כניסה
הרשמה לניוזלטר

בין אם אתם מנהלים עסק אינטרנטי שמספק שירותים מקוונים לקהל הלקוחות שלו, ובין אם אתם הבעלים של עסק שמאפשר ללקוחות הגעה אל סניפים פיסיים, בלי פעילות שיווקית משמעותית בערוצים הדיגיטליים, תתקשו מאוד לגייס לקוחות חדשים ולנהל שיח שוטף עם הלקוחות הקיימים שלכם. ערוצי השיווק המוצעים כיום לבעלי עסקים שונים הם רבים ומגוונים, ולכל אחד מהם יתרונות וחסרונות, מאפיינים יחודיים ודפוסי פעילות משלהם. במאמר הזה ננסה לסקור 5 מערוצי השיווק העיקריים

תוכן שיווקי | 17 במרץ 2020 | תוכן שיווקי | 4 דק׳

5 ערוצי שיווק לקידום העסק שלך

ערוץ שיווק ראשון: פרסום ממומן בגוגל

מנוע החיפוש הגדול בעולם הוא כבר מזמן מכונת כסף משומנת. חלק לא קטן מן ההכנסות של מנוע החיפוש מגיע מקידום ממומן שבו נעזרים עסקים שונים על מנת לשפר את הנראות של העסק שלהם במנוע החיפוש. פרסום בגוגל מאפשר לבית עסק להגדיר מילות מפתח שונות שבעבור שאילתות גולשים המכילות אותן, הוא מעוניין להופיע במנוע החיפוש.

בתצורת שיווק זאת, כאשר הקישור לעמוד האינטרנט שבחר העסק לפרסם מופיע בדף תוצאות החיפוש, יופיע לידו כיתוב המציין כי מדובר בפרסום ממומן.

לערוץ השיווק הזה מספר יתרונות מרכזיים: ראשית, הוא מיידי. הקמת קמפיין והרצתו בגוגל יכולה לארוך מספר דקות בלבד. מרגע סיום ההגדרה והרצת הקמפיין תעבורנה רק דקות מעטות עד שתוכלו לראות תנועה ממומנת המגיעה לאתר שלכם, בכפוף, כמובן, לרמת הפופולריות של ביטויי המפתח שבחרתם.

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך
עבדאללה מלך ירדן, 14 ביוני 2024
גל מעצרים של פעילי "האחים המוסלמים" בירדן

יוני בן מנחם

ראש הממשלה בנימין נתניהו במסיבת העיתונאים | צילום מסך
"אמור להיות תהליך של משא ומתן. לפי מה שאני רואה מתגובת חמאס, הם לא שם"

צוות מגזין אפוק

סיור בבתים: מיני תערוכה בבית ברמת השרון

מאיה מזרחי

עידן שתיוי ז''ל
עידן שתיוי הוא החלל החטוף שהושב אתמול לצד אילן וייס

צוות מגזין אפוק

צילום: Sean Gallup/Getty Images
פרשנות: להדק את הקשר בין רצועת עזה למצרים

יוני בן מנחם

צומת חסום במהלך מחאות "יום כדור הארץ" במונטראול, קנדה, 22 באפריל 2023 | Andrej Ivanov/AFP via Getty Images
האם הפאניקה האקלימית מנבאת את חזרתן של תנועות אקו-טרוריסטיות?

מאיה מזרחי

שתפו: