כניסה
הרשמה לניוזלטר

כשפרשת קיימברידג' אנליטיקה התפוצצה באביב 2018, אף אחד לא האמין שלשיווק ממוקד יש כזה כוח בידיים….

תוכן שיווקי | 5 בנובמבר 2019 | תוכן שיווקי | 4 דק׳

ביג דאטה פוליטיקה – כך גורמים למיליונים לשנות את דעתם

כשפרשת קיימברידג' אנליטיקה התפוצצה באביב 2018, אף אחד לא האמין שלשיווק ממוקד יש כזה כוח בידיים. אבל עם תוצאות בשטח קשה להתווכח: המועמד ששילם לחברת אנליטיקה, הוא זה שמאייש כיום את משרת נשיא ארצות הברית.

כמעט כל האינטראקציה של האזרחים מול נבחרי הציבור מתנהלת כיום בפייסבוק (בישראל), בטוויטר (בארצות הברית) וכן הלאה. בעוד שבעבר אף אחד לא היה יכול אפילו לחלום על לדבר עם פוליטיקאי, היום אנשים מרשים לעצמם להגיב ביתר שאת.

סקר הדיגיטל של בזק לשנת 2018, חושף כי 54% מהישראלים חושבים שלמדיה חברתית יש השפעה רבה על ההצבעה לרשויות המקומיות. 40% מהישראלים נחשפו למועמדים השונים לרשויות באמצעות הרשתות החברתיות.

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך
כוחות צה"ל בפעילות ביישוב קבאטיה מצפון לג'נין, 23 בפברואר 2025
המבצע בצפון השומרון מתרחב: צה"ל משנה אסטרטגיה, הפלסטינים חוששים משינוי מציאות | פרשנות

יוני בן מנחם

אלי פלדשטיין
העליון הורה לשחרר את פלדשטיין למעצר בית ולהשאיר במעצר את הנגד

קרן זריהן

שאיפותיו של לו שנג

בן קמינסקי

ראש המוסד, דוד ברנע, וראש הממשלה, בנימין נתניהו
דוד ברנע מינה את א' לסגנו של ראש המוסד הבא רומן גופמן

צוות מגזין אפוק

קרדיט: Depositphotos
למה יותר ויותר ארגונים נוטשים את השרתים הפיזיים ועוברים לענן?

תוכן שיווקי

צילום: PEXELS
מדוע זה הזמן הנכון להשקיע בשוק הנדל"ן האירופאי?

תוכן שיווקי

שתפו: