כניסה
הרשמה לניוזלטר

רכב חברה הפך כבר מזמן לסמל סטטוס ישראלי. חברות רבות מציעות לעובדים לקחת רכב צמוד וזו…

תוכן שיווקי | 12 באפריל 2022 | תוכן שיווקי | 3 דק׳

נוסעים ברכב חברה? בדקו האם יש לכם ביטוח צד ג'

רכב חברה הפך כבר מזמן לסמל סטטוס ישראלי. חברות רבות מציעות לעובדים לקחת רכב צמוד וזו נחשבת לאחת ההטבות המבוקשות. אז מה בדיוק צריך לבדוק לפני שמקבלים הטבה זו? שימו לב לאותיות הקטנות.

איך זה עובד?

למעשה המעסיק שוכר רכב עבור העובד וחברת הליסינג אחראית על התחזוקה השוטפת. לכאורה, אכן מדובר על הטבה משתלמת - אבל זה לא תמיד נכון. מה קורה אם נסעתם ברכב חברה והוא נפגע? מה עושים אם גרמתם נזק לרכוש של אדם אחר?

עובדים רבים בטוחים שהרכב שקיבלו מהמעסיק שלהם, הוא בהכרח מבוטח ומכוסה. זה לא תמיד נכון - ועדיף לא לגלות את זה מאוחר מדי. פעמים רבות, הרכב מכוסה באופן חלקי בלבד ואפילו לא מכוסה בכלל.

pixabay.com

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך
סין מרחיבה את מאמצי הצנזורה שלה ברחבי העולם, בסיוע טכנולוגיה אמריקנית

קרן זריהן

דוח חדש חושף כי המפלגה הקומוניסטית הסינית משקיעה מאמצים עצומים כדי לעצב את הדעות והשיח באינטרנט ולהשתיק נושאים ונרטיבים המנוגדים למטרותיה

"אני לא יודע מי בנה את זה, למי ישנה הטכנולוגיה הזאת, או למי יש המוח לבנות זאת, אבל היה שם משהו שהוא טוב יותר מהמטוס שלנו"

מאיה מזרחי

אחרי עשרות שנים של הכחשה גורפת, הפנטגון מאשר כי קיימים אובייקטים לא מזוהים במרחבים האוויריים של ארה"ב. לואיס אליזונדו, שניהל את התוכנית המסווגת של הפנטגון לחקר אותם עצמים בלתי מזוהים, אומר בריאיון למגזין אפוק כי "יש לנו פה עסק עם משהו אמיתי מאוד"

מה עומד מאחורי הגעת ספינות מלחמה סיניות למזרח התיכון?

דורון פסקין

גופי תקשורת רבים דיווחו על פריסת ספינות מלחמה סיניות במזרח התיכון עקב המלחמה בעזה. האם כך הם פני הדברים?

פוטין מזהיר: רוסיה מוכנה להשתמש בנשק גרעיני אם תאוים ריבונותה או עצמאותה

קרן זריהן

בריאיון לטלוויזיה הרוסית הבהיר פוטין פעם נוספת את נכונותו להשתמש בנשק גרעיני, אולם ציין כי אינו סבור שהעולם צועד לקראת מלחמה גרעינית

כוחו של הג'וגאד

דינה גורדון

מה אנחנו יכולים ללמוד על יצירתיות מכמה עניים באפריקה?

״אין מוח שלא מחובר למוחות אחרים״

רקפת תבור

חוקרים סרקו בו זמנית מוחות של אנשים המתקשרים זה עם זה וגילו שאנחנו מחוברים אחד לשני הרבה יותר ממה שחשבנו. התגליות שלהם מובילות בימים אלה לשינוי פרדיגמה בחקר המוח

שתפו: