כניסה
הרשמה לניוזלטר

כשפרשת קיימברידג' אנליטיקה התפוצצה באביב 2018, אף אחד לא האמין שלשיווק ממוקד יש כזה כוח בידיים….

תוכן שיווקי | 5 בנובמבר 2019 | תוכן שיווקי | 4 דק׳

ביג דאטה פוליטיקה – כך גורמים למיליונים לשנות את דעתם

כשפרשת קיימברידג' אנליטיקה התפוצצה באביב 2018, אף אחד לא האמין שלשיווק ממוקד יש כזה כוח בידיים. אבל עם תוצאות בשטח קשה להתווכח: המועמד ששילם לחברת אנליטיקה, הוא זה שמאייש כיום את משרת נשיא ארצות הברית.

כמעט כל האינטראקציה של האזרחים מול נבחרי הציבור מתנהלת כיום בפייסבוק (בישראל), בטוויטר (בארצות הברית) וכן הלאה. בעוד שבעבר אף אחד לא היה יכול אפילו לחלום על לדבר עם פוליטיקאי, היום אנשים מרשים לעצמם להגיב ביתר שאת.

סקר הדיגיטל של בזק לשנת 2018, חושף כי 54% מהישראלים חושבים שלמדיה חברתית יש השפעה רבה על ההצבעה לרשויות המקומיות. 40% מהישראלים נחשפו למועמדים השונים לרשויות באמצעות הרשתות החברתיות.

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך
"מנהיגות נשית", יש חיה כזו?

תוכן שיווקי

ספינת המכולות "Ever Given" מצפון לכניסה לתעלת סואץ | צילום: AHMED HASAN/AFP via Getty Images
המשבר בים האדום: מה תהיה ההשפעה על הסחר העולמי?

דורון פסקין

עו״ד אסף מסדה
כיצד מעסיקים יכולים למנוע אפליה במקום העבודה ולהימנע מתביעות מיותרות?

תוכן שיווקי

נשיא טורקיה, רג'פ טאיפ ארדואן, 9 ביולי 2024
ארדואן על המלחמה באוקראינה: "השלום אינו רחוק; אנו יכולים להבחין בו"

דורון פסקין

מקור: Kremlin.ru
פוטין: רוסיה נלחמת לא רק למען חירותה, אלא למען "חירותו של כל העולם" מפני "הדיקטטורה" האמריקנית

דורון פסקין

מחקר: דיאטת צום לסירוגין לא מספיקה כדי לרדת במשקל

קרן זריהן

שתפו: