כניסה
הרשמה לניוזלטר

קנית רכב הינה צעד גדול ומשמעותי אשר לעיתים עלולה להרתיע. כדי להגיע מוכנים כדאי לבצע בירורים מקדימים ולאחר מכן לגבש דעה ולרכוש את הרכב הטוב ביותר עבורכם. במאמר זה נביא לפניכם מידע חשוב לדעת טרםתרכשו את רכבכם החדש.

תוכן שיווקי | 18 בדצמבר 2018 | תוכן שיווקי | 3 דק׳

כל מה שצריך לדעת לפני שקונים רכב חדש

בירור תקציב

לפני שתתחילו לגבש לעצמכם מהו הרכב בו אתם מעונינים, תחילה עליכם להבין מהו התקציב שיש בידכם ומהו הסכום החודשי אשר תוכלו לשלם לצד ההוצאות השוטפות האחרות. סכום הכסף הוא הבסיס לכל שאר ההחלטות שיתקבלו בהמשך. במידה והתקציב שבידכם קטן וברצונכם להגדילו כדאי לברר לגבי הלוואות חוץ בנקאיות. ישנם מספר גורמים אשר תוכלו לקבל מהם הלוואות חוץ בנקאיות למשל: חברות אשראי אשר יתרונן הגדול הוא השירות המהיר והיעיל. אישור הלוואות חוץ בנקאיות הוא כמעט מיידי והעברת הכסף לחשבונכם תתבצע תוך ימים ספורים, לעתים אף תוך מספר שעות. נמליץ לכם לערוך השוואה בין החברות השונות על מנת לקבל הלוואות חוץ בנקאיות בתנאים הטובים ביותר ובריבית הנמוכה ביותר.

רכב משומש או חדש

לאחר שגיבשתם את התקציב תוכלו לדעת האם אתם יכולים לרכוש רכב חדש או שהוא מספיק לקנית רכב משומש בלבד. קנית רכב חדש יכולה להתבצע ישירות מן היבואן או חברת ליסינג וקנית רכב משומש תתבצע מול אדם פרטי או סוחר מכוניות.

הבנת הצרכים

מומלץ להגדיר לעצמכם מהו הרכב לו אתם זקוקים. הגדרת צרכי הרכב תלויה באורח חייכם ושאלות אלה יסייעו לכם להחליט מהו הרכב הנכון ביותר עבורכם:

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך
ההפגנות הפרו פלסטיניות בוושינגטון: מפגינים תלו תמונות של נשיא ארה"ב וסגניתו עם הכיתוב "מבוקשים"

קרן זריהן

על פי הדיווחים, המפגינים צבעו באדום חלקים מגדר הבית הלבן, טלטלו את השער של אחת הכניסות למתחם וקיללו את נשיא ארה"ב

"אנחנו מתמודדים מול מכונת רעל משומנת. זה לחלוטין דוד מול גוליית, אבל לא קרב אבוד"

קרן זריהן

אילון לוי, דובר מערך ההסברה של מדינת ישראל לתקשורת הזרה, מסביר בריאיון למגזין אפוק כיצד פועלת התעמולה האנטישמית נגד ישראל ומה ניתן לעשות כדי להתמודד מולה

מישורי הסרנגטי

רועי גליץ

טנזניה מספקת הזדמנות נדירה לחופשה אקזוטית, הרפתקנית וחווייתית

קהלני: "אם לבנון תפתח במלחמה צריך לפוצץ את ביירות. את כל מערכות המים והחשמל. שלא יהיה מצב שאנחנו נלחמים נגד חיזבאללה, אלא נגד מדינה. לירות ולהשמיד ולהרוס"

דור לוינטר

גיבור ישראל תא"ל (בדימוס) אביגדור קהלני בראיון למגזין אפוק: "סליחה שאני אכזרי מאוד, אבל אין לי כוח יותר למשחקים. צריך לירות ולהשמיד ולהרוס. זה או אנחנו, או הם״

האם חוק הפיזיקה הדומיננטי ביותר עומד להשתנות?

רקפת תבור

בנובמבר 2017 פורסמה ידיעה מרעישה: במעבדה באוניברסיטה הפדרלית של ברזיל הצליחו מדענים להפוך את כיוונו של "חץ הזמן" ולגרום לתהליכים פיסיקליים לנוע "בכיוון

מסמכי בית משפט שנחשפו לאחרונה: פייסבוק פיתחה תוכנה שביצעה התקפות סייבר כדי ליירט מידע מסנאפצ'ט, יוטיוב ואמזון

קרן זריהן

על פי המסמכים, פייסבוק השיגה מידע בחשאי והשתמשה בו להשגת יתרון תחרותי

שתפו: