כניסה
הרשמה לניוזלטר

המטרה של עקרונות הפנג שואי היא לעזור לסדר חדרי שינה רגועים יותר. בשביל זה צריך לבחור היטב את המיקום עבור המיטה, לסדר בצורה נכונה רהיטים שונים ולא לשכוח פתחי אוורור ותאורה. הנה המדריך המלא

תוכן שיווקי | 30 בינואר 2019 | תוכן שיווקי | 2 דק׳

עיצוב חדר השינה על פי עקרונות הפנג שואי

פנג שואי היא שיטת עיצוב שנשענת על עקרונות מנחים ומספר כללי מפתח. עקרונות השיטה תקפים לגבי כל החדרים בבית והם רלוונטיים בעיקר לחדרי שינה. בין היתר, בעזרת השיטה ניתן לעצב חדרי שינה רגועים ולשפר את איכות החיים. בנוסף, עקרונות השיטה מתאימים לחדרים קטנים וגדולים כאחד וחלקם מנוצלים אפילו בבתי מלון.

לפי עקרונות הפנג שואי, מיטות זוגיות הן הרהיט שצריך לקבל את רוב תשומת הלב בעת סידור החדר. הסיבה לכך קשורה לגודל של המיטה, לנוכחות שלה ולאנרגיות שהיא משדרת. מבחינה פרקטית, תורת הפנג שואי קובעת שיש לאפשר גישה למיטה משני הצדדים ושצריך להשתמש בשולחן או שידה ליד כל צד.

תמונה: pexels.com

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך
"הלחימה תימשך במהלך 2024"

צוות מגזין אפוק

סיכום הצהרת דובר צה"ל

דיווח: ארה"ב ואיראן הגיעו להסכמה על חילופי שבויים. מה ההשלכות?

צוות מגזין אפוק

בהנחה והעסקה תצא לפועל, היא עשויה להיות צעד בונה אמון בין האמריקנים לאיראנים ולהכין את הקרקע לשיחות על הגרעין

פיגוע דקירה בירושלים; צה"ל תקף תשתיות חיזבאללה בלבנון

צוות מגזין אפוק

עדכונים ודיווחים שוטפים לאורך כל היום

עתיד האדם

ינקי מרגלית

קחו לכם יום בהיר. מצאו מקום שקט להתפרק בו, שכבו על הגב. הרגישו את האדמה והסתכלו בשמים. עכשיו, בהו בשמים וציירו קו זמן ארוך שמתחיל בכלום, מכיל את הכול ומסתיים בכלום. נועו לאורך קו הזמן השמיימי הזה ותחושו את עצמכם מטיילים

פרשנות: הטקטיקה החדשה של חמאס

יוני בן מנחם

הארגון החליט לשנות את הטקטיקה שלו בלחימה, והוא נערך ליום שאחרי המלחמה מתוך הנחה שישראל תכבוש בשבועות הקרובים את אזור רפיח ו"ציר פילדלפי"

חמאס: המחיר לשחרור החטופים – ריקון בתי הכלא הישראלים מאסירים פלסטינים

דורון פסקין

אבו עוביידה, דובר גדודי עז א-דין אלקסאם, אמר היום כי "אם האויב רוצה לסיים את עניין החטופים בבת אחת, אנחנו מוכנים, ואם הוא רוצה מסלול של שחרור הדרגתי של החטופים, אנחנו מוכנים לכך גם כן"

שתפו: