העיתונאי בן פר ניסה לפצח את הקוד למשיכת תשומת לב למוצר, רעיון או יוזמה. אחרי שערך את אתר החדשות המצליח Mashable, הוא התפנה לראיין מצליחנים בתעשיית ההייטק והבידור ולהוציא ספר. בראיון לאפוק טיימס הוא מספר על הטריגרים שדרכם נוכל למשוך תשומת לב ולקדם את הרעיונות שלנו
מאיה מזרחי | 3 ביוני 2015 | פסיכולוגיה | 12 דק׳
העורך שפיצח את הקוד למשיכת תשומת לב
הכנר המפורסם ג׳ושוע בל, רגיל להופיע באולמות המפוארים בעולם, מול אלפי אנשים שמוציאים סכום לא קטן ומזילים לא פעם דמעה מנגינתו המרגשת. ב-2007 כתב של הוושינגטון פוסט פנה לבל והחליט ביחד איתו לערוך ניסוי מעניין - בל הופיע מול אלפי אנשים, עוברי אורח בשעת השיא, בתחנת רכבת מרכזית בוושינגטון. הוא הוריד את הטוקסידו, לבש כובע מצחיה וג׳ינס וניגן את הקלאסיקות הגדולות.
אף שהמופע היה ללא תשלום, מעטים האנשים שנעצרו להקשיב. אף שהמוסיקה הייתה נפלאה, איש לא בכה מאושר או מחא כפיים, אף אחד לא שם לב שגדול המוסיקאים בעולם מנגן ברחוב, חוץ מאישה אחת, שהייתה מופתעת מאוד לראותו שם.
רוצה לקרוא עוד?
להמשך קריאה הירשמו או התחברו