כניסה
הרשמה לניוזלטר

נתונים מוכיחים שבני ה-60 הנוכחיים [דור הבייבי בומרס] מהווים את שכבת הגיל העשירה ביותר בהיסטוריה האנושית ובארה”ב הם מחזיקים למעלה מ-40 אחוזים מההון הפנוי.
המהפכה הצרכנית החדשה כבר כאן. האם אתם ערוכים לקראתה?

23 בנובמבר 2017 | תוכן שיווקי | 4 דק׳

אריק אופיר, רועי קורן

המהפכה הצרכנית של הקהלים המבוגרים

בחודש שעבר ציין העולם את 'יום הקשיש הבינלאומי' וסוגיות כלכליות שונות, בנושא האוכלוסייה המבוגרת, עלו על סדר היום. אחת הסוגיות המרכזיות בעולם העסקי היא הפער בין הדימוי של הקהלים המבוגרים לבין כוחם הכלכלי העולה. לשם המחשה, כלכלת אריכות החיים [ The Longevity Economy] מאגדת בתוכה את סך ההשקעות וההון המיוחסים לתופעת התארכות החיים הגולבלית.  כלכלה זו נאמדת על ידי מומחים ככלכלה השלישית בגודלה בעולם, אחרי הכלכלות של ארה"ב וסין. היא נוגעת בכל האספקטים הצרכניים והחברתיים בעולמנו וטומנת בחובה מהפכה. זו, ככל הנראה, אחת המהפכות הגדולות ביותר של העידן הנוכחי - המהפכה הצרכנית של הקהלים המבוגרים.

אנו צופים כי בתוך מספר שנים יחיו על כדור הארץ יותר אנשים מבוגרים מעל גיל 65 מאשר אנשים צעירים. זו נקודת מפנה באנושות.

בישראל, חיים היום למעלה מ-1.3 מיליון אנשים מעל גיל  60, וקהל זה גדל בעשור האחרון פי 1.5 מקצב הגידול של האוכלוסייה הכללית. בתוך 20 שנה יחיו בישראל מעל 3 מיליון אזרחים מבוגרים.

העולם כבר לא שייך לצעירים

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך
ישראל הכירה בריבונות מרוקו בסהרה המערבית. מה המשמעות?

צוות מגזין אפוק

סהרה המערבית היא טריטוריה שנויה במחלוקת הממוקמת באזור הצפון-מערבי של אפריקה ומרוקו רואה בה חלק בלתי נפרד משטחה

תחרות במבחן

בן קמינסקי

האם מחירי הסלולר שלנו יעלו? מה המשמעות של ההסכמים שחתמו ביניהן מפעילות הסלולר לאחרונה? ומתי נראה בארץ רשת סלולרית בדור רביעי במהירויות גבוהות?

כיבוש מעבר רפיח – הזדמנות להתחיל לעצב את היום שאחרי המלחמה

יוני בן מנחם

המעבר מהווה השער האחרון שנותר לחמאס לעולם החיצון | פרשנות

מדוע ד”ר מרדכי קידר מנסה לקדם את תוכנית האמירויות הפלסטיניות

חדשות NTD

כתבת חדשות NTD עברית, לי רום, שוחחה עם ד"ר מרדכי קידר על עיקרי הצעתו לפתרון הסכסוך הישראלי-פלסטיני - הקמת 7 אמירויות – ערי מדינה בערים הפלסטיניות ביהודה ושומרון, וסיפוח שטחי הכפר לישראל

יש לכם משכנתא? אתם כנראה מפסידים כסף

תוכן שיווקי

כשמדובר במשכנתא שלכם, חישוב מסלול מחדש עשוי לחסוך לכם סכומים אדירים. איך תבדקו לבד אם כדאי למחזר את המשכנתא? ואיך תשפרו את התנאים, שלב אחרי שלב?

בתוך מוחו של אמן | הדיקטטור הגדול

מאיה מזרחי

״הגיע עוד מכתב מהאולפנים בהוליווד, הם מודאגים״. - ״ממה הם מודאגים? הם כנראה לא יודעים מה טוב בשבילם. אתה תראה, הם עוד יודו לי בעתיד, הם ישמחו שלפחות מישהו אחד בתעשייה הענקית הזאת העז לומר

שתפו: