כניסה
הרשמה לניוזלטר

המטוס הפרטי- אופציה אחרת לתחבורה יעילה, מהירה וזמינה. לימדו מהמומחים

ערן דובדבני | 6 במרץ 2018 | תוכן שיווקי | 6 דק׳

רק אני והמטוס שלי

7-small

השעה היתה 16:30 בשדה התעופה סטנסטד בלונדון. ישבנו בתא הטייס של מטוס מנהלים סילוני פרטי גדול, מוכנים וממתינים להגעת בעלי המטוס, שהיה בפגישה בעיר. בשעה 16:45 היינו חייבים להיות באוויר, כדי שאחרי 4 שעות טיסה נספיק לנחות בשדה דב, לפני סיום משמרת בקרית הגבולות של רשות האוכלוסין וההגירה, בשעה 23:00, שאם לא כן - ניאלץ לנחות בנתב"ג. הבוס התקשר והודיע ש"הוא בדרך". השעון תקתק והתקדם לקראת הדד-ליין.

בשעה 16:40 נעצר ליד כבש המטוס הרכב שהביאו מהפגישה בעיר, ונכנס לשטח האווירי, ללא עיכובים בטרמינל. המנועים הונעו, הסענו לתחילת המסלול שהיה סמוך לרחבת החניה, ובשעה היעודה המראנו. בעלי המטוס "בילה" בשדה פחות מ-5 דקות, והגיע בזמן לביקורת הדרכונים בשדה דב... רק טיסה פרטית היתה יכולה לאפשר לבעל המטוס להמשיך את הפגישה ככל שניתן- אולי ההבדל הזה, בין התייצבות לטיסה שעתיים וחצי טרם ההמראה, לבין 5 דקות לפניה, יעשה את ההבדל בסגירת עיסקה חשובה.

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך
זירת הפגיעו בגרמניה, 20 בדצמבר 2024
דיווח: הרשויות בסעודיה הזהירו את גרמניה מפני הדורס בפיגוע ביום שישי האחרון; בגרמניה מכחישים

דורון פסקין

ראש הלשכה המדינית של חמאס לשעבר אסמאעיל הנייה ומנהיג חמאס יחיא סינוואר
העיתונות הקטארית לאחר חיסול הנייה והחלפתו בסינוואר: "התקופה הנוכחית מצריכה דמות תקיפה ונחושה שתוכל להתמודד עם ערמומיותם ופזיזותם של הציונים"

יובל גומא

"זו מלחמת העצמאות השנייה שלנו"

צוות מגזין אפוק

עזתים בדרכם למרכז החלוקה, 27 במאי 2025
צה"ל: הוקמו ארבעה מרכזי חלוקה ברצועת עזה; בינתיים החלו לפעול שניים מהם

דורון פסקין

צילום: Merrick Chase Photography
״כשאנחנו מקשיבים לרובוט היכולות שלנו מתנוונות״

בן קמינסקי

מנהיג חמאס יחיא סינוואר | צילום:  MAHMUD HAMS/AFP via Getty Images
פרשנות: יחיא סינוואר גרם לנפילת שלטון חמאס ברצועת עזה

יוני בן מנחם

שתפו: