יוני בן מנחם

מהי באמת אהבה?

איל לוינטר

ראש הממשלה בנימין נתניהו והשליח האמריקני עמוס הוכשטיין, 4 בינואר 2024
הוכשטיין ייפגש היום עם נתניהו וכ"ץ וינסה להשיג התקדמות בהסכם

יוני בן מנחם

שתפו: