כניסה
הרשמה לניוזלטר

היו שלום דו״חות חניה, שלום ולא להתראות ערים צפופות ותודה לגוגל ששילמה את הביטוח המקיף. כולנו יודעים איך הרכב האוטונומי צפוי להשפיע על תעשיית הרכב, אבל מסתב שהוא צפוי להשפיע במידה ניכרת גם על תעשיות אחרות

שלמה זבולון | 31 ביולי 2018 | תוכן שיווקי | 3 דק׳

איך הרכב האוטונומי ישפיע על חיינו בתחומים שונים?

אף אחד עדיין לא יודע באיזו שנה בדיוק ייכנסו המכוניות האוטונומיות לחיינו, אבל כולם מדברים על זה, ולא רק בגלל שזה ממש מגניב. העולם עם מכוניות ללא נהג מתואר ככזה שבו תאונות דרכים הן מאורע נדיר, חיפוש חניה הוא נחלת העבר, אך ההשפעה הפוטנציאלית מקיפה הרבה יותר תחומים. תעשיות הנדל״ן הפרטי והמסחרי, חברות הביטוח, אבל גם המלונאות והמדיה, נדרשות כבר היום להקדיש לשאלות העולות מחשבה מעמיקה, כדי להישאר רלוונטיות גם בעתיד.

ליל חניה

כמה ימים מחיינו אנחנו מבזבזים במצטבר על מציאת חניה? בעולם בו נוסעות מכוניות אוטונומיות החישוב הזה לא יהיה רלוונטי. מכוניות ללא נהג יאפשרו לנו לצאת מהרכב ביעד המבוקש, כשהוא ימשיך בעצמו למציאת חניה. הערכות בארה״ב מדברות על פוטנציאל הפחתת שטח החניה בקמ״ר השווה בגודלו למדינות ורמונט וקונטיקט גם יחד. צמצום הביקוש למקומות חניה יכול לשחרר את הנדל״ן למטרות חברתיות חשובות יותר, אבל גם שהכנסות העירייה המקומית מקנסות יצטמצמו משמעותית.

תמונה: shutterstock

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך
שתפו: