אחת ה-buzz words של השנים האחרונים היא "ביג דאטה". מתוך הביג דאטה, אותם נתונים שנאספים עלינו…
תוכן שיווקי | 13 בספטמבר 2017 | תוכן שיווקי | 6 דק׳
איך תשתמשו בביג דאטה לקמפיינים שיווקיים? 4 דוגמאות לחברות שעשו זאת
אחת ה-buzz words של השנים האחרונים היא "ביג דאטה". מתוך הביג דאטה, אותם נתונים שנאספים עלינו בכל הפלטפורמות והמוסדות שאנחנו מנהלים אתם אינטראקציות, ניתן להפיק כיום תובנות רבות-ערך, הודות לטכנולוגיות וכלים חדשים שמאפשרים את כריית הנתונים האלה וניתוחים שונים שלהם.
שלא במפתיע, אחד הסקטורים שעושים את השימוש המסיבי ביותר בביג דאטה הוא סקטור השיווק. ספציפית, לימוד תחום האנליטיקס – מדידה, איסוף וניתוח הנתונים שמתקבלים משימוש ברשת – הוא בגדר חובה בכל קורס קידום אתרים בגוגל. בעלי עסקים יכולים לקבל היום תמונת מצב מפורטת להפליא של מה שהגולשים עושים באתרים שלהם כמו גם בערוצי שיווק אחרים כמו דיוור אלקטרוני ורשתות חברתיות, בזכות כלים כמו גוגל אנליטיקס,Facebook for Business ועוד: כמה גולשים ביקרו באתר, באלו עמודים הם ביקרו וכמה זמן הם שהו בהם, מה הם רכשו, כמה גולשים צפו בפוסט בפייסבוק (ובתוך כך, כמה כמה הגיעו אליו בצורה אורגנית וכמה הגיעו בזכות הפרסום הממומן), כמה נמענים פתחו את הניוזלטר שנשלח אליהם במייל וכן הלאה. כל המידע הזה משמש אותם לייעול ומיקוד השיווק בערוצים השונים.
אלא שיש חברות שמשלבות את הביג דאטה באסטרטגיית השיווק שלהן ועושות בו שימוש יצירתי במיוחד. חלקן משתמשות בו לניצול הזדמנוי
רוצה לקרוא עוד?
להמשך קריאה הירשמו או התחברו