כניסה
הרשמה לניוזלטר

משמעות המושג Wellness היא מצב של איזון בריא בין הגוף לנפש, איזון היוצר תחושה של חופש, אושר ורווחה פנימית. מדובר בתהליך אקטיבי של שיפור המודעות ותהליכי קבלת ההחלטות של האדם, שמטרתו להביא למימוש מרבי של הפוטנציאל הגלום בו.

תוכן שיווקי | 30 בנובמבר 2014 | תוכן שיווקי | 2 דק׳

Wellness: להגיע לאיזון רוחני ולנהל עסק בתחום

הועידה הראשונה מסוגה בישראל לניהול עסקי בתחום ה- Wellness, שתערך ב- 31/12 בכפר המכביה, מיועדת למדריכי כושר, יוגה ופילטיס לתזונאים, דיאטנים, מטפלים בתחום הרפואה המשלימה, או עוסקים אחרים בעולמות ה- Wellness השונים המוגדרים כעסקים קטנים ובינוניים.

הכנס מבית "מידע כנסים" בהנחייתם של מיכל צפיר (אמנית החיים הבריאים) ושל ניר דובדבני (המנטור המוביל בישראל למקסום מכירות והצלחה עסקית) יספק לכם את הכלים הנדרשים לניהול העסק שלכם, בדגש על בידול ומיתוג.

קשת רחבה של מרצים תספר על הטרנדים והחידושים האחרונים בעולם הספורט, התזונה והרפואה המשלימה; תועברנה הרצאות בנושאי ניהול, שיווק ופרסום העסקים בתחום בעידן הדיגיטלי, ובנושאי בריאות ועיסוק בספורט.

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך
לנצח במלחמה בלי קרב – האם זה אפשרי?

צוות אפוק

אף על פי שגנרלים רבים בהיסטוריה למדו את "אמנות המלחמה" של סון דזה, רובם בחרו לפעול אחרת ולהשתמש בכוח צבאי לכיבוש ולהשמדת האויב. האם הפילוסופיה של החכם הסיני ניתנת בכל זאת ליישום?

פרשנות: המודיעין המצרי פתח בדיאלוג עם חמאס על היום שאחרי המלחמה ברצועת עזה

יוני בן מנחם

מצרים מנסה לשמור על האינטרסים שלה, על רקע המעבר של צה"ל לשלב השלישי של המלחמה בצפון הרצועה המתפרש אצלה, וגם אצל חמאס, כמהלך של חולשה

תמונות לווין: רוסיה הקימה מחסום קרונות באורך 30 קילומטרים באזור הקרבות עם אוקראינה

יובל גומא

בדיווח שלווה לצילומי הלוויין נטען כי הכוחות הרוסים החלו לבנות את מחסום הקרונות בחודש יולי אשתקד, וכי ייתכן שהם מתכוונים להשתמש בו כקו הגנה מפני התקפות אוקראיניות עתידיות

איך ­­­לשלוט בחלומות שלנו

מאיה מזרחי

האם אנחנו יכולים לעצב את החלומות שלנו? להגיע למקומות שאנחנו מדמיינים ולשוחח עם אנשים שנבחר? החוקר טים פוסט מספר על הקהילה המיוחדת של חולמים צלולים, ומסביר איך החלומות שלנו יכולים לעזור לנו להתכונן למבחן חשוב, או אפילו לפתור קונפליקט משפחתי 


האם דרווין טעה?

רקפת תבור

אנשים רבים מתייחסים לתורת האבולוציה כאמת שאין עליה עוררין, אך ככל שחולף הזמן נחשפים חורים נוספים בתיאוריה. איך קרה שכל כך מהר אימצנו תיאוריה שכבר בתקופתו של דרווין היו ספקות לגביה?

הנשיא שנקט בעמדה ברורה נגד הקומוניזם, ועשה זאת עם חיוך

דורית דינור

ביוגרפיה אינטימית של הנשיא רונלד רייגן, הרואה אור בעברית, מעוררת השראה גם 19 שנה לאחר שפורסמה במקור

שתפו: