כניסה
הרשמה לניוזלטר

השכירים בתפקידים הבכירים בישראל ובנישת ההייטק היוקרתית נהנים משלל הטבות סוציאליות וביניהן ביטוח חיים. לעומתם, עצמאיים…

תוכן שיווקי | 15 באוקטובר 2019 | תוכן שיווקי | 3 דק׳

ביטוח חיים לעצמאיים – למה זה חשוב?

השכירים בתפקידים הבכירים בישראל ובנישת ההייטק היוקרתית נהנים משלל הטבות סוציאליות וביניהן ביטוח חיים. לעומתם, עצמאיים רבים אינם רוכשים את הפוליסה הכה חשובה הזו שיכולה להגן על המשפחה ברגעים קשים. גם אם כיום נראה כי העסק שלכם בתחילת דרכו ועדיין אין לכם את הסכום העודף לתשלום הפרמיה או שאתם בעלי עסק משגשג והתחושה היא כי משפחתכם "מסודרת" מבחינה כלכלית – חשוב לדעת כי לפעמים החיים מפתיעים אותנו. מה מייחד ביטוח חיים לעצמאיים ומי יוכל ליהנות ממנו? – הכל במאמר הבא.

מה מכסה ביטוח חיים?

https://www.pexels.com/

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך
נמצאו בארה"ב ריכוזי ליתיום בהיקף כמעט חסר תקדים. מה ההשלכות?

קרן זריהן

ליתיום הוא חומר המשמש בסוללות מחשבים, סמארטפונים, כלי רכב חשמליים וכמעט כל מכשיר אלקטרוני נייד. מה עשויה להיות משמעות התגלית עבור ארה"ב ועבור שוק הליתיום העולמי?

כשמגרשי גולף וטילים נפגשים

צוות מגזין אפוק

בצפון קוריאה חושבים שאפשר לעשות על האש וגם לצפות בשיגורי טילים בו-זמנית

יוצרות היסטוריה: מסען של נשים ישראליות לשוויון והשפעה

תוכן שיווקי

בעולם כולו ישנה מגמה במסגרתה רואים איך נשים מצליחות לתפוס תפקידים משמעותיים בעמדות כוח. עד לפני כמה עשורים היה נדיר מאוד לראות נשים בעמדות השפעה מהותיות.

פרשנות: מדוע ראש השב"כ לא התריע בפני נתניהו?

יוני בן מנחם

מבין כל חברי הצמרת הביטחונית, היה זה רונן בר שחשד כי מתבשל משהו מסריח מאוד נגד ישראל ב-7 באוקטובר, אך טעה בשיקול הדעת שלו כשלא עדכן את ראש הממשלה

הטירוף החודשי נמשך #9

פולי קורקט

כל הדברים המעניינים שקרו לאחרונה

לחפצים יש תודעה?

רקפת תבור

במשך אלפי שנים יש פילוסופים הטוענים שתודעה היא חלק מובנה של החומר – לכל חפץ, החל מהחלקיק הקטן ביותר יש תודעה משלו. תיאוריה חדשה מכניסה את הרעיונות האלו למשוואות מתמטיות ומאפשרת לאמוד את רמת התודעה של הדברים שמסביבנו

שתפו: