כניסה
הרשמה לניוזלטר

משפחה היא עסק כלכלי מורכב וככזה, יש מקומות בהם מתבזבז כסף רב לשווא. איך להפוך את משק הבית שלך ליעיל וחסכוני? זה בהחלט אפשרי

יובל בנר | 22 במאי 2019 | תוכן שיווקי | 3 דק׳

חוסכים עכשיו נופשים אחר כך – איך חוסכים לאט לאט הרבה הרבה

זאת לאו דווקא החופשה השנתית שרצית, אלא יכול להיות כל דבר אחר שממש התחשק לך לפנק את עצמך בו והוא פשוט, איך לומר, קצת מחות להישג ידך. ובכן, בין אם כחלק ממשפחה גדולה או משק בית יחידני, מסתבר כי אנחנו פשוט מוציאים הרבה מאד כסף במקומות בהם אנו לא צריכים להוציא, מרוקנים את חשבון העו"ש לחלוטין וברגע האמת ניצבים למול ארנק ריק, דיגיטילי או פיזי. בכתבה הבאה נדגים כיצד בעזרת כמה הרגלים פשוטים ניתן להתחיל לחסוך סכומי כסף משמעותיים שבסופו של דבר יתגלגלו לארנקך ויעזרו לך לרכוש את מה שבאמת צריך ובאמת רצית.

רכב

ביטוחים: אחזקת רכב אינה דבר זול כלל ולכן גם פוטנציאל החיסכון בו הוא אדיר. השוואת מחירים ביטוח רכב היא צעד הכרחי ולכן לא כדאי לחכות עד לתום הביטוח, אלא לדאוג להשוואה מבעוד מועד. השוואת ביטוח מקיף יכולה לחסוך מאות שקלים בשנה לנהג יחיד ואף אלפים למשפחה בעלת נהג צעיר. כאן גם המקום להמליץ על הפעלה טלפונית של ביטוחים מיוחדים והימנעות מביטוח קבוע ויקר שמכסה כמה ימים בשנה בלבד.

תמונה: shutterstock

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך
קטאר פועלת להשאיר את חמאס בשלטון ברצועת עזה

יוני בן מנחם

כך מנצלת קטאר את המחלוקות בין נשיא ארה"ב לנתניהו | פרשנות

דני קרוון: "מצאתי את הסוד איך לא להתנפח"

צוות מגזין אפוק

הפסל דני קרוון עדיין עובד ללא הפוגה ומלא תכניות לעתיד. הוא אומר: "אני חושב שאגו מנופח זה דבר מסוכן לאמן, כי הוא הופך להיות יותר מדי בטוח בעצמו ואז יש סכנה גדולה לעשייה שלו".

הרמטכ"ל: "מידי שבוע אנחנו מוציאים מבצעים מיוחדים לנסות ולהשיב חטופים הביתה. הפעם הצלחנו. היו עוד מבצעים שלא צלחו או נכשלו"

צוות מגזין אפוק

להלן סיכום דבריו של הרמטכ"ל הרצי הלוי, כפי שפורסמו בהצהרה מוקלטת שנתן

רישומי שיחות טלפון חושפים: צמרת ההנהגה בסין ידעה על קצירת האיברים

צוות מגזין אפוק

חוקרים סמויים התקשרו לבכירים במפלגה הקומוניסטית ולהפתעתם קיבלו תשובות המאששות את העובדה שהם יודעים ואולי אף מעורבים בקצירת איברים

"אנחנו מפקחים על הציוד ההומניטארי שנכנס לאונר"א דרך מצרים"

צוות מגזין אפוק

סיכום הצהרת דובר צה"ל

בינתיים בארה"ב: מספר שיא של מהגרים בלתי חוקיים נכנסו בספטמבר האחרון

קרן זריהן

יותר מ-269,000 בני אדם חצו את הגבול הדרומי באופן בלתי חוקי, שיא של כל הזמנים (בחודש אחד)

שתפו: