כניסה
הרשמה לניוזלטר

מזג האוויר סוף סוף מתחמם, הפריחה עדיין כאן וכולנו רוצים ליהנות ממרחבים פתוחים אחרי ימים ארוכים בבית. מה צריך לבדוק לפני שיוצאים לטיול, במה כדאי להצטייד – ואיפה שווה לטייל?

תוכן שיווקי | 7 באפריל 2022 | תוכן שיווקי | 5 דק׳

תוכן ממומן על ידי ישראכרט ביטוח: עונת הטיולים: כל מה שצריך לטיול משפחתי באביב

אחרי חורף שהתארך מאוד, ובסיומן של שנתיים שבהן ישבנו שעות ארוכות בבית יחד עם המשפחה – האביב שהגיע סוף סוף ועמו פריחה בשלל צבעים, הוא הזדמנות מושלמת לצאת אל הטבע, האור והאוויר הפתוח. זו התקופה הטובה ביותר בשנה להעלות את כל בני המשפחה אל המכונית, עם צידה לדרך ומצב רוח טוב, ולצאת לטייל בשפע של מסלולים ואתרים בהם התברכה ארץ ישראל, מהדרום ועד הצפון.

אבל רגע, לפני שעושים תוכניות לשבת – חשוב לזכור שלרוב, טיול כולל גם נסיעה שארוכה יותר מנסיעה משפחתית ממוצעת, כך שנדרשת הכנה מקדימה. הצבא צועד על קיבתו, וכך גם ילדים שיוצאים לטיול, ולכן מומלץ להצטייד בשפע של אפשרויות נשנוש לשמירה על אנרגיות גבוהות; ארוחות לפיקניק, אם מדובר בטיול ארוך; ועוד שלל ציוד ואביזרים שיהפכו את הטיול לקל יותר עבורכם, ההורים, ומהנה יותר עבור כל המשתתפים.

מה מצב הרכב שלכם?

אם בשנה-שנתיים האחרונות הרכב בעיקר היה בחניה, או ביצע נסיעות קצרות בלבד – ייתכן שנסיעה ארוכה מהרגיל תהיה מאתגרת עבורו. לכן, כדאי לעבור טרם היציאה לטיול בתחנת דלק על מנת לוודא שלחץ האוויר בגלגלים תקין. כמו כן, בררו מתי היה הטיפול השנתי האחרון – והאם מולאו מאגרי השמן והמים ברכב, וכן מאגר המים עבור המגבים. זאת ועוד, בדקו מה מצבו של תא המטען ורוקנו כל מה שלא דרוש – גם כדי לפנות מקום לציוד ייעודי לנסיעה, וגם מאחר שמשקל עודף מגדיל את צריכת הדלק של הרכב.

Shutterstock

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך
הנבואה של סולז'ניצין על התמוטטות המערב

איל לוינטר

הוא היה אסיר בגולאג שזכה בפרס נובל לספרות, הוגלה על ידי הפוליטבירו למערב, וכאשר הגיע לארץ החופש, ארה"ב, החליט לבקרה בחריפות ולהזהיר את אנשיה מהעתיד לבוא – התמוטטות הערכים המסורתיים, שתוביל לכניעתו של המערב ל"שד" המרקסיסטי

הפיתוי של הסתיו היפני

אבישג אוגווה

הסתיו ביפן נחשב לעונה היפה ביותר והמזמינה ביותר. מזג אוויר נעים ונוח, השמים כחולים, הראות צלולה, והשווקים עמוסים בשפע של מאכלים עונתיים. אבל יותר מכל אלה, הסתיו הוא העונה של ה-KOYO, צבעי השלכת המפורסמים ביופיים. בעיניי הם

הג׳וב החדש של סופרי המדע בדיוני

מאיה מזרחי

סופרים אינם אמורים להמציא טכנולוגיות חדשות או לחזות את העתיד, אז מדוע יותר ויותר חברות מערביות גדולות כמו ״פורד״ ו״פפסי״ מעסיקות אותם?

 "התמרון הקרקעי הוא מהמורכבים והמסובכים ביותר בהיסטוריה של המלחמות"

צוות מגזין אפוק

סיכום הצהרת שר הביטחון יואב גלנט

5 ערוצי שיווק לקידום העסק שלך

תוכן שיווקי

בין אם אתם מנהלים עסק אינטרנטי שמספק שירותים מקוונים לקהל הלקוחות שלו, ובין אם אתם הבעלים של עסק שמאפשר ללקוחות הגעה אל סניפים פיסיים, בלי פעילות שיווקית משמעותית בערוצים הדיגיטליים, תתקשו מאוד לגייס לקוחות חדשים ולנהל שיח שוטף עם הלקוחות הקיימים שלכם. ערוצי השיווק המוצעים כיום לבעלי עסקים שונים הם רבים ומגוונים, ולכל אחד מהם יתרונות וחסרונות, מאפיינים יחודיים ודפוסי פעילות משלהם. במאמר הזה ננסה לסקור 5 מערוצי השיווק העיקריים

דיווח בסוריה: תקיפה ישראלית בחלב, עשרות נהרגו

דורון פסקין

על פי חלק מהדיווחים התקיפה כוונה למחסני טילים השייכים לחיזבאללה ליד נמל התעופה הבינלאומי של חלב

שתפו: