כניסה
הרשמה לניוזלטר

אתם מארחים בסוף השבוע חברים קרובים ובני משפחה ומעוניינים לפנק אותם עם קינוח מתוק שימתיק להם את האירוח? היום יש כל כך הרבה קינוחים שווים שקשה מאוד להחליט על האחד שיהיה הכי מוצלח. בשביל להקל עליכם בתהליך הבחירה, אספנו עבורכם חמישה מתכונים שונים שניתן להגיש אחרי ארוחה ולצד הקפה, אלו שישדרגו את האירוח שלכם בכמה רמות.

תוכן שיווקי | 29 במאי 2019 | תוכן שיווקי | 3 דק׳

מתכונים לקינוחים מוצלחים לסופ"ש

עוגת גבינה קרה

אם יש עוגה מפנקת, טעימה וקלילה זו שמפנקת בכל מצב וזמן זו עוגת הגבינה הקרה. יש המון סוגים של עוגות גבינה טעימות, אך המוצלחת מבין כולן היא עוגת גבינה קרה עם פירורים ללא אפייה.

מה צריך? ביסקוויטים של פתי בר וחמאה. את הביסקוויטים טוחנים עד למרקם טחון אך לא חולי. את החמאה מחממים מעט במיקרוגל, שופכים אותה על הביסקוויטים ומערבבים היטב.  חלק מהעיסה שנוצרה משטיחים בתבנית, מהדקים היטב ומכניסים למקרר.

תמונה: pexels.com

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך
ארה"ב: החות'ים יוגדרו כארגון טרור

דורון פסקין

לאחר שממשל ביידן הוציא את החות'ים מרשימת הטרור ב-2021, הודיעה ממשלת ארה"ב כי בעקבות התקפותיהם האחרונות הם ייחשבו שוב לארגון טרור, על כל המשתמע מכך

כללים לאקטיביסטים בפייסבוק

אליאב אללוף

עובדה מס' 1: יש הרבה אנשים טובים שרוצים לקדם מטרות מקסימות. עובדה מס' 2: רוב האנשים האלו מצליחים בדרך כלל בעיקר להרגיז את חבריהם במדיה החברתית.

סין: בו שי-לאי יועמד בקרוב לדין

צוות מגזין אפוק

ייתכן שיועמד לדין במשפט בזק לפני חילופי ההנהגה ב-8 בנובמבר

פרשנות: מדוע בכיר הרשות הפלסטינית יוצא נגד חמאס ברצועת עזה?

יוני בן מנחם

חוסיין א-שיח', מזכ"ל הוועד הפועל של אש"פ, יצא היום בביקורת חריפה על חמאס. דבריו עוררו סערה גדולה ברחוב הפלסטיני. אלה מניעיו העיקריים

סין: ותיקי צבא שהגיעו לעתור בבייג'ינג הוכו באכזריות

צוות מגזין אפוק

זו אינה הפעם הראשונה שהעותרים זוכים לתגובה אלימה שכזו מצד הרשויות

"לא חייבים להיכנס לתוך המנהרות, אפשר להגיע לפירים שלהן ולקבור את המחבלים בתוכן על ידי פיצוץ הפיר ופיצוץ המנהרה. היום יש לצה"ל יחידות שמאומנות לעניין הזה"

דור לוינטר

אלוף (מיל') מאיר כליפי-אמיר, לשעבר המזכיר הצבאי של שני ראשי ממשלה – אולמרט ונתניהו – מסביר בראיון למגזין אפוק את התנהלותו של צה"ל מול עזה ואת הצפי כלפי הזירות השונות. "אנחנו לא הולכים לעשות מלחמה של שישה ימים ולחזור הביתה. זה יכול להיות חודש או יותר, אם אנחנו באמת מתכוונים למגר את כל יכולות החמאס והג'יהאד האסלאמי בתוך עזה"

שתפו: