כניסה
הרשמה לניוזלטר

רופאים הציעו למירקה אנדרסון "לוותר" על התינוקת שנולדה לה, כי ראו שיש לה תסמונת דאון חמורה. מה שקרה בהמשך הוא מקור גאווה לאם

NTDTV | 25 באפריל 2018 | פסיכולוגיה | 2 דק׳

האם שלא הסכימה לנטוש את בתה

יום אחד בלבד לאחר שמירקה אנדרסון ילדה תינוקת בבית החולים "רוזי" בקיימברידג' שבריטניה, הציעו לה הרופאים לוותר על התינוקת שנולדה עם תסמונת דאון חמורה. הם חשבו "שהיא לא תצליח לעשות שום דבר בחייה", סיפרה מירקה לעיתון "קיימברידג' ניוז". מה אתם הייתם עושים לוּ רופאים היו מציעים לכם "להיפטר" מילדתכם שזה עתה נולדה?

[caption id="attachment_203560" align="alignleft" width="700"]מירקה והתינוקת שלה בבית החולים מירקה והתינוקת שלה בבית החולים[/caption]

אֶמה ומירקה אנדרסון | תמונה: Video Screenshot/Inside Edition

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך
לבחור לשכוח: האם יש דרך להעלים זיכרונות במכוון?
לבחור לשכוח: האם יש דרך להעלים זיכרונות במכוון?

עידו פוקס

"הם באו לקחת אותי": מה רואים אנשים בימים האחרונים לחייהם?
"הם באו לקחת אותי": מה רואים אנשים בימים האחרונים לחייהם?

רקפת תבור

איור אילוסטרציה: מגזין אפוק
הם סבלו מכאבים – אבל רק כשהפסיקו לחפש בגוף, גילו את הסיבה האמיתית

דינה גורדון

אילוסטרציה: מגזין אפוק
למה אנחנו מרכלים – ואיך זה הורס אותנו מבפנים

צוות אפוק

איור אילוסטרציה: מגזין אפוק
המחיר השקט של הקנאביס

רקפת תבור

תמונת אילוסטרציה: מגזין אפוק
הפסיכולוגיה של יצירת קשרים חדשים והשגת חברים כמבוגרים עסוקים

מאיה מזרחי

שתפו: