כניסה
הרשמה לניוזלטר

פחות להתחכך בבר צפוף עם כוכבים, ויותר ללכת למצפה הכוכבים? פחות בטן גב ויותר חוויות מעניינות לצבור ביחד? אספנו עבורכם בילויים זוגיים גיקיים לכבוד ט"ו באב שיכניסו אתכם למוד, ועדיין יוציאו אתכם מהקופסא

שלי טל | 24 ביולי 2018 | תוכן שיווקי | 4 דק׳

אהבה זה לא מדע מדוייק: ט"ו באב לזוגות חובבי מדע

ט "ו באב הפך בארץ למקבילה לחג האהבה, וולנטיינס, העולמי. ואכן רוב הזוגות מרגישים את הלחץ לצאת ולבלות עם החצי השני שלהם ורצוי בדיוק בדרכים הצפופות, הרועשות והיקרות שמקובלות במחוזותינו – אבל למסעדה צפופה תמיד אפשר לצאת ולחנונים שבנינו יש כמה אפשרויות לא פחות מלהיבות והרבה יותר מגרות לדמיון ולשכל. גם אם אתם חנונים עירוניים שמאמינים בכוחו המיסטי של הרב קו והדרך בה הוא מתקשר באופן טלפתי כמעט עם הסמארטפון תמיד אפשר לתכנן מראש ולבלות בט"ו באב אפילו ביום שבת, אפילו מחוץ לגוש דן. אז מה מחכה לנו השנה?

בואו, בואו לאילת

אילת, מעצמת הכל כלול וההפעלות בבריכה יודעת גם לפנות לחובבי המדע, המידע והטבע ומציעה שלל פעילויות שלא רק יעשירו את חיי הרוח, אלא יעשו זאת גם באווירה רומנטית קסומה המתאימה במיוחד לט"ו באב. אז נכון, זה לא בית קפה קיטשי מתחת לבית, אבל תמיד אפשר לדאוג להשכרת רכב בארץ מראש, וליצור יום אהבה ייחודי ששניכם תנצרו לעד. אחד הסיורים שהעיר מציעה בחינם לגמרי הוא סיור "טבע סובב אילת", היוצא מאזור המלונות צפונה אל הטבע באזור. לצד היכרות עם החי והצומח במדבר ובים, מתקיים גם מפגש עם סלעי האזור: גיאולוגיה, השבר הסורי אפריקאי והיווצרות ים סוף – הסיפור האמיתי. הסיור מגיע למקומו של האדם בטבע ונוגע בנושא החקלאות המדברית.

תמונה: shutterstock

שתפו: