יותר ויותר משקיעים ברחבי העולם מנתבים את השקעותיהם לארגונים בעלי אידיאולוגיה חיובית. המניע: אתי, מוסרי וגם כלכלי. ומה קורה בישראל? באיחור ניכר, התופעה מתחילה להתעורר
אביטל לב | 17 ביולי 2016 | תוכן שיווקי | 5 דק׳
רווח כפול: למה בכל העולם משקיעים באג'נדות חברתיות?
בשנת 2014 כבש את הרשת סרטון שזכה עד כה לכ-62 מיליון צפיות, והמצולמים בו התבקשו לבצע פעולות ספורטיביות "כמו ילדה". נשים, נערות ונערים שנענו לבקשה, רצו או חבטו בחולשה ובאופן מעורר גיחוך. לעומת זאת, ילדות קטנות דווקא עשו זאת בעוצמה ובביטחון.
הצופים בסרטון שיצרה חברת אולווייז לא יכולים להתעלם מהמסר הנשי המעצים שבחרה החברה לשדר. החברה המשיכה את הקו עם סרטונים נוספים שהוכיחו שאימוג'ים מבוססים על סטריאוטיפים מגבילים.
רוצה לקרוא עוד?
להמשך קריאה הירשמו או התחברו